Ďury Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Ahojte, mam takyto problem...mam fabiu 1,2 HTP 47kw 2003...pocas jazdy, najlepsie pri 50km/h je obcasne trhanie motora akoby nieco vynechavalo ale vacsinou to ide normalne...Na Vagu mi pise chyby 16490- tlak v saciom potrubi, tlak vzduchu (G71)/F96 nezmyselny signal....sporadicky a este jedna chyba 16 556- rada1: system odmeriavania paliva/ system prilis bohaty....sporadicky. Elektricke vedenie je OK, inak pred tyzdnom som bol na Emisnej a ziadny problem...Lambda sonda je asi este od vyroby lebo je uz celkom aj hrdzava okolo skrutky, mozno je to v nej? A este mi dotoho zacali kolisat otacky pri vyradeni padnu na takych 600 a nasledne sa vratia na cca 736 a obcas je volnobeh aj na 1500...valce nevynechavaju zapalovanie...takze neviem co s tym...velke prachy zato nechcem dat...Vdaka za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PauLofWoCC Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 (edited) A co tak zkusmo vyměnit snímač tlaku? A nebo se podívat na poškození káblů v okolí toho snímače. Edited September 14, 2009 by PauLofWoCC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Vyčisti si škrtiacu klapku to je asi príčina toho kolísania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ďury Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 kable som pozeral a nezdaju sa mi poskodene...asi budem musiet vymenit tie nejake snimace... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 hlavně na trhání motoru je už tady pár témat založených, tak by jsi mohl nejdřív hledat a psát tam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ďury Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 No takze pricina sa vyriesila.Po teste akcnych clenov pri konkretnom testovani EGR ventylu sa objavila.Samostatna podstata testu je vporiadku ale pri skonceni testu rele spinalo stale a vyplo sa az po ukonceni komunikacie zo softom.Takze elektromagnet je dobry, no odporove snimace polohy vo ventyle su zle.Takze po odpojeni konektoru z EGR ventilu ide vsetko ako ma,ziadny problem a navyse otacky uz neklesaju prudko dole,ale rovnomerne na volnobeh.To mi este sposobilo dalsie chyby,spolu ich bolo az 5.Cize ventil blbol a daval zlu informaciu pre ostatne prvky ktore sposobovaly ten chaos.Navyse som mal dobre zasratu klapku a aj samotny ventil mal toho vsebe dost.Idem to vsetko komplet este precistit a odstranit tie sadze.Kupujem novy,len je to pekna sranda cena 120 - 250€. Takze kto ma podobny problem,treba najskor pozriet EGR ventil a skontrolovat aj samotne snimace a nie len ci cvaka,alebo nie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.