Přejít na obsah

čtecí lampičky vzadu


Řepík

Doporučené příspěvky

existuje, jmenuje se tranzil, dela se na ruzny napeti, nebo zenerova dioda (neni moc proudove zatizitelna)

kdyz budes mit ve svetylku vic led v serii (lepsi nez u kazdy odpor), bila led ma ubytek napeti cca 3v (at se to dobre pocita) tak pri 4ks v serii budou svitit pri 12V, nepredpokladam, ze by je pak vubec nejak rozsvitili 30mV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to všechno proměřil... a naměřil 6,8V :aggressive: kterých tam je pořád mezi stálým (+) a spínaným (-) :help: mám řešit jak ho obejít - zlikvidovat a nebo něco dál v autě. Proč to vlastně sviti když by to nemělo být tim (-) sepnute ?

těmi 3 ledkami na tom konektoru jsem to svedl aby to nešlo do těch lampiček.. ale neřeši to situaci na pořád a ještě při zapnutem zaplovani to o5 sviti a ty 3 led zhasnou jak jsem už psal.

post-4752-1257342406_thumb.jpg

post-4752-1257342412_thumb.jpg

post-4752-1257342418_thumb.jpg

post-4752-1257342426_thumb.jpg

post-4752-1257342432_thumb.jpg

Editováno: , autor: LuVIrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem přemýšlel a zkoušel nějake kombinace co mě napadly.. ale bez úspěchu. Tak mě napadlo toto řešení... jelikož + je stale at12nebo6V a - spina jednotka (dveřní spinač) dat někde relátko ktere bude spinat jinou zem k lampičkam. Možná je moje teorie špatná ale i když by nemělo tak to částečně chyta někde zem a tim to pak sviti. Jedna věc mě ještě napada ... mám na tom kablu napojen alarm (dálkovy start) tak že by to tam svedlo přes něj k zemi.. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud mas k nemu dobry pristup, tak ho zkus odpojit z konektoru (jestli ma jednotka alarmu konektor od kabelaze), urcite je lepsi nez resit co s tim delat, kdyz to tam je, resit proc to tam je a pokud mozno odstranit. Urcite to neni dobre, porat tekl proud pres zarovku, sice nesvitila, ale i tak se vybijela baterka. Tvoje reseni svect ho jinam je na tom stejne.

Pokud nepujde odstranit tak zjisti jestli svod na zem je porat stejny (porat stejny napeti vuci +) pak by se tam dala dat napr. zenerka s tranzistorem a spinat na zem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To napatie je tam stale koli tomu, ze komfortka neodpoji - uplne, ale len znizi na nom napatie na tych 6V. Ak sa ich chces zbavit, tak mozes skusit zaradit do cesty zenerovu diodu (nejaku okolo 7V), alebo teoreticky tym relatkom. Akurat musis vybrat take, ktore odpadne pri znizeni napatia, alebo pridrzne napatie rele byva niekedy aj pod polovicou nominalneho (napajacieho) napatia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj je stále spina to (-) mikrospinač od dveři. těch 6V tam je proto jak se rosviti lampička spolujezdce tak sviti ale polovičně a když se zapne zapalovani sviti na 100% tak nějak je tam udělany cely system.. i kufr sviti na polovic a max. Dneska jsem to všechno proměřil takže cely odběr auta je 0,06A při zamčenem autě když sviti lampičky tak ma odběr 0,57A odemčene auto když nesviti 0,03A tak snad s toho hlediska je auto naprosto v pořádku:) už se tomu věnuji nějaky čas tak to dotáhnu do konce.. led se mi tam líbí a ještě to bude trošku jinak ale to až to vychytam.. prvni musím odstranit to co mě tam štve. TAkže prvni pokus bude relátko spinat jinou zem.. představa nasledujici: relatko bude napojeno na stalych 12V po odemčeni auta, a (-)ho bude spinat tim dveřním spinačem) asi nepujde stmivani ale to by mi nevadilo.

Ta zenerka by mohla byt rychlejši a elegantnější řešeni:) ted mi došlo že když ji dam dal tak funkce spolujezdce bude zachovana:) je tam takova propojka tam by sedla jak ulita:) a ja tu řřeším takove megalonske návrhy no ovšem pokud to vyřeší:) ale teoreticky ano:)

Editováno: , autor: LuVIrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozor na proud jaky s ni potece, neni na moc velky proud. Ubytek na ni bude porat stejny, bude ti vadit v dobe, kdy to ma svitit.

Relatkem prijdes o stmivani a take o 50% a 100% svit svetylka, bude uz jen 100%.

takže ta zenerka pada? tim relatkem bych spinal minus takže 50 a 100 zustane to určuje jednotka tam bych nezasahoval. K tomu relátku pokud ho tak můžu ovšem zapojit... jak jsem psal dal bych na něj 12V někde z auta kde naměřím po odemčeni. A funkce relatka by byla aktivni po otevřeni dveři (mikrospinač sipna zem a tim padem by to relatko seplo zem lampičky, ktera by byla přímo na kostru auta. Myslim tim, že to relatko odpoji zem lampičky a nemělo by docházet k tomu k čemu docházi. Když si budu chtit rosviti lampičku z auta tak tam je jina zem ktera se sepne spinačem. Moje teorie, snad se nějak zásadně nemýlim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sakra... ted jsem si asi neuvědomil jednu věc.. drnčet by to, ale nemělo protože když se otevřou dveře aktivuje se ralatko a to ukostři lampičku to napěti na relatku co ho spina bude konstantni a (zem relatka bude mikrospinač) ale ted jsem asi nedomyslel to, že lampička zhasne hned se zavřenim dveři (nebo je možnost, že tu zem vlastně drži jednotka po dobu než zhasne a postupně sniži napěti na těch 7V funkce stmivani s odpojenim země )

Dokud to nevyzkoušim nezjistim:)

Tobě to děla to same co mi?

Editováno: , autor: LuVIrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nad tím jsem taky uvažoval.. ale nechtěl jsem at je pořad v akci. Zítra zkusím tu 24V žárovku

V akci bude pouze když bude ledka svítit, pak už ne...bude pracovat stejně jako bude pracovat ta žárovka. Když tam tu zátěž dáš, napětí tam pak myslím nenaměříš žádný (ale nebudu to tvrdit, už si to nepamatuju). Stejně tak se totiž chovají LED v osvětlení kufru....bez zátěže tam zůstane kolem 6V, se zátěží nic....Jinak pro zvědavce....24V proto, aby se žárovka nehřála. 1W je odzkoušenej a chodí to.

Ať se daří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V akci bude pouze když bude ledka svítit, pak už ne...bude pracovat stejně jako bude pracovat ta žárovka. Když tam tu zátěž dáš, napětí tam pak myslím nenaměříš žádný (ale nebudu to tvrdit, už si to nepamatuju). Stejně tak se totiž chovají LED v osvětlení kufru....bez zátěže tam zůstane kolem 6V, se zátěží nic....Jinak pro zvědavce....24V proto, aby se žárovka nehřála. 1W je odzkoušenej a chodí to.

Ať se daří.

tak jsem to zkusil a je to OK :) DÍKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Eště dotaz na ty co mají zadní lampičky.

Když se zmáčknutím zapne při zapnutém zapalování, zhasne se po vypnutí zapalování? Nebo tu funguje nezávisle jako ty přední čtecí? Chci si je dodelavat a mam v planu to napojit rovnou na tu přední lampičku, ale rád bych vedel jestli tim neprijdu o ňákou funkci nebo tak. Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Mam jednu otazku ak v zadu nemam tie lampicky staci iba vyrezat otvor do stropnice a nasunut tam lampicky je tam na to priestor alebo ako je tam riesene uchytenie lampicky viem ze je to uz rok stara tema ale uz asi niekto to ma z vas namontovane tak poradte dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že pokud nejsou lampičky z výroby, tak není ani připravená kabeláž.

Toto je asi bohužel obecná politika Škody / VW, jediná výjimka mne napadá v případě OII samozatmavovacího vnitřního zrcátka a připravené kabeláže do A sloupků na vnější zrcátka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, s tím souhlasím.

Ale, třeba na staré Feldě jsem si dodělával DO k centrálu. DO bylo od Jablotronu a mělo samozřejmě fci samozamknutí.

Jelikož by na tuto fci nemělo žádný vliv otevření zadních dveří (spínače tam od výroby nejsou) tak jsem si je spolu s DO dokoupil a stačilo je jen osadit do připravených a plastovou záslepkou zakrytých otvorů a zacvaknout konektory. Kabely tam byly.

Takže tak nějak potichu předpokládám, že by se ty dráty mohly vyhnout ekonomickým škrtům a zůstat v kabeláži :) .

Asi do toho budu muset v nějaké volné chvíli kouknout :feve: .

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lampicka drzi jen nacvaknuta ve stropnici,

u sebe jsem po dratech koukal jen zbezne, nijak poradne jsem je nehledal, ale na prvni pohle jsem je nenasel :(

vybavu mam takovou podezrelou, auto je edice "family", ma el.okna, DO, vyhrivany sedacky, ale nema napr. vypinany airbag (vypinacem v kastliku) coz bych u oznaceni family cekal

v ramci uspor asi draty do stropu nedavaji :( vnitrni elektro instalaci uz rozlisuji podle vybaveni, nastesti motorovou ne, tak maji vsechny pripravu na tempomat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...