Přejít na obsah

Řemen 1,4 MPi 44kW


Tomáš Gebrt

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

no mě taky píská za studena řemen a u mě se napíná sám protože mám klimu, měl jsem podezření na napínací kladku tu jsem vyměnil a je to pořád stejný, takže budu pokračovat novym řemenem a pokud ani to tak zřejmě napínák řemene jinak už fakt nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím, mám úplně stejný problém a shodou okolností i motorizaci + klimu. Taky budu měnit řemen a chtěl bych se zeptat je tam 6PK1745 ? Koupil jsem Gates po doporučení prodejce, doufám, že je to ten správný....

A ještě jedna otázka, je v té výměně nějaká záludnost?? Říkal jsem si, že tu napínací kladku nebudu ani sundávat, jen ji nějakým páčidlem přeperu, starý řemen sundám, nový nasadím a kladku uvolním...???

Nebo jsi to dělal jinak?? Předem díky za radu.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já kupoval originál u Škoda prodejce tady u nás, maj ho i tady http://www.cc-autodily.cz/remen-alternat-fabia. Přendaval jsem ho přesně jak píšeš, přemohl jsem tu napínací kladku, u mě posloužili velké sikovky které jsem ještě svázal vázacim drátem aby se mě neotvírali. Jinak každopádně doporučuji než řemen vyndáš, nakreslit si schema kudy přesně vede, je to docela slušnej zmatek. No pár nadávek při práci padlo, je to fakt pěkná pakárna tam ten řemen dostat a ještě aby byl přesně propleten mezi řemenicema jak má bejt, sedřený ruce, místa jak v hodinkách, ale podařilo se a hlavně už je ticho a nic nepíská. Víckrát už to doufam dělat nebudu :-) Tak at se dílo daří :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já toho zase tolik nenajezdim, tak doufam že už se toho u tohodle auta už nedočkam, ale možné je vše :) ale tak samozřejmě dá se to vyměnit, jen to chce se opravdu obrnit silnými nervy a to jsem klidnej člověk a beztak lítalo nářadí po dvoře, protože nasadit to na všechny ty kladky a ještě u toho rvát tu napínací kladku je téměř nadlidskej výkon. Nechápu proč nemůžou ten klíč na to napínání normálně prodávat, klidně bych si ho koupil ale holt nechtěj aby to nemohl dělat každej sám doma. Takže se prodává jen jako origo přípravek pro Škoda servisy a ještě stojí nesmyslný peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co já vím tak na oktávě 1.9TDI pasuje na tu napínačku 19 klíč, to já nevím jestli vydrží těch 60tis. nevím kolik předepisuje škodovka, jsem to jenom tak plácnul, já měnil origo z výroby asi při 100tis. km ale jenom kvůli tomu že byl rozpraskanej a ten co mám teď má asi něco přes 30tis a ani nevým jak vypadá, za to vodící kladku jsem kvuli hučicímu ložisku měnil 3x a vždycky to chvíli nehučí a poo čase začne, nemám klimu, tak to už neřeším

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak páni ja som tú výmenu remena absolvoval včera a je to fakt zážitok.

Všetko v pohode akurát ten napinák.

Naštastie prišiel brácho a pomohol,ale aj tak mám zodrené ruky.

Ozaj je dobré pred demontážov urobiť nákres a potom už len silné ruky a pevné nervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...