Mil4n Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Ahoj, vcera jsem umyl svoji Octavku (1,9 TDI 81 kW), vyjel jsem si z najezdu pred garaz a v pohode vysusil. Cca za 4 hodiny jsem ji chtel ulozit do garaze, ale starter stale toci, auto nechytne. Nez jsem chtel zajet do garaze, mel jsem sklopene sedacky a vracel jsem je zpet. Napadlo me, jestli tam neni nejaky svazek s kabely, ktery se mohl poskodit a ktery by takovou zavadu mohl zpusobit, ale prijde mi to nepravdepodobne. Zkusil jsem si pres VAG precist pamet chyb, nastartovat a znovu - zadna chyba. Cetl jsem tu o rele 109, ale pokud mi to bez problemu cte chyby ze vsech RJ, predpokladam, ze rele by byt nemelo, kdyz je RJ pod napetim. Mate nekdo nejaky napad cim by to mohlo byt, co zkusit? Verim, ze to bude nejaka hloupost, ale v tomto se nevyznam a ted v nedeli tezko sezenu nekoho, kdo by na to mrknul :-( Auto stoji v Lounech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alwe Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ahoj, vcera jsem umyl svoji Octavku (1,9 TDI 81 kW), vyjel jsem si z najezdu pred garaz a v pohode vysusil. Cca za 4 hodiny jsem ji chtel ulozit do garaze, ale starter stale toci, auto nechytne.Nez jsem chtel zajet do garaze, mel jsem sklopene sedacky a vracel jsem je zpet. Napadlo me, jestli tam neni nejaky svazek s kabely, ktery se mohl poskodit a ktery by takovou zavadu mohl zpusobit, ale prijde mi to nepravdepodobne. Zkusil jsem si pres VAG precist pamet chyb, nastartovat a znovu - zadna chyba. Cetl jsem tu o rele 109, ale pokud mi to bez problemu cte chyby ze vsech RJ, predpokladam, ze rele by byt nemelo, kdyz je RJ pod napetim. Mate nekdo nejaky napad cim by to mohlo byt, co zkusit? Verim, ze to bude nejaka hloupost, ale v tomto se nevyznam a ted v nedeli tezko sezenu nekoho, kdo by na to mrknul :-( Auto stoji v Lounech. Cau, skus rozobrat plasy na volante - povolis dve skrutky, pozri na kablik co ide do zapalovacej srinky(ma zltu koncovku) mne casto vypadaval z konektora - to bol moj problem nestartovania u O1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stasinec Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Ahoj, vcera jsem umyl svoji Octavku (1,9 TDI 81 kW), vyjel jsem si z najezdu pred garaz a v pohode vysusil. Cca za 4 hodiny jsem ji chtel ulozit do garaze, ale starter stale toci, auto nechytne.Nez jsem chtel zajet do garaze, mel jsem sklopene sedacky a vracel jsem je zpet. Napadlo me, jestli tam neni nejaky svazek s kabely, ktery se mohl poskodit a ktery by takovou zavadu mohl zpusobit, ale prijde mi to nepravdepodobne. Zkusil jsem si pres VAG precist pamet chyb, nastartovat a znovu - zadna chyba. Cetl jsem tu o rele 109, ale pokud mi to bez problemu cte chyby ze vsech RJ, predpokladam, ze rele by byt nemelo, kdyz je RJ pod napetim. Mate nekdo nejaky napad cim by to mohlo byt, co zkusit? Verim, ze to bude nejaka hloupost, ale v tomto se nevyznam a ted v nedeli tezko sezenu nekoho, kdo by na to mrknul :-( Auto stoji v Lounech. Zdar jestli ti starter toci,ale motor je bez komprese tak je to chcipaci klapka,takovy problem jsem mel ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.