Přejít na obsah

2.0 TDI CR 81kW


jarda109283

Doporučené příspěvky

Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám.

Díky ...

Ono po čipu u Cimbu to vyjde na stejno, 81 kW vs 103 kW :kol-28: . Za 20 litrů z toho udělají stejnou hodnotu, 138 kW. To je 57 kW za 20 litrů, 350,87 Kč za 1 kW. Což již vyjde slušně. V létě se na to chystám. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám.

Díky ...

Ono po čipu u Cimbu to vyjde na stejno, 81 kW vs 103 kW :kol-28: . Za 20 litrů z toho udělají stejnou hodnotu, 138 kW. To je 57 kW za 20 litrů, 350,87 Kč za 1 kW. Což již vyjde slušně. V létě se na to chystám. :kol-31:

Za 24tis. ti udělám tu samou úpravu/lépe/, a ještě ti k tomu zůstane původní jednotka...kvůli reklamaci. Reference např. ato Švorc /Veleslavínská/

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem psal , že lepší je zavolat. Výkonově jsem na tom lépe než cimbáíl, myslím tím skutečné měření.O kvalitě práce ani nemluvě. Ty jednotky se musí rozlepovat. A pochopil jsem, že auto je nové...proč přijít o garanci ze Škody.

Jinak mám i levnější variantu za 15, ale bez jednotky navíc. Záruka ode mne je vždy, ne však už od Škodovky. Stejně zavolej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty to děláš přes Přerost a Švorc ??? To tam dáš novou jednotku a tu origoš si odvezu domů ??? Na těch stránkách, co tu reklamuješ, vůbec o této motorizaci nic nepíšeš. Tak se nediv, že se vyptávám. Když mám dát někomu 25 litrů, tak chci info.

Editováno: , autor: Celerjehnusnej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty to děláš přes Přerost a Švorc ??? To tam dáš novou jednotku a tu origoš si odvezu domů ??? Na těch stránkách, co tu reklamuješ, vůbec o této motorizaci nic nepíšeš. Tak se nediv, že se vyptávám. Když mám dát někomu 25 litrů, tak chci info.

S chipem bych si to dvakrát rozmyslel. Jestli se nepletu, tak tato motorizace má lehčí(slabší) převodovku a hlavně výkon motoru je dán velikostí turba a nastavením systému CR. Žádný "chip" turbo nezmění. Pokud chceš větší výkon, tak si vyměň převodovku, turbo a potom řídící jednotku CR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Takový dotaz, na stránkách www.skoda-auto.cz jsem v oddílu TECHNICKÉ PARAMETRY vyčetl následující údaje: 1. Škoda Yeti 2,0TDi 81kW, převodovka 5.st. manuální, kroutící moment 250 Nm.

2. Škoda Yeti 2,0 TDi 81kW, převodovka 6.st. manuální 4x4, kroutící moment 280 Nm. Je možné, že se kroutící moment u těchto dvou typů liší převodovkou nebo pohonem 4x4? Přece kroutící moment je záležitostí motoru a ne převodovky. Nebo se pletu? Nebo je to chybně uvedeno na těch stránkách?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...