Jump to content

1,3 MPI houpání otáček na volnoběh


kimrider
 Share

Recommended Posts

Zdravím, neporadil by mi někdo co může být v prde.. když jsem jel jednoho krásného dne do práce necelých 100km tak mi z ničeho nic se upálil ventil. Tak jsem do práce dojel na 3 válce ale z té práce jsem domů jel taky na 3 válce. Doma se schodila hlava a byl vidět ten upálený výfukový ventil co taky dodat když měl nalítáno 340 000 km. Proběhla výměna všech výfukových ventilů(se zabroušením), všech gufer kolem ventilů, těsnění pod hlavou, a ještě těsnění z boku motoru kde vedou vodítka k vahadlům. Poté se motor nastartoval, chytil napoprvé. Ale když sjem jel druhý den do práce tak mi to na křižovatce z ničeho nic při podřazování chcíplo a nešlo to natočit, museljsem to natočit až s plným plynem a to chytlo a od té doby se to začalo houpat. Ono to drží když se to natočí zastudena, ale jakmile se to plynem rozhoupe tak to opět chcípá, padají kriticky otáčky i pod 500...

Neporadil by někdo kde hledat chybu ??

Myslím jestli není problém s labdou nebo škrtící klapkou.

Díky za rady

Link to comment
Share on other sites

No neviem či ti poradím ale asi je bohatá zmes mne, keď kolísali otáčky som mal v bohatosti auto , keď som stál na križovatke behali mi hore dole otáčky ale mi nezdochýnalo ale vibrovalo mi autom, ale to mi robilo na lpg dal mi to na pc a zistil, že to mám v bohatosti, skúsiť dať aj tvoje auto na pc a pozreť to či náhodou nemáš to isté čo ja s plynom ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...