trmish Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 (edited) Zdravím přednostě se jedná o Octavii I 1.9TDi 81kW r.v. 99, najeto 145 tisíc a teď k problému před měsícem jsem měnil spojku (lamela,ložisko,přítlačák, spojkový váleček) kvůli následujícímu problému: octavie s vyplím motorem řadí ok při krátkých pojíždkách také,ale jakmile se spojka zahřeje je problém zařadit za 1 (silou pouze, někdy i to ne)a zpátečku (počítá zuby) ... nevíte nekdo cim by to mohlo být ? takže zkráceně když se zahřeje spojka jde špatně řadit...napadl mě olej co myslíte? díky za odpovědi. ps: pedál spojky se také nemačká tak lehce jako po výměně Edited September 21, 2009 by trmish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babuč Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Zdravím!! Mám ten samý problém. Kamarád na BMW totéž a problém se již neobjevil po výměně brzdové kapaliny. Jde o to že ve vystavovacím válci spojky se nahromadí srágory a nedej bože bublinky. V teple pak dělají problém. Já už došel jednou po dlouhé cestě do takového stavu, že jsem nemohl zařadit nic. Musel jsem za jízdy roztočit motor na otáčky převodovky, chroustlo to a kvalt zapadl. Takto jsem doskákal dom a ráno se vše tvářilo jako by se nic nedělo.¨ Kdy jsi naposledy měnil brzdovou kapalinu??? Nezapomněl jsi vypustit a odvzdušnit také spojkový okruh??? Já jí budu měnit v týdnu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trmish Posted September 29, 2009 Author Share Posted September 29, 2009 Zdravim, ve středu jdu měnit převodový olej... Je to také jedna z rad tak uvidím... Určitě se ozvu jaký je výsledek... Brzdová kapalina mě teda překvapila , to by mě nikdy nenapadlo a servisáka taky ne ... Tak jsem zvědav... Díky za rady a kdyžtak se taky ozvi jak to dopadlo Zatim a spojka se odvzdušňovala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 (edited) Brzdovka. Starnutim sa znizuje jej teplota varu,takze pri dlhom alebo prudkom brzdeni Ti zacne vriet. Tvoria sa bublinky. Spojkovy okruh je prepojeny s brzdovym,takze sa lahko moze stat ze sa dostanu do tohto okruhu. Aj spojku odvzdusnujes pomocou brzdy LP kolesa. Podla DP je zivotnost alebo interval vymeny 2 roky. Edited September 30, 2009 by mysko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.