Přejít na obsah

Chip 1.8T


tosy

Doporučené příspěvky

tak uz to tam mam,sel sem do sportmotoru+kn vlozku(chtel sem celej kit ale to mi rozmluvili),je to znat ze tam sou ty konici na vic,v otackach 2000-3000 to super tahne,parada,spotreba stejna,hlavne ten kroutak.do konce roku jdu na brzdu tak sem zvedavej kolik presne tam mam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
tak uz to tam mam,sel sem do sportmotoru+kn vlozku(chtel sem celej kit ale to mi rozmluvili),je to znat ze tam sou ty konici na vic,v otackach 2000-3000 to super tahne,parada,spotreba stejna,hlavne ten kroutak.do konce roku jdu na brzdu tak sem zvedavej kolik presne tam mam.

Pak se nezapomeň pochlubit kolik tam máš dalmatinu!!!!! :plol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem na to snad zvědavější než Ty :-)))))))))

zdarec,vim ze sem slibil ze do konce roku jdu na mereni vykonu.nejak to nevyslo.

jsem objednan na zitrek na druhou hodinu.az bude po vsem tak naskenuju graf.uz se tesim(ale ani ne na tu cenu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pre Slovákov: http://www.profituning.sk/html/skoda_octav...turbo_150k.html

a našiel som aj výsledok pre 1.6i:

Pred: 74 kW, 100 koní, 145 Nm, MKM pri otáčkach: 3.800 n-1

Po : 81 kW, 110 koní, 155 Nm, MKM pri otáčkach: 3.500 n-1

čo vy nato. sú to síce hodnoty pre starší 74kW motor, ale veľké rozdiely tam asi nebudú. Oplatí sa ísť do toho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sm hotovej.s vysledkem jsem spokojenej i kdyz se lisi od udaju ktere sportmotor udava.pry zalezi na motoru,kolik ma najeto.udavaji az 10% vykyv ve vykonu.

SPORTMOTOR-136kw a 290nm

Namereno 129kw a 288nm

to jde.nejvic me ale zarazil ten propad pri 5500 otackach .ted jim jdu psat a zeptat se jich co to je.neni to normalni.jsem zvedavej na jejichreakci

post-12943-1199371125_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik stojí takové změření na Jarově ???

Cca 1500,-

...ten graf je teda docela divnej ten proad...ale dejme tomu ze na Jarove opravdu nemaj dobry chlazeni aspon sem to slysel...ale ze by i ted v zime....

Doporucil bych ti Svandrag v Decine maj Motocomtest ,tam meri DieselPower a vzdy bez problemu...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave,hned po brzde jsem to vyzkousel na dalnici a od 5000 ot/min to porad hezky jelo ,vytah sem tachometrovejch 240.zadny skubnuti nebo pokle vykonu.no,investuju jeste do brzdy u srby.jestli bude graf stejnej tak je chyba v chipu a jestli jinej tak je chyba na jarove.ale priklanim se k ty spatny brzde.no uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave,hned po brzde jsem to vyzkousel na dalnici a od 5000 ot/min to porad hezky jelo ,vytah sem tachometrovejch 240.zadny skubnuti nebo pokle vykonu.no,investuju jeste do brzdy u srby.jestli bude graf stejnej tak je chyba v chipu a jestli jinej tak je chyba na jarove.ale priklanim se k ty spatny brzde.no uvidim.

Bych to na tom Jarove reklamoval a chtel dalsi test zdarma. Pokud to jede jak rikas, tak to neni mozny aby to todle vyplivlo !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u turbomotoru je chlazení velmi důležité, v rozpálené turbu se totiž stlačený vzduch silně zahřeje a pak putuje potrubím přes chladič do motoru, pokud však automobil stojí na místě tak ten chladič strácí účinek a tento horký vzduch putuje až do válců a pak jde výkon rapidně dolů. Takže je jasné že na brzdě je ten výkon vždy menší než za jízdy kdy má vůz náporové chlazení. Jinak co se týče te křivky, ten strmý pád je dost divný a vypadá to jako chvilkový výpadek motoru. Když jsem byl měřit svou motorku tak mi křivka taky končí takovým pádem, toto však způsobil omezovač otáček který ten zátah utnul.

Bdyby měl motor stejný průběh i za jízdy tak bys to sakra poznal, stalo by se tak v rychlosti okolo 220 km/h (předpokládám že má 1.8T shodnou předovovku jako RS) a takový pokles krouťáku by okamžitě ukončil zrychlování - spíš by auto začlo zpomalovat, protože těch pár Nm co zbylo by tuto rychlost neudrželo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...