Jump to content
jarsva

kardan a převody u 4x4

Recommended Posts

Mě to přenášelo vibrace do zadních sedadel, ty se při akceleraci 4,5,6 rychl. stupeň třepala, že se tam nedalo sedět. Stejně tak při podřazení, když šel motor do vyšších otáček. Projdi si kompletní uložení motoru a pak ty hardy spojky. Na první pohled to nepoznali ani ve škodovce. Kamarád vzal tyč a páčil a hledal a ta zadní spojka vypadala že jí nic není, ale nefungovala. Na tomto fóru jsou ty popsané závady dost pdobné, nebo součastně s něčím dalším. Držím palce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možné vyměnit haldex 2 generace za 4 generaci bez toho aby se musely měnit další jednotky v autě. Nedávno jsem někde četl že by to mělo jít. M.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/29/2014 at 10:39 PM, Martttin said:

Zdar,

viem, ze sa tu riesi hlavne zadna hadryspojka... ale chcem sa spytat, prisiel uz niekto na to, co sposobuje hluk, ktory pravdepodobne vychadza zo zadneho diferencialu, v rychlostiach ~100km/h, ked sa zlozi noha z plynu? (brzi sa motorom)... Nasiel som jednu temu v Superb sekci (http://forum.skodahome.cz/topic/127489-mo%C5%BEn%C3%A9-probl%C3%A9my-u-superb%C5%AF-ii-4x4-rozvodovkahaldex/?hl=haldex) a tam sa menil cely diferencial za zanovny, pretoze menit diely v povodnom bolo udajne drahe a casovo narocne. Stale som ale nikde nenasiel, co ten hluk sposobuje. To auto ma momentalne 335000km a aj ked tam bol vzdy pravidelny servis, olej v zadnom diferencialy a isto nemenil (nemyslim haldex) takze tam urcite bude nejake to opotrebovanie...Loziska?

Nazdar, presne s tymto mam problem. Mam VW CC 3.6 220kw. Prišiel si za tie roky na to čo to môže byť? Hluk mi robí ked je vonku sucho a teplo, a auto zohriate. Vždy ale iba ked zložim nohu z plynu (brzdi sa motorom) . Ked zase stlačim plyn, prestane to. Diky moc za pripadnu odpoveď.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahojte je mozne z octavie demontovat pohon 4x4 ? vymenili mi uz raz cerpadlo a znova tecie olej, prestavam mat na to nervy auto si chcem este nechat,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U faceliftu ano, u předfaceliftu nutná výměna ESP + případně senzor dle typu ESP. Vždy je nutné následné kódování.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mě docela zajímá, co je na fl ESP jiné 🤔 Jsem jak děcko... A proč. Páč nejsem měnič dílů, ale přemýšlím co dělám a snažím se spíš opravovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem za odpoved ferda25, vedel by si mi povedat aj co presne je potrebne nakodovat u faceliftu aby sa to tvarilo ako klasicka 4x2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...