Jump to content

Motor zhasne a nenastartuje do vychládnutí F1,3MPI


algec
 Share

Recommended Posts

Dobrý den. Studený motor na Feldě nastartuju na brnknutí. Jedu a někde při vypnutí sytiče začne auto poškubávat, ale jede a za c hvíli se to srovná. Zastavím, jdu do obchodu , nastartuju jedu a auto po ujetí pár metrů natvrdo zhasne. Vše je vždy v rozmezí teplot 70-80 °C. Nastartuju normálně až po úplném vychládnutí motoru. Při kontrolkách jde slyšet relátko. Měněno čidlo teploty vody ze žlutého na modré. Děkuju za rady.

Link to comment
Share on other sites

1) muže to byt čerpadlo paliva které skrátka přestane dávat

2)muj případ na felině,ale s BMM-voda v palivovém systému koupil jsem čistič a pak dal po dvakrát velfobin a felda jezdí do dneška.

Proč nedává jen v určitou přesně se opakující chvíli? Kdyby v systému byla voda, tak předpokládám nějaké kuckání nebo tak něco, ale to je utnutí mečem. Ještě mě napadlo, že jsem měnil palivový filtr, ale to by snad mělo spíše pomoct.

Link to comment
Share on other sites

Niesom znalec, ale to čidlo by to mohlo byť . Ak je nesprávna farba - teda aj hodnota , taksi elektronika zariadi všetko tak , že je teplý motor, a dáva krátky vstrek a teda málo paliva .Tou farbou sa určuje priebeh pre elektroniku a pre indikátor teploty .Čo bolo tomu čidlu, že si ho menil ?

Link to comment
Share on other sites

Když to nejde, tak sundat zapalovací lištu, dát do ní svíčky ( lepší nějaké jiné, abys je netahal z teplého motoru), opřít o ventilové víko a někdo aby ti zastartoval abys viděl jestli hází jiskru. Lepší by bylo půjčit si ten snímač otáček a vyměnit ho když to nejde a uvidíš co to udělá. Jinak je lepší tyhle věci ( čidlo teploty, snímač otáček ) dát originál. Máš správný odtrh na svíčkách? Na diagnostice jsi byl? Sledovat to čidlo teploty jestli tam neskočí nějaká blbost.

Link to comment
Share on other sites

Ak máš ohm meter , tak porovnaj čidlá keď sú napr pri 20 celzia, a potom pri inej teplote . Mal by si namerať pre jedno čidlo dve hodnoty - je to dvojitý systém - jeden pre indikáciu na prístrojovke , druhý pre riadicu elektroniku . Ak sa hodnoty nezhodujú, niesu navzájom zameniteľné - priebeh teplotnej závislosti je iný, čo môže riadiacu elektroniku natoľko ovplyvniť, že nenaštartuješ .

Link to comment
Share on other sites

Dobrý den. Studený motor na Feldě nastartuju na brnknutí. Jedu a někde při vypnutí sytiče začne auto poškubávat, ale jede a za c hvíli se to srovná. Zastavím, jdu do obchodu , nastartuju jedu a auto po ujetí pár metrů natvrdo zhasne. Vše je vždy v rozmezí teplot 70-80 °C. Nastartuju normálně až po úplném vychládnutí motoru. Při kontrolkách jde slyšet relátko. Měněno čidlo teploty vody ze žlutého na modré. Děkuju za rady.

Zdravím. Měl jsem dříve Feldu 1,3 / 95. Tuto závadu činil snímač otáček. V jedné "mototechně" za 980 Kč, ve druhé za 350 Kč.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...