Jump to content

ako startovat


Laky23
 Share

Recommended Posts

Ahojte,

zaujimalo by ma aky je rozdiel v tom ci pri startovani otocim klucikom hned, alebo pockam az mi zhasnu vsetky kontrolky a az potom otocim klucikom do finalnej polohy. Viem ze spravny by mal byt druhy sposob, ale chcel by som vediet co sa tym setri, alebo preco vlastne takto? Dik za info.

Link to comment
Share on other sites

No dobre, ale mne sa aktivuje palivové čerpadlo už pri otvorení dverí vodiča. To za 1. Za 2 aj keby si štartoval bez predčerpania paliva, teda hneď, tak sa stane maximálne to že budeš točiť o pol sekundy dlhšie.

Mám dve Fabky, jedna je staršia, tá nemá aktiváciu paliv. čerpadla po otvorení dverí vodiča, druhá áno. Ani v jednom návode na obsluhu sa nepíše nič o štartovaní až po zhasnutí kontroliek.

Naozaj by som rád vedel, načo je dobré čakať. Možno sa niekto erudovaný vyjadrí. Ak niekto máte v návode na obsluhu k vozidlu niečo o štartovaní a kontrolkách, šupnite to sem.

Link to comment
Share on other sites

Ja osobne som startoval doteraz bez cakania, ale raz som mal problem pri studenom starte koli tomu ze mi v servise dali omylom nespravny palivovy filter. Vtedy som sa tam aj pytal ze ako sa ma spravne startovat a bolo mi povedane ze treba cakat 6 az 7 sekund, az kym nezhasnu kontrolky. V navode ale nic take nie je a preto som zvedavy ci to ma nejaky vyznam a ak, tak aky.

A ako zistim ci sa mi aktivuje predcerpanie paliva pri otvoreni dveri vodica? Mam 1,4 16V 59kw, 11/2006.

Edited by Laky23
Link to comment
Share on other sites

návod jsem neštudoval, ale při prodeji v salooně mi bylo řečeno, počkat do zhasnutí, ale rozhodně to není 6-7s. Laicky bych řekl že čekat proto aby ti eventuelně jednotlivé systémy mohly zahlásit případný problém, viz. servořízení, stav chladící kapaliny, stav brzdovky apod.

Laky23: k tvému dotazu, zda máš předčerpání ... ano máš, mám to již na MR2004 a poznáš to tak, když otevřeš dveře řidiče (po delším stání) tak uslyšíš bzučení čerpadla.

Edited by Malta
Link to comment
Share on other sites

Keď sme už pri tom predčerpaní paliva, je možné, že sa mi to nedá nakódovať? Mám MR2002 a nový kód to vezme,ale stále čerpe až keď pretočím kľučik v zapaľovaní. Je možné,že to u starších ročníkov nefungovalo? BSG mám novú s D na konci. Je potrebné k tomu predčerpaniu paliva pri otvorení dverí ešte niečo iné ako len kódovanie? Dík.

Edited by ramon
Link to comment
Share on other sites

Já teda osobně taky většinou nechám kotrolky zhasnout a až pak startuji.

Ale to, že by jste díky tomu čekání na konec "testu" odhalili třeba ztrátu oleje je blbost, protože na to se přijde až poklesem tlaku a k tomuto zjištění je potřeba běh motoru nebo signalizace stavu oleje pro WIV,

totéž servo,že nefunguje poznáte až po startu kdy kontrolka nezhasne, a dobíjení to samé.

Pravda, může se stát, že se kontrolka nerozsvítí a tím signalizuje problém. :kol-140:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja startujem tiez po par zhasnuti kontroliek. Ci to ma vyznam? Neviem.

Stalo sa my rano ze som pockal vsetky kontrolky (zlta kontrolka motoru ostala svietit) a po nastartovani hned zhasla,

takza podla mna pripadne chyby (motor, olej, atd..) zasvietia ajtak len po nastartovani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...