Jump to content
Sign in to follow this  
luttor

Olej v chladící kapalině

Recommended Posts

Dobrý den, mám problém dostává se mně asi olej do chladící kapaliny několikrát čisteno bez učinku (opět vzniká takové hnědé blatíčko). V oleji voda není, oleje nepřibývá ani nějak neubývá. Je špatné těsnění pod hlavou ? 1.4 Mpi r.v 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsou asi dvě možnosti:

Prasklá palice nebo v pr.. těsnění.

Trochu se mi voda začala ztrácet i voda, ale nic hroznýho. Olej (polos. Castrol) je čistej bez známky "mlýka". Jen na víčku u ventilů je trochu, ale to beru jako normální jev srážlivosti.

Nejhorší na tom je, že tam někdo nalil asi blbej fridex (byl modrej). Tak mám strach abych neměl sežraný kanálky nebo tak něco.

Co by se mohlo stát při nalití jiného fridexu?

Máte nějaký nápady co s tím?

Jak vyčisti chladící soustavu od tý mastnoty? Ta nádobka je pěkně na ho... , nedá se do ní nijak dostat tak koupím novou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo hlavu. Nadrzka sa da aj vycistit nemusis kupovat NOVU.;)

HLADAJ !!!! VSETKO TU MAS NAPISANE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak,tak, těsnění v pr...!! Nádobku propaříš, bo propláchneš technickým benzinem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyčistiť nádobku je jednoduché,ale musíš odmastiť celý motor.Ked som menil tesnenie ja tak v tej spodnej hadici z chladiča bolo 5mm mastných usadenin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuju nádobru vyměnit. Je v ní zalisovaný čidlo a ten olej mu moc nepropíspívá. A na kompletní vyčištění chladící soustavy se dneska prodával přípravky, ty se daj sehnat kdekoliv v autodílech (Auto Kelly, APM, Elit, atd). Já osobně na čištění chladící soustavy používam přípravek od Würta. Ten se dá objednat přes internet, v servise Škoda nebo přímo v prodejně u Würta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolegové prosím o radu ,začala se mi trochu ztrácet voda asi tak 2-3dcl za měsíc ,na víčku oleje mám bílý šlem ale v nádobce mám krásně čisto je to prasklé těsnění pod hlavou????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsou asi dvě možnosti:

Prasklá palice nebo v pr.. těsnění.

Trochu se mi voda začala ztrácet i voda, ale nic hroznýho. Olej (polos. Castrol) je čistej bez známky "mlýka". Jen na víčku u ventilů je trochu, ale to beru jako normální jev srážlivosti.

Máte nějaký nápady co s tím?

Jak vyčisti chladící soustavu od tý mastnoty? Ta nádobka je pěkně na ho... , nedá se do ní nijak dostat tak koupím novou.

Měl jsem to samé a bylo to těsnění pod hlavou.

A co se týče propláchnutí soustavy, tam mi 4mechanici z pěti poradili, abych to propláchl octovou vodou... ;)

Pak párkrát čistou vodou no a na závěr už jen G12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolegové prosím o radu ,začala se mi trochu ztrácet voda asi tak 2-3dcl za měsíc ,na víčku oleje mám bílý šlem ale v nádobce mám krásně čisto je to prasklé těsnění pod hlavou????

Jestli se ti nikde nedělá pod autem loužička a na hadicích a šroubeních se zdá být vše v pořádku, než se budeš pouštět do těsnění pod hlavou (třeba zbytečně), zkus nějaký ten přípravek na utěsnění chladiče.

Kolegovi v práci taky mizela voda, měl to v servisu a že nic nenašli, tak teď že by zkusili těsnění pod hlavou a ať si připraví min 6tis. Za to nic neobjevení chtěli 2tis.

Tak jsem mu říkal, že by mohl zkusit tenhle přípravek, že jsem ho kupoval za 100,- do Puňti a půlka mi zbyla a mě to pomohlo.

Tak jsem mu to přivezl, v práci nalili a přes dva měsíce už nedoléval (předtím cca 2dcl za 14 dní)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny škodováky,

 

Fábia 1.4MPI 

 

Poslední dobou mě trápilo pípání a blikaní kontrolky vody na palubní desce. Motor se mi nezdá, že by se přehříval - alespon podle ukazatele na palubce, ale po krátké jízdě zhruba 10km je dost horký, na plastu nelze udržet ruku, hadice pod plastem je rozpalená, že se na ní nedá udržet ruka a taky je dost natlakovaná. Proto jsem koukal do baňky, vody je dost - ale je taky hodně zašpiněná - černé kapky od oleje. Baňka byla měněná zhruba před půl rokem. Raději sem auto hodil do servisu - skutečně se potvrdilo, že olej prosakuje do vody. 

 

1) V servise mi při předběžným účtování řekl mechanik cca 6 000kč?? je to opravdu možné, že výměna těsnění by byla tak drahá?

 

2) Může mít na tuto situaci vliv to, že mi před půl rokem dělali nové rozvody?? že by se třeba něco špatně udělalo? protože v tu chvíli se tam dávala nová nádobka a předtím to určitě nedělalo.??

 

Jakou máte zkušenost s tímto problémem?? Vím, že to není úplně dobrý nápad, ale je nějaká možnost si prozatím pomoct sám - aktualně je taková investice pro mě dost velká a bylo by dobré, kdyby to ještě měsíc mohlo počkat.

 

Děkuju. 

Edited by JeřábCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

Píšu zde poprvé tak nevím jak to tu funguje, ale přejdu rovnou k problému. Před měsícem jsem měl auto v autorizáku kvůli vodě v oleji a oleji ve vodě. S tím, že unikala i chladící kapalina. Bylo mi řečeno, že je to těsnění. Vyměnili mi všechny těsnění,termostat, svíčky a obrousili hlavy válců. Člověk si ulevil a myslel, že je po problému. Dneska jsem přišel k autu a co pod kapotou nevidím. Opět olej v chladicím okruhu, ale rozhodně menší vrstvu jak s kterou jsem jel do servisu. Přijdu si, že jsem paranoidní nebo bude asi chyba jinde. Dvakrát po sobě by těsnění prasknout nemělo. Přidám i fotku zda se skutečně jedná o olej. 

pXygGQe.jpg

Stojím mírně z kopečka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...