Kubenec Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 (edited) Nevím zda nezáklám téma už založené, ale nikde jsem to prostě nenašel. Kluci nevíte někdo v čem je rozdíl u otáčkoměru předfacelift a facelift?Zda v softu nebo ve snímači? Protože folie je dosti rozdílná.VAG ukazuje v testu na staré folii 3000ot./m. a na nové 3500ot./m. To samé je u omezovače předface 5800ot./m. a face skoro 7000ot./m. Mám budíky na 1,2 47kW 6Y0 920 880M a folii facelift. Foto je pouze orientační. Edited September 30, 2009 by Kubenec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Royce Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 (edited) no mi to po změně funguje, bez problémů a nastavování, cca stejně (kromě známého problému s ručičkou paliva).. ale tu FL folii mám jinou... viz můj topic Edited September 30, 2009 by Royce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubenec Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Ty máš, ale měněné celé budíky předface za face. To já né. Já měnil na předface budíkách pouze face folii. Tudíž hardware zůstal stávajcí a je nová pouze folie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartmanko Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 covece nikdy sem si to nevsim ale vypada to uplne jinak. ja mam tez menneno hw ale ta folie je jina. taky jinak vypadaj rucky palivomneru a teploty. ze maji jinou stupnici.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubenec Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 (edited) V tom problém nevidím, protože na VAGu jedou do stejného místa a to na 1/2 nádrže a na 90st.C. Mě prostě zajímá co soudruzi ze ŠA-MB změnily, že udělaly jiný budíky. Edited September 30, 2009 by Kubenec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciryl Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Kubenec: Na tom obrázku obrázku, cos dával do prvního příspěvku, je krásně vidět, že se rozsah otáček změnil. U staré bylo na 12 hodinách 3500ot/min na faceliftu 4000ot/min. Software budíku nemůže vědět, žes tam dal folii s jiným rozsahem. Řešení: zvyknout si / vrátit staré budíky / vyměnit komplet budíky za face. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubenec Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 To já přece vím!Ale otázka už v prvním příspěvku zněla. Co soudruzi změnily,že musely udělat jiné budíky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domino666 Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 lebo existuje este verzia 1.4 74kw a ta ma otackomer do 8000 a 4000 je presne v strede, tak ten dizajn nechali aj pre htp a 55kw vid obr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciryl Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Problém je, že stokoňovka měla tacho do 240, HTP a 55kW do 200. Nevím, proč to na FI neudělali jako na FII, tedy tři budíky na benzín a tři na diesel (podle výbavy:bez PP, s PP, s MAXIDOTEM, ještě byl jeden tuším na automat s malým diplejem dole, ale ten se moc nedával a dával se jen s MAXIDOTem), tedy vlastně šest ještě s mílema. Pro sklad a výrobu je to daleko jednodušší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubenec Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 lebo existuje este verzia 1.4 74kw a ta ma otackomer do 8000 a 4000 je presne v strede, tak ten dizajn nechali aj pre htp a 55kwvid obr Ten otáčkoměr, ale má pořát stejnou stupnici akorád místo 7tkm ukazuje ještě 8tkm Všichni tedy už víme, že se změnil rozsah otáček, ale tím pádem musely změnit snímač otáček nebo něco jiného. A na tuto problematiku se ptám od samého začátku co udělali jinak, aby mohli nebo museli upravit rozsah otáček na budíkách? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volvak Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Podle me jedine upravit soft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubenec Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 Tuto možnost mi nabízel už před časem Bobík, ale ja chtěl přijít na to včem udělali změnu, aby byli nuceni změnit rozsah budíků. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciryl Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 JE TO V SOFTWARU, snímač otáček je pořád stejný a je zapojen do řídící jednotky motoru, která potom posílá informace přes CAN do budíků. Mnoho lidí, včetně mě, vyměňovalo budíky předface na face a otáčky ukatuje správně. Na tvou otázku PROČ to měnili ti asi nikdo neodpoví, třeba postupně sjednocovali, aby stačil pouze jeden software pro převod otáčky/úhel ručičky, jak ukazoval domino. Ale co já vím, to je jen odhad, zeptej se třeba přímo ve škodovce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubenec Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 Tak to jsem chtěl vědět. Dík A rovnou se zeptám zda by to někdo v Praze nedovedl upravit. Vím o Bobíkovy z Brandýsa, který to prý dokáže zařídit. Ještě jednou dík za diskusi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.luki Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 V 30. 9. 2009 na 20:05, Kubenec napsal: Ty máš, ale měněné celé budíky předface za face. To já né. Já měnil na předface budíkách pouze face folii. Tudíž hardware zůstal stávajcí a je nová pouze folie. Ahoj, snazil jsem se ti zaslat zpravu, ale nelze odeslat. Rad bych se zeptal tedy zde. Ziju v Anglii a chceme auto z Cr prihlasit k provozu zde, ale musime udelat par uprav. Mimo jine musi byt tachometr v Milich. Chtel bych se zeptat zda je to tak, ze demontuju budiky, rozdelam je, sundam rucicky a folii jednoduse sloupnu a nasadim novou. Uvedomuju si ze pak asi rucicky nemusi ukazovat uplne presne, ale to snad nebude vadit. Budu rad za jakoukoliv radu. Diky za odpoved. S pozdravem, Lukas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasHK Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 (edited) Ahoj kluci, možná blbý dotaz, ale máme doma teď dvě fabie (2001 a 2007) a pozoruji rozdíl v chování palubního PC. Všechny hodnoty se aktualizují, ale u novější fabie se jinak chová ukazatel dojezdu. To, že se odečítá po 10km a ne po 5km jako u starší je známá věc, ale u starší se mi aktualizuje hodnota sama. Zatímco u novějšího modelu tam svítí klidně 30km dojezd 100 a musím přepnout jinam a zpět, aby se hodnota aktualizovala na 70. Je to běžné chování? Nebo na to může mít vliv například odpojení baterky a mám natankovat plnou, aby se vše zalibrovalo? Nicméně například spotřeba atd. se vše aktualizuje samo, tak mě to jen zajímá ;) Díky Edited August 13, 2019 by ThomasHK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief1 Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Podla mna si si spravne odpovedal, ta kombinacia to rozhodila. Ale da sa to doporiadku, posledne som odpojoval OII a podobne sa to spravalo aj mne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasHK Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Jasně, tak zkusím zítra dotankovat do plna, vyresetovat počítadla a uvidíme ;) Ono ne že by to byl nějaký velký problém, ale není to tak pohodlné :) Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasHK Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Tak jen pro budoucí návštěvníky s podobným postřehem ;) Odpojení baterky palubní PC skutečně zmate. - hodnota dojezdu se neaktualizuje, dokud se nezkalibruje natankováním plné nádrže - po dotankování plné nádrže se km dojezdu chvíli rovnají, pak už začnou klasicky klesat i bez přepínání - verze PC po faceliftu odečítá po 10km, před po 5km, je to tak úmyslně Takže vše ok a díky ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.