Přejít na obsah

Budíky předfacelift vs. Facelift


Kubenec

Doporučené příspěvky

Nevím zda nezáklám téma už založené, ale nikde jsem to prostě nenašel. :feve:

Kluci nevíte někdo v čem je rozdíl u otáčkoměru předfacelift a facelift?Zda v softu nebo ve snímači?

Protože folie je dosti rozdílná.VAG ukazuje v testu na staré folii 3000ot./m. a na nové 3500ot./m.

To samé je u omezovače předface 5800ot./m. a face skoro 7000ot./m.

Mám budíky na 1,2 47kW 6Y0 920 880M a folii facelift.

post-16481-1254329837_thumb.jpg

Foto je pouze orientační.

Editováno: , autor: Kubenec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubenec: Na tom obrázku obrázku, cos dával do prvního příspěvku, je krásně vidět, že se rozsah otáček změnil. U staré bylo na 12 hodinách 3500ot/min na faceliftu 4000ot/min. Software budíku nemůže vědět, žes tam dal folii s jiným rozsahem.

Řešení: zvyknout si / vrátit staré budíky / vyměnit komplet budíky za face.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, že stokoňovka měla tacho do 240, HTP a 55kW do 200.

Nevím, proč to na FI neudělali jako na FII, tedy tři budíky na benzín a tři na diesel (podle výbavy:bez PP, s PP, s MAXIDOTEM, ještě byl jeden tuším na automat s malým diplejem dole, ale ten se moc nedával a dával se jen s MAXIDOTem), tedy vlastně šest ještě s mílema. Pro sklad a výrobu je to daleko jednodušší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lebo existuje este verzia 1.4 74kw a ta ma otackomer do 8000 a 4000 je presne v strede, tak ten dizajn nechali aj pre htp a 55kw

vid obr

Ten otáčkoměr, ale má pořát stejnou stupnici akorád místo 7tkm ukazuje ještě 8tkm

Všichni tedy už víme, že se změnil rozsah otáček, ale tím pádem musely změnit snímač otáček nebo něco jiného. A na tuto problematiku se ptám od samého začátku co udělali jinak, aby mohli nebo museli upravit rozsah otáček na budíkách?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JE TO V SOFTWARU, snímač otáček je pořád stejný a je zapojen do řídící jednotky motoru, která potom posílá informace přes CAN do budíků. Mnoho lidí, včetně mě, vyměňovalo budíky předface na face a otáčky ukatuje správně.

Na tvou otázku PROČ to měnili ti asi nikdo neodpoví, třeba postupně sjednocovali, aby stačil pouze jeden software pro převod otáčky/úhel ručičky, jak ukazoval domino. Ale co já vím, to je jen odhad, zeptej se třeba přímo ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...
V 30. 9. 2009 na 20:05, Kubenec napsal:

Ty máš, ale měněné celé budíky předface za face. To já né. Já měnil na předface budíkách pouze face folii. Tudíž hardware zůstal stávajcí a je nová pouze folie.

Ahoj, snazil jsem se ti zaslat zpravu, ale nelze odeslat. Rad bych se zeptal tedy zde.

 

Ziju v Anglii a chceme auto z Cr prihlasit k provozu zde, ale musime udelat par uprav. Mimo jine musi byt tachometr v Milich.

Chtel bych se zeptat zda je to tak, ze demontuju budiky, rozdelam je, sundam rucicky a folii jednoduse sloupnu a nasadim novou. Uvedomuju si ze pak asi rucicky nemusi ukazovat uplne presne, ale to snad nebude vadit.

Budu rad za jakoukoliv radu.

Diky za odpoved.

S pozdravem, Lukas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj kluci, možná blbý dotaz, ale máme doma teď dvě fabie (2001 a 2007) a pozoruji rozdíl v chování palubního PC. Všechny hodnoty se aktualizují, ale u novější fabie se jinak chová ukazatel dojezdu.

 

To, že se odečítá po 10km a ne po 5km jako u starší je známá věc, ale u starší se mi aktualizuje hodnota sama. Zatímco u novějšího modelu tam svítí klidně 30km dojezd 100 a musím přepnout jinam a zpět, aby se hodnota aktualizovala na 70. Je to běžné chování? Nebo na to může mít vliv například odpojení baterky a mám natankovat plnou, aby se vše zalibrovalo? Nicméně například spotřeba atd. se vše aktualizuje samo, tak mě to jen zajímá ;) 

 

Díky

Editováno: , autor: ThomasHK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen pro budoucí návštěvníky s podobným postřehem ;) Odpojení baterky palubní PC skutečně zmate.

 

- hodnota dojezdu se neaktualizuje, dokud se nezkalibruje natankováním plné nádrže

- po dotankování plné nádrže se km dojezdu chvíli rovnají, pak už začnou klasicky klesat i bez přepínání

- verze PC po faceliftu odečítá po 10km, před po 5km, je to tak úmyslně

 

Takže vše ok a díky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...