wladko1307 Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Ahojte octaviáci, mám octu 1,6 74kw, počas jazdy s vyhodenou rýchlosťou, mám stabilný voľnobeh a otáčky nekolísajú. Ked auto zastavím otáčky trošilinku klesnú a začne sa mi kolísať voľnobeh. Čím to môže byť??? Viete my s tým niekto poradiť? Rozbeh auta pri 1 a 2 rýchlostnom stupni okolo 2000ot. je taký trhaví. Auto cuká keď dosiahne otáčky nad 2200 ťahá už plynule. Menil som sviečky aj káble. Všetky filtre. Klapka vyčistená a nastavená Vagom. Nemôže to robiť snímač otáčok na klukovej hriadeli??? Ďakujem za každú odpoveď. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Mohl by to delat neverohodny signal snimace hmotnosti nasaveneho vzduchu, nejvice by se to projevovalo pri prechodnych stavech, hlavne rychle akceleraci. Zkusil bych ji odpojit a nechat RJ pouzit tovarni hodnoty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 Mohl by to delat neverohodny signal snimace hmotnosti nasaveneho vzduchu, nejvice by se to projevovalo pri prechodnych stavech, hlavne rychle akceleraci. Zkusil bych ji odpojit a nechat RJ pouzit tovarni hodnoty. To mas na mysli vahu vzduchu??? Ak ano skúsim ju odpojiť a uvidíme čo to spravím. Základné nastavenia som už robil ale iba pre klapku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlosTDi Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 - jj když odpojíš váhu ŘJ bere nějakou přednastavenou hodnotu - snímač otáček to může klidně dělat, asi nejlepší je vyzkoušet jiný - já mám 75kW a taky při jízdě je volnoběh přesně 750ot, při zastavení a netočení kol klesne na 680ot motor sem tam trošku poškubne ale žádná hrůza. spolujezdec to ani necítí. je to jak za studena tak za tepla. - ještě to může prý dělat prnvní lambda sonda, před katem vyzkoušej a dej vědět jak jsi dopadl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 - jj když odpojíš váhu ŘJ bere nějakou přednastavenou hodnotu- snímač otáček to může klidně dělat, asi nejlepší je vyzkoušet jin - já mám 75kW a taky při jízdě je volnoběh přesně 750ot, při zastavení a netočení kol klesne na 680ot motor sem tam trošku poškubne ale žádná hrůza. spolujezdec to ani necítí. je to jak za studena tak za tepla. - ještě to může prý dělat prnvní lambda sonda, před katem vyzkoušej a dej vědět jak jsi dopadl Díki za radu ten snímač otáčok nieje problém zohnať len je k nemu blbý príspud pod rozvodami a moc sa mi tam nechce babrať a čo sa týka lambdy tak VAG by mal niečo hlásiť. Pamäť závad prázdna. Váhu som čistil aj som ju skúšal odpojiť ale žiadna nejaká extra zmena. Akurát nabehli chybové hlášky a následne som ich vymazal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Díki za radu ten snímač otáčok nieje problém zohnať len je k nemu blbý príspud pod rozvodami a moc sa mi tam nechce babrať a čo sa týka lambdy tak VAG by mal niečo hlásiť. Pamäť závad prázdna. Váhu som čistil aj som ju skúšal odpojiť ale žiadna nejaká extra zmena. Akurát nabehli chybové hlášky a následne som ich vymazal. Děla ti to snimač na čerpadle servu.Odpoj ho a uvidíš.Kamaradovy to taky dělalo měnil klapku a nic.Když to přestane s tím odpojením.Vyměn ten hydraulický snímač na servu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 Děla ti to snimač na čerpadle servu.Odpoj ho a uvidíš.Kamaradovy to taky dělalo měnil klapku a nic.Když to přestane s tím odpojením.Vyměn ten hydraulický snímač na servu. díky za radu snímač som už odpájal a stále nič, ostala už lambda a snímač otáčok uvidíme, zatim dííík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 3, 2009 Author Share Posted October 3, 2009 ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK Spínače oboch pedálov sú OK testoval som vo Vagu. Snímač kluky ma trápi neviem ako ho mám zmerať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlosTDi Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 ten snimac kliky urcite skontroluj, nejlepe pokud mas moznost pripojit VAG v rezimu grafickeho zaznamu, tam uvidis jestli snimac v case nehlasi nesmyslne hodnoty, pak by se klidne mohli vypinat vstriky. Jeste bych mozna zkontrolovat spinac pedalu spojky a brzdy, muze delat neplechu rozvez, spinac el. plynu je jistenej, ten bude OK taky by mě zajímalo jak se dá tento snáímač zdiagnostikovat. prosím o postuop jak pro malé dítě, dík;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 rucne lze multimetrem promerit civku snimace proti zkratu (pin 2-3 ... 450-1000ohm) a pripadne zkrat signalovych vodicu na kostru (pin 2-1 a 3-1 ... nekonecno) a nebo primo zmerit signal pres VAG. Pripojit VAG, vybrat RJ motoru, vybrat pouze jeden blok hodnot ktery meri otacky (treba skupinu c. 2) a aktivovat pred jizdou logovani, tlaticko LOG a spustit zaznam. Volne siritelnym programem LogView http://dieselpower.cz/downloads/software/l...gview_0_1_6.zip lze prohlizet po jizde zaznamenana data po predchozim logovani do souboru. Pripadne vypadky signalu kliky by mely byt v grafu viditelne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 rucne lze multimetrem promerit civku snimace proti zkratu (pin 2-3 ... 450-1000ohm) a pripadne zkrat signalovych vodicu na kostru (pin 2-1 a 3-1 ... nekonecno) a nebo primo zmerit signal pres VAG. Pripojit VAG, vybrat RJ motoru, vybrat pouze jeden blok hodnot ktery meri otacky (treba skupinu c. 2) a aktivovat pred jizdou logovani, tlaticko LOG a spustit zaznam. Volne siritelnym programem LogView http://dieselpower.cz/downloads/software/l...gview_0_1_6.zip lze prohlizet po jizde zaznamenana data po predchozim logovani do souboru. Pripadne vypadky signalu kliky by mely byt v grafu viditelne. Takže vyskúšam to cez VAG mohol by som ťa poprosiť o konkrétnejší postup, pochopil som že sa musím spojiť RJ motor 01 skupina 002. Hlavne ma zaujíma to logovanie ten log spustím kedy a vlastne kde v tom programe. Koniec som pochopil že konkrétny výsledok si mrknem v tom programe čo si mi poslal. Samozrejme s mojimi hodnotami. Dík za odpoveď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Takže vyskúšam to cez VAG mohol by som ťa poprosiť o konkrétnejší postup, pochopil som že sa musím spojiť RJ motor 01 skupina 002. Hlavne ma zaujíma to logovanie ten log spustím kedy a vlastne kde v tom programe. Koniec som pochopil že konkrétny výsledok si mrknem v tom programe čo si mi poslal. Samozrejme s mojimi hodnotami. Dík za odpoveď pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView. Dííííííííííííky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 pripojit se k RJ motoru adresa 01, vybrat funkci merene hodnoty (08), vybrak skupinu c.2, spusti funkci logovani (tlacitko LOG), nastavit jmeno souboru do ktereho se budou provozni hodnoty ukladat a spustit zaznam, snad jsem na nic nezapomel. Pak uz jen nacist zaznam v programu LogView. Ahoj nejak som sa z toho vysomáril a také niečo mi vyšlo dám to do prílohy. Budeš dobrý mrkneš sa na to? Neviem či to bude postačovať ale je to zaujímavá vec. Ale aj tak veľká vďaka zasa som sa niečo nové naučil. octa_log.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanly Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Zdravím, mám úplně ten samý problém, vyměnil jsem snad všechno, co mi kdo poradil, ale bez výsledku. Zbývá snad už jen Hallák a lambda. Chlapi přišli jste už na něco. Dík za každou radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladko1307 Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 Ahoj, ja už mám problém vyriešený. Bolo v netesnosti výfukového potrubia. Skús upchať koncový výfuk handrou, natoč motor, a chod pomaly po potrubí. Ja som tam mal takú málinku prasklinku ako vlas, a vidíš aké problémy to robilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.