Přejít na obsah

Monitorování křivek turba 1.8T


Doporučené příspěvky

Ahoj, nikde jsem to nemohl najít. Mám takovej problém na AUQ 1,8T - občas mi vag napíše pokles tlaku mezi klapkou a turbem (sporadicka). Drive jsem tomu nějak nevěnoval pozornost, ale je to častější. Co ted také pozoruju-při přeřazení mi motor "zabere" jakoby tam byl nějakej zbylej tlak v turbu a pak poleví (netrvá to asi ani vteřinu co zatáhne). Otáčky se chovají jakoby prokluzovala spojka (ta je OK-jen pro představu).

Chtěl bych ve Vagu sledovat hodnoty-někde to tam myslim je (aktualni tlak turba, požadovany, a pak regulace ventilu) - ale nemužu to najít pod jakou hodnotou a jak to nastavit do VagScope. Pomuže někdo? Nebo jestli někdo ví příčinu rovnou kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obd.ec.cz/Download/RegulacePlnicihoTlaku.doc

Docela se mi v tom dokumentu zalibil ten vykres kde je pohled na motor a očíslované věci-nedalo by se někde sehnat ty vysvětlivky k těm číslům? Je tam dost věcí který ani nevím na co jsou (ventily apod)...Je to tam hezky udělané i ta regulace turba.

Ale nedaří se mi to změřit v tom VAGu :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VIS, Dielenska prirucka,Jak na to od Etzolda.

Ten Vag scope dole mas zatrzitka ked chces pridavat dalsie krivky.

jednoduchsie je dat zaznam pomocou VAG-u pocas jazdy a potom si to v klude pozriet pomocou logwieveru.

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic....asc&start=0

VIS 2,5 link http://www.pc-autodiagnostika.cz/stahnout-...re/SetupVIS.exe

Na webe najdes link aj na verziu 3.0 ale tu ti ho nemozem nahodit,lebo len volny soft mozeme linkovat.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VIS, Dielenska prirucka,Jak na to od Etzolda.

Ten Vag scope dole mas zatrzitka ked chces pridavat dalsie krivky.

jednoduchsie je dat zaznam pomocou VAG-u pocas jazdy a potom si to v klude pozriet pomocou logwieveru.

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic....asc&start=0

VIS 2,5 link http://www.pc-autodiagnostika.cz/stahnout-...re/SetupVIS.exe

Na webe najdes link aj na verziu 3.0 ale tu ti ho nemozem nahodit,lebo len volny soft mozeme linkovat.

Mám ten istý problém VAG vypisuje chybu 17705 a 17545 a príznaky sú presne tie isté akurát motor je AUM bolo to aj v origo servise a mám to tu znova cca 1 mesiac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten istý problém VAG vypisuje chybu 17705 a 17545 a príznaky sú presne tie isté akurát motor je AUM bolo to aj v origo servise a mám to tu znova cca 1 mesiac.

Mno a nahodou co ti dělali v servisu nevíš? Ja se hlavně bojim aby neodchazelo turbo (nebo naklapeni lopatek apod)... snad ne, doufam na nejakou "blbost" typu ventil apod. Jinak kontrolka Motoru apod, mi nesviti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chyba 17705 pokles tlaku turba je klasická chyba motoru 1,8 turbo, neznám někoho kdo tuhle chybu někdy neměl vypsanou

To je mozny, ale určitě existuje nějakej způsob jak se ji zbavit ;-) 1. kontrola těsnosti (natlakovat)-bohužel nemam čim.

A pak ty ventily no že by občas zazlobili. Každopadně když se i ten motor začne chovat "nestandartně" jak jsem napsal výš, tak už není něco uplně OK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto chybu naozaj vypise kazda 1,8 T.

Tak jsem asi hodinu jel, ruznymi styly.... měřil to vagem všechno raději. A chyba ne a ne se projevit lol lol

Jinak křivka turba se mi zda OK, JEN jsem čekal ze to turbo tlakuje i vic jak 1500mbar (ale kopiruje to vcelku krivku skutečný-požadovany tlak), takze je OK no.

Jako na schval jsem se chyby nedočkal no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

podobný problém jsem měl na mojí 1,8T. přesně tyhle chyby mi to psalo a z zimě problém se studeným moterem hned po startu...

zkoušeli jsme turbo, nastavování a všechno šlo jak má...

je třeba projít všechny hadičky kolem motoru... po chvíli hledání jsme našli jednu prasklou.

byla naštěstí hned nahoře vravo u hlavy válců.

Když se tím závada úplně neodstranila, tak jsme ještě vyčistili škrtící klapku a chyby zmyzeli a motor se ustálil:-)

teď rok naprosto bez chyby:-)

Swoby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se něco děje... teď už neni chyba sporadicka ale zřejmě dost trvalá...rozsvitila se mi uz i kontrolka motoru. Koukal jsem a z křivek mám docela vítr.... Jinak chyba stále-pokles tlaku mezi turbem a klapkou. aktualni tlak se na požadovanej kolikrat ani nedostane (nevim proč) a už vubec nevim proč, ale N75 ventil mi občas "zareguluje" jen 0-5% a někdy 0-95% jak má. Není mi jasný z čeho ten ventil pozná jak reguluje (když je to jen cívka bez snímačů). Poradí někdo?? Soubor LOG přikládám, zezačatku regulace ventilu na nic, později už chodí pěkně.

bohužel mi soubor tady nešel nahrat... http://uloz.to/2789097/nedele.csv

Diky všem za rady, nemužu porad najit zadnou hadici prasklou nic... typuju na ty ventily N75 a pak ten Blow off (bo jak se tomu nadava). Ale nechapu tu regulaci N75 že jednou 0-95 a pak 0-5%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Taky mi na motoru AUQ vag pořád psal chybu, sporadický pokes tlaku u turba. Dlouho jsem nemohl přijít na to čim to je. Pak jsem měnil komplet výfuk a zjistil, že jsem měl prasklej vlnovec. Po výměně vše OK. Veliká úleva, že to nebylo turbem.

Taky zajímavý řešení-že má výfuk vliv na pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou.....

No u mě ta chyba právě už není sporadická-proto mám trochu obavy. Dnes jsem jel (zrejme to s tim nesouvisí ani trochu) a kdyz jsem mel nizky otačky (800-1200) a motor trošku zatíženej, tak se ozyvalo takovy klepání. Ale při volnoběhu ok, a pri plnym zatizeni taky OK. Myslel jsem z počátku že silentblok motoru nebo tak něco. Ale to by dělalo při zatížení motoru a ne jen při nizkych otačkach. A to křupání jsem cítil na spojkovym pedalu. takže si myslim že začínám mít něco se spojkou.... jestli ložisko? Nevim no, nekdy je to OK, nekdy hruza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

No jestli se ti to chová stejně jako mně, tzn při brždění motorem třeba taky klepaní a je to citit na spojkovym pedalu, tak je v prdeli Setrvačník.

Pokud tam máš taky dvouhmotovej (jako ja) tak je KO.

Samozřejmě muze to byt cokoliv jinyho, ale u mně to byl on....

Vyměnil jsem za jednohmotovej od Valea a zatim si nemuzu stěžovat.... Pak dej vědět kdyžtak jak jsi dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...