Přejít na obsah

Prehrivani chladici soustavy


rupert

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam octavii 1.6 75kW, r.v. 2001 a nasledujici problem:

Prehriva se mi chladici soustava. Rucka teploty motoru ukazuje cca 90˚, coz je predpokladam v norme.

Kdyz ale otevru kapotu a sahnu na trubky tak jsou horke. Kapalina po otevreni vyrovnavaci nadrzky bubla - vari se a kdybych rychle viko nezavrel tak vytece.

Dale vidim kazde rano pod autem louzicku pod kolem u ridice (i za nadrkou je neco vytekleho). Dival jsem se dolu jestli tam neni neco praskleho a vypada to, ze tam je nejaky ventilek.

Trubky vedouci k chladici jsou po jizde horke - dolni i horni trubka.

Nevite nahodou v cem muze byt problem ? Nesetkatli jste se s timto please ??

Mohl by to byt TERMOSTAT ?? Dale jsem si vsiml, ze takova trubicka pod zlabkem pod celnim sklem je asi v pulce obalena chladici kapalinou (maly unik..)

Diky za radu a eventualne jestli nevite kde je umisteny TERMOSTAT... nejlepe obrazek... Musim sundat nejaky kryt ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jeste se vracim k tematu... Mam AVU a nekdo tady psal, ze tyto motory maji elektronicky termostat. Dale jsem se docetl, ze pry u techto typu motoru je teplota chladici kapaliny vyssi...

Mohl by to jeste nekdo potvrdit ? Je mozne ze ta louze pod autem souvisi s hladinou vody v nadrzce ? V servisu mi totiz prilevali a pokud je tam vice, mohla by se timto zpusobem regulovat.

Horni hadice k chladici je horka... Spodni byva zpravidla jen tepla... Ale i ostatni hadice okolo motoru jsou horke. Toto bylo divne i majiteli servisu... Rikal mi at to sleduju a eventualne at prijedu na prohlidku.

Diky za pripadny tip...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no stručně, je to chladici okruh motoru!! po zahřati jsou všechny hadice vřele, mam za to že i v manualu je napsano ze při zahřatem motoru se nema nadoba s chlad. kapalinou otevirat (plus minus 90˚C je bod varu) pŕi uzavřenem okruhu voda nevře, a když se otevře tak to je potom gejzir :w00t1:.

To jsou zakladni informace.

1. dolijte vodu a cca po 7 až 14 dni se podivejte jestli hladina v nadobce klesla a nebo bude stala hladina, a potom mužeme pokračovat v dalšich krocich

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

Ahoj, ,mam také problém. Po výměně termostatu bylo vše jak má být, ale jen do té doby dokud jsem jezdil po městě. Po první delší jízdě mimo, se mi po cestě vyšplhala teplota na max. Málem sem to uvařil. Zjistil jsem že ventilátor nesepnul . Tak jsem ho nechal opravit, ale typek mi tvrdil, že teď v zimě je to divné. Myslíte že je to tím ventilátorem nebo to může být něco jiného? Mam 1.8T AGU r.99 110kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes se na to vrhnu zkusim reklamovat ten termostat a dat tam nový. Včera jsem to nechal ohřát skoro na max, pak jsem zastavil a sahnul na horni a pak spodni hadici od chladiče. Spodní(ta co jde od termostatu byla studená) tak to snad bude tím. Pumpa to snad nebude. Kdyby byla v háji tak to neuchladí asi ani na volnoběh :)

 

EDIT:

Jinak ventilátory tam jsou dva. Za chladičem. Ten větší je bohužel v háji, ale to začnu řešit až se oteplí. Už je vyndaný. Jen tam pak dám nový :)

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...