Přejít na obsah

symphony nevypíná po klíčku


diRk

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Děkuji pánové.

Navštívil jsem auto-elektro dílnu a vše to, co jsem se zde na foru dozvěděl jsem reprodukoval. Nic z toho se mu nezdá a Symphony mi vyndal z auta, že si ho tam nechá a vyzkouší. Příští týden tam jsem objednán na montáž Constructu, tak jsem zvědav, co s tím rádiem vymyslí. Ten co mi ho prodal je ochotný jej vyměnit za jiné - akorát mám zjistit jaké potřebuji: (C,D,E).....vůbec nevím o čem je řeč!!! Je to velká škoda, líbí se mi jak kompaktně zapadá do interieru. Případně už mám náhradu: KENWOOD, bohužel stříbrný. Tak dám vědět.

Editováno: , autor: Honzís
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
stačí jen překodovat rádio přes VAG, řešil jsem to také a ještě ani nesvítilo, překodovaním vše vyřešeno, já měl 00407, překodováno na 00403
Možná už je vám to kolem Symphony protivný,ale já pořád nehraju. To, co je výše uvedeno je sice pěkné, ale mě se vůbec nespojí VAG s rádiem. K-vedení zapojeno! Už jedině jiný výrobní kód rádia. Já mám "D" - zkusím "C". Prý je to také podle roku výroby. Ještě, že mi to rádio dobrá duše vymění(na Aukru). Jednoduše to s rádiem nekomunikuje.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je opravdu škoda. Z Budějek tam fakt cestu nemám. Možná tak náklaďákem. Podle toho, co zde čtu, tak jsi opravdový fachman a svojí práci rozumíš. Tady mi to ale dělá docela dobrá autoelektrodílna. Programovali mi klíček s dálkou, kterej nešel a teď bezva, tempomat, aj. V Porsche mi řekli vysílač = 2.000,- Kč. Já jsem to K-line nezapojoval, tak nevím kde, co a jak. Nechtěl, abych mu koukal do rukou - chápu. Po té mi oznámil, že prostě ani tak s rádiem nenaváže komunikaci. Prý si tam mám dát rádio jiné!!! Tak jsem ještě zkusil to rádio poslat zpátky majiteli s tím, že mi pošle jiné (můj kód byl "D" on pošle "C" . To bych nebyl já, aby nebyly problémy. Už je to otravný!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde mi to také, díval jsem se na ISO konektor a mám tam 1 drát, ten rozdvojenej a vede do obou pinů, kde má být +12V stálých a 12V od zapalování, problém je, že tam mám v obou pinech 12V stálých. Odkud mám natáhnout 12V od zapalování do konektoru a jak případně pin vypíchnout. Koupil jsem Parrot a nevypíná se po otočení klíčku. Proto řeším.

Jinak rádio symphony nemám, ale zajímá mě, odkud ten drát natáhnout nebo jak to dořešit.

Editováno: , autor: Rygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pánové BINGO. To Symphony s kódem D jsem vyměnil za kód C a vše vyřešeno. Naprosto tak, jak má být!! Akorát mě zlobilo hned po připojení a zadání kódu, že nehrálo a svítilo "PHONE". Nakonec jsem z konektoru odpojil vodič pin 2 na hands free (asi tam kdysi bylo - možná tam někde je) a už vše šlape. Musí však mít pin 5 napájen pro antenu = šumivý příjem. Tedy děkuji všem za rady a příspěvky, jsem s rádiem už konečně OK. Než si ho někdo vypůjčí!!!

Editováno: , autor: Honzís
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebude to spíš tím že tohle radio už je nakodovane na 401 a to předtím bylo nakodované na CAN? Symphony napájí anténu přes anténní konektor.. nechápu jak jsi to myslel... jo a můj hlavní dotaz.. už se spojíš s diagnostikou, nebo ten k-line nemáš zapojený tak jak jsi tvrdil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jak je toto radio nakodované VAGem, protože už jsem v dílně nebyl. K-vedení mi zapojily a s tím minulým rádiem se vůbec nespojili. Nasunul jsem tam toto druhé, namačkal PIN, po té provedl úpravu zapojení (výše popsanou) a vše v poho. K té anteně: jak mi tam svítilo PHONE a radio nehrálo, tak jsem chtěl odstřihnout kablík na hands free a omylem jsem přerušil druhý bílý (podle popisu pinů = + 12V antena). Pak jsem přerušil ten správný a rádio rozchodil. Z reproduktorů mi ale zněl děsnej šum. V tom schématu se píše, že onen antení pin 5 je volný, já ho však volný neměl, tak jsem ho nazpět spojil a je klid i při stereo poslechu. Nevím, co bych k tomu více uvedl. Na střeše mám jinou antenu než ostatní Octavie - prý je to origo pro radio, GSM i GPS. Nevím co tam bylo, radio bylo vybrané. Koaxy na telefon i navigaci vyvedeny jsou - nacpal jsem je dozadu za radio.

Editováno: , autor: Honzís
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak třeba máš pravdu, taky by mě to zajímalo, ale to jsou zase 2 stovky za napojení zásuvky a když mi to šlape, tak škoda, ne? Jenom - proč tedy vyráběli tři druhy (kódy) stejného rádia - vzhledově úplně stejného. Taky se to asi vyvíjelo podle roku a modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Pánové mám podobný problém a prosím o radu. Mám octu 03 (koupil sem ojetinu cca před 2 měsíci) V autě nebylo orgi rádio, ale nějakej bazmek od blaukpunktu a tomu zloději v autobazaru sem řek, ať mi tam dá orig symphony s CD z jiný octy. Takže teď ho tam mam, ale nefunguje mi podsvícení, každou hodinu se mi vypíná a po vytažení klíčků se nevypne, i když je na to nastavené...Kde může být problém ? Auto bylo nové evidentně bez rádia, protože když bylo venku, tak sem koukal, že tam mam pouze kabel na anténu a napájecí konektory tzn ten trojkabel na maxík atd tam nemam :-(

Diky za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...