Přejít na obsah

Klapot po nastartování


michal.kubik

Doporučené příspěvky

JJ je to přesně tak něco se stále ozývá, a projevuje se to naprosto stejně - jakmile motor chvíli běží na neutrál tak to začně ted se projevuje schvěním motoru a občas si to cvakne :(, navíc dříve se to značně vše utlumilo po určitém počtu najetých km. Ted je to tak, že cvakání zmizí naprosto, ale chvění motoru je stále - abych to popsal přesněji když stojím např. na semaforu je cítit jak cuká někde v prostoru motoru a škube to jakoby s celým autem :(, ale zase si říkám jestli toto už není normální projev dvoulitru?

To občasné chvění motoru a tím i s celým autem na semaforu jsem zaregistroval i s Fabií a byl to benzín..

To si myslim, že to je normál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OII 1,9tdi jsou origo žhavičky zn. "BERU" a výměna je naprosto primitivní.

- jen tak rukou dát dolu plastový kryt motoru

- stejně tak takovou lištu co je přes všechny čtyři (podobná jako zapal. lišta u benzínu)

- trubkový klíč 10 a je to

- nové utáhnout dle DP jen na 15Nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

TAk jsem na to kouknul a jem z toho paf. Mohl by mě tam někdo zakreslit kde tam ty žhavičky jsou? Pod tím umělohmotnm krytem? mě to zajímá z toho důvodu, jestli se nemusí něco pak přetěsňovat po jejich výměně, abych na to popřípadně koupil nějaký těsnění, nebo tmel na utěsnění.. díky MOTOR 2.0TDI BKD

post-2180-1259258102_thumb.jpg

Editováno: , autor: century
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdá se že u 2,0 je to poněkud jinak než u 1,9, já když dám z motoru pryč ten plast tak jak to teď máš tak rovnou vidím tu plastovou lištu která přez ně vede, tu stáhnu a už na mě koukají...

Já tam nemám ten světlej kus hliníku nebo co to je, a ty svíčky jsou jakoby pod ním, a pokud je budeš měnit tak se nic přetěsňovat nemusí, je to v podstatě stejný jako vyměnit svíčky u benzínu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, VAG vypíše vadné žhavičky, takhle :

Díl a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 6250

Kódování: 0000071

Číslo dílny: WSC 73430

2 závad nalezeno.

17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce

P0671 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 1134 /min

Kroutící moment: 30.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 10.79 V

Provozní stav: 00101100

Teplota: 7.2°C

Provozní stav: 10110000

17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce

P0674 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 1134 /min

Kroutící moment: 30.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 10.79 V

Provozní stav: 00101100

Teplota: 7.2°C

Provozní stav: 10110000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...