Přejít na obsah

Strata chladiacej kvapaliny


SUPKAR

Doporučené příspěvky

REMYZERO: Chod do ineho servisu!!!!! Never zas vsetkemu co POVEDIA v servise!!!! :feve: Precitaj si postup Ako sa tlakuje chladiaca sustava CO sem napisal KARLOS3 !!!!!! :);)

Podla toho testu zistia ci mas alebo nemas prasknutu hlavu alebo tesnenie pod hlavou!!!! Az potom sa demontuje hlava z motora a opravuje bud hlava sa da na zvaranie alebo ti vymenia len tesnenie pod hlavou ktore je prasknute!!!!!!!

P.S. Po demontazi hlavy z motoru sa dava vzdy NOVE tesnenie pod hlavu :):p

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

REMYZERO: Chod do ineho servisu!!!!! Never zas vsetkemu co POVEDIA v servise!!!! :feve: Precitaj si postup Ako sa tlakuje chladiaca sustava CO sem napisal KARLOS3 !!!!!! :);)

Podla toho testu zistia ci mas alebo nemas prasknutu hlavu alebo tesnenie pod hlavou!!!! Az potom sa demontuje hlava z motora a opravuje bud hlava sa da na zvaranie alebo ti vymenia len tesnenie pod hlavou ktore je prasknute!!!!!!!

P.S. Po demontazi hlavy z motoru sa dava vzdy NOVE tesnenie pod hlavu :):p

Ok..díky za rady ... až budu mít zase trochu času, tak tam zajedu a pořádně jim to vysvětlím :) Jak na to !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim všechny, na včerejšek se mi přes noc ztratilo cca půl litru možná ani ne, ale spíš tak nějak odhaduju co jsem dolil, chladící kapaliny, upozornilo mě čidlo, že má málo ...

nevěřil jsem, dolil jsem, prohnal jsem auto na vapku a zpátky ostřejší jízdou, chladila bez problému, táhla jak o život, radost jet až na ten pocit že je něco jinak) ...

do té doby jsem o chladící kapalině ani nevěděl a teď toto ... ale co hůř, po dojetí pěna na zátce oleje motoru (a s tím asi nesouvisící smrad benzinu z otevřeného víčka) ...

tak si říkám, proč to nemizí během jízdy, ale až přes noc u studeného motoru, navíc nemrzlo ...

nebo že by to vychcalo při natlakování okruhu po startu?

navíc po dnešní noci ani kapka?

Tak teď nevim, asi už to je v oleji, kterej jsem měnil cca před měsícem, má to cenu s tim něco dělat nebo počkat, jestli zae nezmizí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já nejsem až takový znalec jako tady jsou (to není ironie), ale nemohl by to dělat jeden z termostatů, Když píšeš, že se "krátce zapaří po nastartování"? Tam je ten systém toho uzavírání a otevírání "velkých a malých okruhů" dost komplikovaný a myslím si, že by to mohlo být taky tím. Na té nádržce je pojišťovací ventil a ten celkem malý úbytek by mohl být součtem těch studených startů. Ale je to jen můj tip, nic víc. Spíš jako aby ses nebudil v noci hrůzou....Přeju hodně štěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim všechny, tak jsem se konečně dostal do škodovky, kde mi natlakovali chladící soustavu a nic nenašli.

Jeden z mechaniků, který má také OII měl ten samý únik kapaliny a říkal, že do chladící soustavy nalil utěsňovák a teďka už kapalina nemizí ...

Myslíte že to byl dobrej nápad?? Já už jsem tam také 300ml nalil :feve: ...

Zatim jsem toho moc nenajezdil, takže nevím jestli se kapalina přestala ztrácet nebo ne...

Jenom bych chtěl spíš slyšet váš názor, jestli se tímto nemůže něco zničit..

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny, tak jsem se konečně dostal do škodovky, kde mi natlakovali chladící soustavu a nic nenašli.

Jeden z mechaniků, který má také OII měl ten samý únik kapaliny a říkal, že do chladící soustavy nalil utěsňovák a teďka už kapalina nemizí ...

Myslíte že to byl dobrej nápad?? Já už jsem tam také 300ml nalil :feve: ...

Zatim jsem toho moc nenajezdil, takže nevím jestli se kapalina přestala ztrácet nebo ne...

Jenom bych chtěl spíš slyšet váš názor, jestli se tímto nemůže něco zničit..

Díky moc

Určite nie.Sám som to už využil pri opravach a to vatšinou keď išlo o unik chladiacej zmesi medzi vložkou válca a blokom motora prípadne netesné plastové diely,cez ktoré preteká chladiaca kvap..Na tento účel to bolo na 100%.

Neutesnilo mi to však poškodené tesnenie hlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny, tak jsem se konečně dostal do škodovky, kde mi natlakovali chladící soustavu a nic nenašli.

Jeden z mechaniků, který má také OII měl ten samý únik kapaliny a říkal, že do chladící soustavy nalil utěsňovák a teďka už kapalina nemizí ...

Myslíte že to byl dobrej nápad?? Já už jsem tam také 300ml nalil :feve: ...

Zatim jsem toho moc nenajezdil, takže nevím jestli se kapalina přestala ztrácet nebo ne...

Jenom bych chtěl spíš slyšet váš názor, jestli se tímto nemůže něco zničit..

Díky moc

:palec2: Naco sa nas pytas ci si urobil dobre??? :smich: :smich: Ved si to uz tam nalial!!!! Uvidis ci to pomohlo alebo nie. :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přesně na to se ptam, jestli jsem neudělal kravinu a nezničil ještě něco jinýho .. :)

Protože mi hodně lidí tedka řiká, že u tak nového auta se to nedělá a že mi to může ucpat topení. :feve:

Ještě by mi zajímalo, když se mění těsnění pod hlavou, tak se musí srovnávat hlava nebo ne???

Editováno: , autor: RemyZero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přesně na to se ptam, jestli jsem neudělal kravinu a nezničil ještě něco jinýho .. :)

Protože mi hodně lidí tedka řiká, že u tak nového auta se to nedělá a že mi to může ucpat topení. :feve:

Ještě by mi zajímalo, když se mění těsnění pod hlavou, tak se musí srovnávat hlava nebo ne???

Nepočul som ,žeby to niekomu upchalo topenie.Hlavu ľahko zmeraš rovným oceľovým pravitkom a pohľadom vidíš či je rovná.Hlinikové hlavy často oxidujú (v hlave sú vyžrané miesta).Potom je frezovanie hlavy potrebné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok..díky za rady...doufám, že to nebude třeba ... Uvidím jestli ten utěsňovák pomohl nebo ne

jestli se z těch hlav nedělá moc velká bublina, na sání je chladič výfukových plynů a ty se pěkně serou, prostě tu vodu spálíš ani nevíš, proto hodně lidem pomůže ten utěsnovač, voda se ztrácí a nikde není vidět kde, prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou by tlakovala chladící systém a vyhazovala vodu ven z nádobky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli se z těch hlav nedělá moc velká bublina, na sání je chladič výfukových plynů a ty se pěkně serou, prostě tu vodu spálíš ani nevíš, proto hodně lidem pomůže ten utěsnovač, voda se ztrácí a nikde není vidět kde, prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou by tlakovala chladící systém a vyhazovala vodu ven z nádobky

Zdravim ...rád si čtu tvůj názor... Po nalití utěsňováku nemám zatím žádnej únik chladící kapaliny...

Tak snad už to bude všechno OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pane Huml, já se tady vždycky rád přiučím (bez ironie)-kde je na sání chladič výfukových plynů? Já to prostě nemůžu furt nějak pochopit.

na 1,9 je to na sacím potrubí, na 2,0 je na hlave za sací rourou, napsal jsem to nepřesně

Editováno: , autor: Huml
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Pozdravujem,

dnes mi po naštartovaní zasvietila kontrolka "Nízkej hladiny chlad. kvapaliny", kontrolou som zistil že nádržka je prázdna tak som ju ihneď doplnil mierne nad maximum. Po prejazdení cca. 4 km a odstavení auta na 5 hodín a následnom naštartovaní mi to isté zasvietilo, pod autom bola veľká kaluž vody a nádobka opäť prázdna. Všimol som si, že predné potrubie je z vnútornej strany k motoru vlhké.

Tak sa chcem spýtať:

 

 - je možné, že by takýto veľký únik spôsobilo uvoľnené potrubie na jednom mieste?

 

Z vašich príspevkov vychádza jednoznačne tlakový test, ale vidím, že sa dá využiť aj nejaká "tesniaca zmes"?

 

Prosím uveďte ma na správnu mieru.

 

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za reakcie.

 

Takže je to deravý chladič - mechanik vravel že tam bol kontakt hliníka s nejakým plastom a postupne sa to muselo prederaviť. Takže oprava cca 100€ aj s prácou, a je nutné to už tak namontovať, aby sa zabránilo akémukoľvek kontaktu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 1 měsíc později...

Taky jsem mel problem s unikem chlad. kapaliny pres expan. nadobku a vicko. Stavalo se to kdyz jsem autu dal vetsi zatez, nebo na dlouhych trasach bez prestavky ve vysi rychlosti za bezneho provozu to bylo ok. Zhruba po roce od prvniho incidentu se mi zacal objevovat bordel v nadobce s chlad. kapalinou - vypadalo to na olej auto jezdilo bez problemu hadice pri bezne jizde netlakovali a motor se neprehrival cca po ctyrech letech jsem se rozhodl sundat hlavu a bylo to tesneni pod hlavou na druhem valci unikal do chladici soustavy olej a vyfuk plyny ktere tlakovali chlad. soustavu coz melo za nasledek unik chladici kapaliny pres expnz nadobku. Kazdopadne jestli ti to tlakuje tak je skoro jisty ze to bude tesnenim nebo hlavou.. standartni talk v chladici soustave neni tak velky ani pri velke zatezi aby uvolni pojistku v pretlakovem vicku nadobky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...