tomina Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Ve své octě mám cca 3roky starý brzdový spínač (original VW). Od souseda jsem si půjčil vlek a po vyzkoušení světel bylo jasný, že má špatně zapojenou elektriku a při zabrždění mu svítí brzdovky a koncovy svetla zaroven. Když jsem mu to chtel ukazat, zjistil jsem, že mi nesviti brzdovky ani na vleku ani na autě. Pojistkou to nebylo. A po bádání jsem zjistil, že mi odešel opět spínač. Zajímalo by mě, jako je to možný? Zkrat tam nebyl, jen díky špatnému zapojení táhnul spínač o nějakých 2x 7W víc, což mi nepřipadá tak moc. Proč teda po pár sekundách odešel a nespálila se pojistka? Nesetkal se s tím někdo? Pojistka má správnou velikost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedrosadc Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ve své octě mám cca 3roky starý brzdový spínač (original VW). Od souseda jsem si půjčil vlek a po vyzkoušení světel bylo jasný, že má špatně zapojenou elektriku a při zabrždění mu svítí brzdovky a koncovy svetla zaroven. Když jsem mu to chtel ukazat, zjistil jsem, že mi nesviti brzdovky ani na vleku ani na autě. Pojistkou to nebylo. A po bádání jsem zjistil, že mi odešel opět spínač. Zajímalo by mě, jako je to možný? Zkrat tam nebyl, jen díky špatnému zapojení táhnul spínač o nějakých 2x 7W víc, což mi nepřipadá tak moc. Proč teda po pár sekundách odešel a nespálila se pojistka? Nesetkal se s tím někdo? Pojistka má správnou velikost. Spínače nejsou asi nic moc, jezdím z vlekem občas a již jsem měnil 2 brzdový a 1x warovné. U těch blinkrů a možná i brzd, teď si nepamatuju mě nabízeli dražší verzy právě pro auto s vlekem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.