Stanley.c Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Zdravím ve spolek ... prosím o radu, Před dvěma měsíci jsem měnil olej v rámci servisu a teď po této době (cca 6800 Km) jsem musel dolít pulitr oleje. Je to normální? Mám 1,9 TDI PD 77KW .. Není to předzvěst, že odchází turbo do věčných lovišť? Děkuji za každý tip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boros.tomi Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 ja mam novu octaviu mam na tom najazdenich 8600 km a pol litra som dolial Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley.c Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 ja mam novu octaviu mam na tom najazdenich 8600 km a pol litra som dolial No já ji už novou nemám .. mám na ni nalítáno 112 tis :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dadacek Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Já do benzinu 1.6 leju ten olej snad furt Takže je to asi normální Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juke.box Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 (edited) Zdravím ve spolek ... prosím o radu,Před dvěma měsíci jsem měnil olej v rámci servisu a teď po této době (cca 6800 Km) jsem musel dolít pulitr oleje. Je to normální? Mám 1,9 TDI PD 77KW .. Není to předzvěst, že odchází turbo do věčných lovišť? Děkuji za každý tip. Tohle je krásný,vůbec to neřeš. I kdyby to na těhle kilometrech vzalo o litr víc,tak není co řešit. Norma je do 1l na 1000 Km. Při týhle hodnotě bych se už zamýšlel........ Pokud to ovšem nejde z turba ven,ale o tom pochybuju. Edited October 14, 2009 by juke.box Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos3 Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 PDčka prostě žerou olej.....taky jsem kdysi byl zvyklí na starý klasiky 1.9TDI kde jsem olej nedolil nikdy(jak se řika, jezdil jsem od výměny k výměně) a pak v roce 1999 když jsem přešel do 1.9TDI-PD a po 7-8000km se na mě rozsítila kontrolka oleje, tak jsem byl trochu v šoku když tam padnul skoro 1L....U těhle motorů je to opravdu normální..určitě i turbo si něco bere, věř mi že kdyby si teď odpojil hadice od turba, tak z nich bude pokápávat olej, ale to je taky normál, dělá to každé TDIčko...s tim nic neuděláš.Na mojich OII 1.9TDI-PD mezi výměnami po 30.000km se dolije tak 1,5L. Ted např.i u mé A6 3.0TDI ze 2009 na které mám už 75.000km dolívám olej...u ní mám servis.interval po 35.000km a mezi poslední výměnou jsem tam dolil 1,25L a těsně před výměnou když jsem na to koukal jsem byl opět skoro na minimu. Takže buď v klídku a neřeš to !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poradce101 Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Na OII 1,9tdi 77kw jsem dolil za 50tkm 1,5l oleje ,z toho 1l prvních 15tkm ,ale měl jsem tam místo oleje nasypat písek ať dobře ,,jede" tomu co si koupí někde na vraku za desítku motor z mého auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterDSG Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Aj ja mam octaviu 2,0 TDi a tiež mi trochu berie olej.Po cca 12000 km som tam dolial skoro liter.V škodovke mi povedali že si tie 2,0 TDi beru olej.Takže si to pravidelne kontrolujem. A dolievam. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizi2 Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 (edited) škoda octavia 2 comby r.v 2005 4x4 1.9tdi///77kw,mam problem že mi začala papat olej dost najeto 290000km.nevite duvod děkuji Edited February 25, 2012 by mizi2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozi Toretto Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 to si tu poruchu popsal opravdu pekne co napsat nejake dasli detaily? kolik oleje dolivas po jake dobe, jaky olej, podminky jizdy - kratke/dlouhe trasy, a tak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spajky007 Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 To: Ozi - papa a dost co ti natom nestačí je to tvrdej kombík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizi2 Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 mnereni ukazalo 350km pul litru,drive jsem chitil spodek mnenilo se tam chladic kamapalin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuff Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Je kaluž pod autem? Kouří se výrazně z výfuku? Co hadice od turba i IC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mizi2 Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 čau pod autem neni žadna kaluž ani nekouri,hadice normal,vubec nenvim co stim prachy nejsou aby jsem to dal skontrolovat,ma nekdo take skusenosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas680 Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 já mám ted to same na 1.9 tdi pd po cca 500 km jsem doleval ctvrt litru. taky nevim kde je problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wejgll Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Já asi narazil na nějakej dobrej kus,nebo nevím.Výměnu mám po 15 000 a nedolévám nic. Při výměně nalito na max a po 15 000 je hladina lehce nad spodní ryskou. Je to MR 2008 najeto 160 000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiSKO83 Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Já dolívám půl litru na cca 7-8 tis. km. Motor je BXE MR2010, najeto 116 tis. km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
combi66 Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Dneska jsem zrovna měnil olej po 15tis. 1,9/77kw BKC naj. 140tis a od poslední výměny po dnešek jsem nedolel ani kapku oleje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.