Jump to content

Vypnuti klicku - motor stale bezi !


b.a.n.a.n

Recommended Posts

Dnes po destivem dni jsem prisel k autu. Otevrel pres dalkac, nasednu a koukam ze mi sviti kontrolky polovicnim kontrastem (volant, rucka,asr...). Nastartovat slo bez problemu. Dojel jsem domu, vytahuji klicek ze zapalovani a motor stale bezi. Ty same kontrolky po vypnuti klicku zhasly na polovicni kontrast. Razem jsem si vzpomel na felicii na ktere neustale zatekalo do pojistkove skrine (ten samej problem s kontrolkama s pol. kontrastem. Zajel jsem tedy na dvur a odpojil baterku. Motor po chvilce chcipl na nizke otacky. Pote jsem zkusil jeste jednou nastartovat-chcipnout ale problem pretrval.. Hledal jsem tady na foru odpoved ale nenasel, proto se ptam zda ma/mel stejny problem jako ja.. procital jsem diskuze o tom jak zateka do O2, mnohdy 2cm vody ale u sebe absolutne sucho. Navic pojistkova skrin je pod A sl na palubce kam voda asi jen tak nezatece. Rano se na to podivam vagem.

PS: pred tydnem jsem vyndaval autoradio a od te doby mi neslapalo handsfree (parrot). Ani se nevyplo-podsvetleny display s napisem naschledanou :feve: Treba jsem si tam nejak hnul s nejakyma dratkama => nemyslim si.... Zkuste poradit. Predem dekuju za kazdou radu

O2 1.6MPi 2006

Link to comment
Share on other sites

Rano jsem zapojil baterku a ejhle uz nesvitila zadna kontrolka. Nastartoval jsem a zapnul sterac - predni nefungoval ani na jednu pozici. Zadni v poradku. Vypnul jsem a problem pretrval. Vzhledem k tomu ze mam auto jako druhy majitel 3 a 3/4 roku, nevim zda se na to stahuje zaruka.

Link to comment
Share on other sites

Do pojistkovky může klidně natéct.

Co říká VAG?

Co jsi dělal s tím rádiem?

- VAG nahodim zitra rano.. S radiem prakticky nic, jen jsem vyndal to orig a hodil jsem si tam jiny jednodinovy.. Kolik takovej orech stoji a jak zjistim ze je opravdu vadnej? hodi mi VAG chybu?

Link to comment
Share on other sites

VAG - Imobilizer - nesmyslny signal... jinak nic. Mam kabel do 2004 takze jsem se dostal jen do jednotky motoru. Po nastartovani se mi sam od sebe spustil ventilator a teplota byla nekde hodne hluboko. Takze rikate orech ????? Smazal jsem chybu a nechal pustene topeni cca hodinu a vsechno funguje jak ma az na ty predni sterace.

Link to comment
Share on other sites

Tak prikladam vypis z VAGu.. Doufam ze nekdo poradite :) Pojistky jsou ok, sterace uz zase jdou ale problem pretrvava.

VAG-COM verze: SVO 704.1

Verze dat: 20070422

Sobota,17,Říjen,2009,13:06:49:2977

Model: 1K0

Sken: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 69

VIN: TMBHA21Z362201400 Kilometry: 146070km/90763miles

00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000

01-Motor -- stav: OK 0000

03-ABS brzdy -- stav: Nefunkční 0010

08-Klima/topení -- stav: Nefunkční 0010

09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000

15-Airbagy -- stav: OK 0000

16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000

17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000

19-CAN Gateway -- stav: Nefunkční 0010

25-Imobilizér -- stav: OK 0000

42-El. dveří řidiče -- stav: Nefunkční 0010

44-Posilovač řízení -- stav: Nefunkční 0010

46-Komfort systém -- stav: OK 0000

52-El. PP dveří -- stav: Nefunkční 0010

56-Rádio -- stav: Není nainstalováno 1100

69-Funkce přívěsu -- stav: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány

Řídící jednotka: 06A 906 033 FB

Díl: SIMOS71 1.6l 2V 7004

Kódování: 0000071

Dílna #: WSC 73430

Nenalezena žádná chyba.

Readiness: 0110 1101

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1K0-907-379-MK70.LBL

Řídící jednotka: 1K0 907 379 P

Díl: ASR FRONT MK70 0105

Kódování: 0017025

Dílna #: WSC 73430

4 závad nalezeno.

57344 - Neznámý chybový kód

Neznámý - 015 - nyni nelze zkouset - Kontrolka závad ZAP

00668 - palubni napeti - svorka 30

008 - neverohodny signal

00474 - ridici jednotka pro immobilizer

004 - zadny signal / komunikace

01314 - ridici jednotka motoru

004 - zadny signal / komunikace

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Klima/topení Labely: 1K0-820-047.LBL

Řídící jednotka: 1Z0 820 047 D

Díl: Climatic PQ35 010 0301

Nalezena 1 chyba:

00229 - tlak v chlazeni

002 - dolni hranice prekrocena - Sporadická

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 09: Centrální elektrika Labely: 3C0-937-049.LBL

Řídící jednotka SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Díl: Bordnetz-SG H37 1002

Kódování: 098C0F030004140000110D000000000000087F075C

Dílna #: WSC 29904

Řídící jednotka: 1Z1 955 119 A

Díl: Wischer SK351 012 0401

Kódování: 00065525

Dílna #: WSC 29904

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbagy Labely: 1K0-909-605.LBL

Řídící jednotka SW: 1K0 909 605 R HW: 1K0 909 605 R

Díl: Q2 AIRBAG VW8 018 2200

Kódování: 0020786

Dílna #: WSC 73430

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 16: Elektronika volantu Labely: 1K0-953-549.LBL

Řídící jednotka SW: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF

Díl: Lenksäulenmodul 034 0070

Kódování: 0000012

Dílna #: WSC 73430

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1K0-920-xxx-17.LBL

Řídící jednotka: 1Z0 920 810 B

Díl: KOMBIINSTRUMENT VD1 3562

Kódování: 0003101

Dílna #: WSC 29904

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: CAN Gateway Labely: 1K0-907-530.LBL

Řídící jednotka SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951

Díl: Gateway H10 0120

Kódování: 3D0F4340079300

Dílna #: WSC 28819

2 závad nalezeno.

01305 - datovy BUS displej

004 - zadny signal / komunikace

info o závadě:

Stav závad: 01100100

Priorita závad: 1

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 177

Kilometry: 146073 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 00:15:09

01304 - radioprijimac

004 - zadny signal / komunikace

info o závadě:

Stav závad: 01100100

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 177

Kilometry: 146073 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 00:15:13

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.LBL

Řídící jednotka: 1Z0 920 810 B

Díl: IMMO 3562

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 42: El. dveří řidiče Labely: 1K0-959-701-MIN2.LBL

Řídící jednotka: 1T0 959 701 B

Díl: Tuer-SG 024 2345

Kódování: 0000244

Dílna #: WSC 73430

Nalezena 1 chyba:

00943 - vytapene vnejsi zrcatko: strana ridice (Z4)

012 - chyba v elektr. obvodu

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 44: Posilovač řízení Labely: 1Kx-909-14x.LBL

Řídící jednotka: 1K1 909 144 K

Díl: EPS_ZFLS Kl.5 D06 1701

2 závad nalezeno.

00778 - snimac uhlu rizeni (G85)

004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

00778 - snimac uhlu rizeni (G85)

000 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Komfort systém Labely: 1K0-959-433.LBL

Řídící jednotka: 1K0 959 433 AH

Díl: KSG 0401

Kódování: 00D002003F098505094B010004CC

Dílna #: WSC 73430

Díl: Sounder n.mounted

Díl: NGS n.mounted

Díl: IRUE n.mounted

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 52: El. PP dveří Labely: 1K0-959-702-MIN2.LBL

Řídící jednotka: 1T0 959 702 B

Díl: Tuer-SG 024 2345

Kódování: 0000244

Dílna #: WSC 73430

2 závad nalezeno.

00944 - vytapene vnejsi zrcatko: strana spolujezdce (Z5)

012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická

00929 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221)

008 - neverohodny signal

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 56: Rádio

Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 69: Funkce přívěsu Labely: 8P0-907-383.LBL

Řídící jednotka SW: 8P0 907 383 HW: 8P0 907 383

Díl: ANHAENGERELEKTR H01 0010

Kódování: 0000001

Dílna #: WSC 00000

Nenalezena žádná chyba.

----------------------------------------------------------------------------------------

K obrazku > klicek mam v kapse :(

post-38127-1255787940_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

- VAG nahodim zitra rano.. S radiem prakticky nic, jen jsem vyndal to orig a hodil jsem si tam jiny jednodinovy.. Kolik takovej orech stoji a jak zjistim ze je opravdu vadnej? hodi mi VAG chybu?

no, zaleží jak jsi ho tam hodil. Je to origo nebo neorigo rádio? Podle výpisu asi spíš neorigo.

Jestli jsi někam omylem nepřipojil CAN vodiče. To by mohlo nadělat dobrej bordel...

Edited by j0ska
Link to comment
Share on other sites

no, zaleží jak jsi ho tam hodil. Je to origo nebo neorigo rádio? Podle výpisu asi spíš neorigo.

Jestli jsi někam omylem nepřipojil CAN vodiče. To by mohlo nadělat dobrej bordel....

Origo stream jsem vyhodil protoze to nejni radio ale smejd :-) (kdyby mel nekdo zajem, je volny). Neorig JVCcko. Tedka jsem to privez od elektrikaru ktery mi ho tam soupli. Mimo toho hledali zavadu proc to dela kraviny a absolutne na nic neprisli. Ale na diagnostice pres VAS (za 900.- !!!) to nahazelo radu sporadickejch chyb, tak je smazli. Rikali ze by to mohla bejt nekde blbe zapojena svorkovnice, taky rikali o svorkovnici cislo 30 - Palubni napeti sv. 30. Nevite kde to je v aute ? Autoradio to podle nich nedelalo

Link to comment
Share on other sites

Můžeš hodit fotku jak ti to připojili?

Cena za VAS je hustá :wacko:

30 je výstup přímo od akumátoru

30a je výstup přímo od akumolátoru (za pojistkou)

30al je vypínané plus centrální řídící jednotkou vozu pro vnitřní osvětlení

Edited by j0ska
Link to comment
Share on other sites

Zajímalo by mě co udělali s piny 9 a 10 ze svorkovnice A.

post-10351-1256233724_thumb.jpg

post-10351-1256233735_thumb.jpg

Hele ja ti to nafotim - to nejni problem ale problem je v tom ze to bude az v sobotu odpo ;) 30 vystup od akumulatoru, no nevim ze by tam bylo neco v haji ?? nezda se mi... Rekli ze to neudelalo takze mam jezdit a pokud to udela znova tak mam zajet za plynarema a odpojit LPG, ze by to mohlo taky delat. Je to nejaky divny. Kdyz mi bral za kable za radiem tak se mi vypinala a zapinala HF sada a zhasinalo zapinani ASR, takze bych to videl tak ze to bude nekde tam v kabelazi.

Link to comment
Share on other sites

No tak když tahá za kabely za rádiem a blbne to tak jak popisuješ, tak je to přece někde v těch kabelech to je jasný.... jsou tam někde prodřený na kostru, někde se zkratujou a pod.... Zkřípnutej drátek pod nějakým kusem co se šroubuje - izolace je napůl procvaklá a občas se to šlusne...

Jdi taky po tom cos dělal s tím rádiem - na to jsi šahal a od tehdy je problém, tak jdi o tom...

Link to comment
Share on other sites

Hele ja ti to nafotim - to nejni problem ale problem je v tom ze to bude az v sobotu odpo ;) 30 vystup od akumulatoru, no nevim ze by tam bylo neco v haji ?? nezda se mi... Rekli ze to neudelalo takze mam jezdit a pokud to udela znova tak mam zajet za plynarema a odpojit LPG, ze by to mohlo taky delat. Je to nejaky divny. Kdyz mi bral za kable za radiem tak se mi vypinala a zapinala HF sada a zhasinalo zapinani ASR, takze bych to videl tak ze to bude nekde tam v kabelazi.

No jasně, že to bude někde tam, když to začalo po výměně rádia.

Hlavně kvůli tomu neměň výfuk. :smich:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Omlouvam se za prodlevu. Tady jsou ty fotky. Doufam ze ti pomuzou;) Jinak zavada se neprojevila. Podle me to hodili do cajku v autoelektrice Stastny;) Sice rikal ze nevi cim to je ale asi se jim to povedlo. Ted zase resim naboj predniho kola. Podle udaju mi dala prodavacka 4dirny - ja to dneska sundal a koukam ze tam je jen 3dirny :D nj tak zitra vymenime no :smich:

post-38127-1257704140_thumb.jpg

post-38127-1257704218_thumb.jpg

post-38127-1257704296_thumb.jpg

post-38127-1257704447_thumb.jpg

post-38127-1257704726_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak z fotek jsem nic nepoznal. Je to docela divočina.

Zajímalo by mě jestli vedou někam dá PINy 9 a 10 z původní svorkovnice A.

Viz. můj příspěvek výše.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t&p=1286663

Divocina :) No vzhledem k tomu ze jsem to uz zadelal, tak nejak nevim jestli to zas rozdelat :D Az koupim cinch kabl tak to rozdelam a znova nafotim. Je to teda na ty velky svorkovnici k orig radiu ? Ja tam mam nejaky jeste dalsi od handsfree parrot. To je tak kdyz mas auto z druhy ruky

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...