Přejít na obsah

Zadní tuningové křídlo - atest, uchycení


Doli

Doporučené příspěvky

KN, Green, tim nic nezkazíš, jen jde o to, jeslti to bude mit nejakej jinej než placebo a zvukovej efekt

Mne jde jen o ten zvukovej efekt, nechci zadnej vykon navic!! Nevis, kde by si dal sehnat na netu? Mas s tim nejake zkusenosti?

jezdil jsem s tím sportovním filtrem (vložkou) vloni asi půl roku a nepozoroval jsem nijak významně nárůst výkonu a už vůbec ne změnu zvuku. Nakonec jsem ho tam po prvním vyprání už ani nedal. Vzpomněl jsem si na něj letos na jaře, ale už jsme ho u kámoše v servisu, kde jsem si ho uložil, bohužel nenašli. Měl jsem sporták ve dvou autech a dneska se začínám přiklánět k názoru, že jednak je u dieselu k hovnu a druhak, že se přes něj přeci jen dostanou nějaký mikro částečky, který papírák nepustí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdil jsem s tím sportovním filtrem (vložkou) vloni asi půl roku a nepozoroval jsem nijak významně nárůst výkonu a už vůbec ne změnu zvuku. Nakonec jsem ho tam po prvním vyprání už ani nedal. Vzpomněl jsem si na něj letos na jaře, ale už jsme ho u kámoše v servisu, kde jsem si ho uložil, bohužel nenašli. Měl jsem sporták ve dvou autech a dneska se začínám přiklánět k názoru, že jednak je u dieselu k hovnu a druhak, že se přes něj přeci jen dostanou nějaký mikro částečky, který papírák nepustí.

U F se mockrát řešily problémy s váhou vzduchu při použití vypraného filtru, takže jsem si to přebral tak, že za ty problémy to nestojí při tom nejistém výsledku-efektu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krídlo (jeho opora) je od hrany kufra vzdialená asi 7 mm. Odporúčam nalepiť na miesta, kam príde krídlo, nalepiť nejakú pásku, na ktorú ide kresliť (sú aj papierové, čo užívajú lakýrnici) a potom si tam položiť krídlo a obkresliť ho, potom vyznačiť diery a vyvŕtať. Nič zložité.

To dvojposchodové krídlo ma taktiež neoslovilo. Ale určite to nie je origos krídlo, lebo to je širšie, než veko batožinového priestoru.

když jsme vrtali ďoury do víka zavatadelníku u Fábie sedan, tak jsme postupovali ještě jinak:

do závitů se našroubuje šroubek, kterej nemá hlavičku, lae je opatřen hrotem (sbrousit jde lehko)

křídlo dáš na takto olepené víko (aby se při vrtání neoloupl moc lak), vycentruješ jak chceš a bacíš dlaní ze shora a ejhle máš označena místa kde vrtat... doporučuju vzít ještě důlčík a ozvačit víc... pak titanovej vrtáček, maximální otáčky a minimální přítlak...

potom větším vrtákem odstranit otčepy a důkladně vzít základovkou.. potom vzít lepidlo na spoilery a i přilepit, né jen přišroubovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když jsme vrtali ďoury do víka zavatadelníku u Fábie sedan, tak jsme postupovali ještě jinak:

do závitů se našroubuje šroubek, kterej nemá hlavičku, lae je opatřen hrotem (sbrousit jde lehko)

křídlo dáš na takto olepené víko (aby se při vrtání neoloupl moc lak), vycentruješ jak chceš a bacíš dlaní ze shora a ejhle máš označena místa kde vrtat... doporučuju vzít ještě důlčík a ozvačit víc... pak titanovej vrtáček, maximální otáčky a minimální přítlak...

potom větším vrtákem odstranit otčepy a důkladně vzít základovkou.. potom vzít lepidlo na spoilery a i přilepit, né jen přišroubovat...

To není vůbec hloupé Bobíčku:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím,

rád bych si na to svoje autíčko hodil zadní křídlo.. jen bych rád věděl, jak je to s atestací a zda se to musí zanést do techničáku atp.

dál bych rád věděl jaký typ uchycení byste preferovali.. zda lepidlem nebo šroubama.. já osobně bych dal raději přednost lepidlu.. ale nevím jak je to s pevností úchytu..

tak se rozepište jaké máte zkušenosti..

dík

zde obrázek křídla co bych tam chtěl:

post-39381-1256023954_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík :)

ale tak každý má jiné chutě, že jo :) me se tenhle typ křidla libi(nebo myslíš, že by tam mohl působit veliký odpor vzduchu a auto by to výrazně zhoršilo jízdní vlastnosti?).. ono když se to ještě pořádně nalakuje a sladí s dalšíma prvkama na autě tak to nebude vypadat zle(aspon si myslim)

jen to bdue potřebovat silnejší vzpěry :) ale ty jsou také na seznamu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je jasne, ze kazdy ma iny vkus - a tak je to dobre. Len si myslim, ze Octavia je prilis elegantne a velke auto na taketo kridla...Aku mas farbu?

A na 101% to nebolo testovane v aerodynamickom tuneli, cize aerodynamike skor uskodis ako pomozes :feve:

tak testované v tunelu to nebylo, teď je otázka jak moc se tím uškodí jízdním vlastnostem:) barvu zatím nemam vybranou.. ale ono se to bude ještě lakovat,takže se pro barvu ještě rozhodnu.. Manželka říká, že by se jí líbilo to křídlo ve zlaté,ale je to podmíněné tím, že do stejné barvy na tónuju i zrcátka, kliky u dveří a celisti brzd.

Já ještě nejsem rozhodnutý zda ho tam pichnu.. mám ho sice koupené(ještě ho nemám doma) tak se podívám v reálu jak to bude sedět a pokud se mi to nebude líbit koupím origo WRC křídlo

WRC křídlo

a to už bych pak natónoval do té vínové metalízy co mám teď(nemám tu teď fotku mojí škodověnky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...