Honza zvejka Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Zdarec chtěl bych se zeptat jakým zpusobem se dá opravit zadní vyhřívané okno.Na jedný straně mi upadla na pakca co je na okně.Musí tam bejt?Popřípadě jak se to dá opravit.Včera večer to nechtělo rozmrazit okno vypínač svítí,pojistka ok,a na jedný straně do toho jde štáva,tak nechápu proč.Díky moc za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olisoft Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Ta druha strana je nutna, inak nemas uzavrety obvod. Ta kontrolka svieti len preto, aby si vedel, ze mas zopnuty vypinac vyhrevu. To aj na ziarovku doma Ti staci len jeden drot, aby svietila? Nestaciiii. Takze zozen vodivy lak, tu packu prilep k oknu a lakom to spoj s tym obrazcom na skle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Ten kontakt mozes aj priletovat-nacinovat elektrickou pajkovackou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza zvejka Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 Ten kontakt mozes aj priletovat-nacinovat elektrickou pajkovackou. Ok.děkuji,bude to držet obyčejnou pájkou a cínem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) ANO!!! Ved aj povodny spoj je Cinovani. Edited October 20, 2009 by PROCHY603 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza zvejka Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 ANO!!! Ved aj povodny spoj je Cinovani. Tak jsem to zkoušel přiletovat a vubec to nedrží,hlavně tam není skoro vubec místo.Tak jsem z toho nějakej špatnej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Ide to pajkovat-nacinovat. Alebo pouzi navod od OLISOFTA vodivy lak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza zvejka Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 Ide to pajkovat-nacinovat. Alebo pouzi navod od OLISOFTA vodivy lak. A to je co?Mám na okně folii tak to bude trošku asi taky problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Ale foliu nemas na tom kontakte co ti odpadol!!!! Tym vodivym lakom opravis preruseny elektricky spoj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuro Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 je třeba ale pak proměřit odpor vůči tomu lepenému místu, jestli je opravdu 100% , aby nedocházelo v tomto místě většímu odběru a tím zahřátí okna pouze v tomto místě a v zimě pak hrozí přehřátí a prasknutí okna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 K tomu prasknutemu sklu. JA som v zime tiez dopadol podobne. Len vraj to bola vyrobna vada st. octavii tie skla s lemom vraj praskali. Momentalne mi dali uz to nove sklo bez lemu komplet full zakryte sklom cely priestor. Ja uz asi z paranoje som odpojil vyhrev. Mam sa bat prasknutia dalsieho skla alebo tieto typy skiel uz nepraskaju. Nie ze by mi nejak chybal vyhlad cez okno,to neriesim,premna zamna keby tam bol aj plech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olisoft Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Vyrobna chyba bola v tom, ze pri zapnutom ohreve skla a dlhsom brzdeni sa prehrialo lokalne sklo pri tretom brzdovom svetle a prasklo. Novsie skla tym netrpia (osobne ohrev pouzivam a 3tie brzdove mam klasicke ziarovocky, nemenil som na led). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 (edited) No dobre este jeden prispevok ked uz sme to nacali. Bolo to v zime,start,zapnuty ohrev,a nasledne ocista auta. Pokym som neskoncil tak isliel vyhrev. Potom som vyrazil,vypol vyhrev a asi po 100-150 metroch ako som prichadzal ku krizovatke tak normal brzda. A vtedy rana jak hovado. Podla linie to vychadza z tych svoriek kam sa to napichava. Tam je privod na spiralu a brzdu. Z druhej strany je uz len odvod zo spiraly zrejme na kostru. Tiez mam ziarovky a myslim ze tie nesposobuju prehrev. Su to 1,2W zrejme. Skor to je tou spiralou. Este snad dobre ocistit svorky a prestriekat kontoxom aby sa zamedzilo pripadnym prechodovym odporom. Edited October 22, 2009 by mysko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 (edited) Nene, 1,2W jsou ve starých budících, tyhle mají 2,3W. Edited October 22, 2009 by Viktor X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccdeny Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Mám dotaz-může být problém s vyhříváním zadního slka v řidící jednotce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Pokud ŘJ-ou myslíš sebe, pak ano. Vyhřívání zadního skla řídíš jen Ty sám tím, že zapneš/vypneš spínač na palubovce. Žádné relé, nic. Jo, pojistka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 (edited) Opravu muzes provest i timto http://www.puhy.cz/v...glue-25654.html taky me bouchlo, nove bez venkovnich bocnich ramecku jiz je osetreno proti teto zavade Edited May 5, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jipin Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Čau, tenhle problém jsem nedávno řešil , rozdělal jsem plasty a zjistil, že oba konektory jsou fuč...auto (Oct.I)mam prvním rokem a během zimy vyhřívání nefachalo, jen jsem se nemohl k tomu dokopat, abych na to mrknul. Po delších úvahách, co s těma chybějícíma konektorama jsem se pustil do tohohle: Ustřihl jsem dvě destičky kuprextitu(deska ze který se vyrábí plošný spoje na elektroniku), zhruba o rozměrech 3*3cm a napájel na ni napružený kontakty, který jsem vyrobil z kontaktů relé a napájel jsem tam i kousek drátu s autokonektorem pro připojení napájení.V místě, kde původně byly kontakty na skle, je vylisovaná větší mezera mezi sklem a plechem dveří, mezera je cca 5mm a podle toho jsem naohejbal ty kontakty, aby dostatečně dosedaly a tlačily na sklo, potom jsem celou destičku vmáčkl mezi sklo a dveře a zvenku trochu zasilikonoval, aby se nevyklepala. Zatím je to OK, tak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.