Přejít na obsah

Porucha vstrekovača č 1 ?


Peter  33

Doporučené příspěvky

Zdravím všetkých, som tu prvý krát, tak Vám rovno položím otázku: Mám 1.6 mpi a vypisuje mi sporadickú závadu na vstrekovači č.1 (prerušený kontakt/skrat na kostru) - čím to je :help: ? Už som menil vstrekovače medzi sebou, meral som prechodové odpory drôtov,skúšal som iné čerpadlo aj lambdu ( podľa EK je OK, aj keď skáče len do 0,78 ), tlak paliva 2,5-3 atm. Ešte jedna vec na VAG mám v bloku nameraných hodnôt sk. 005 počet zopnutí ventilu nádobky s akt. uhlím hodnotu 19,9% pri voľnobehu. Malo by tam byť 6-19% :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všetkých, som tu prvý krát, tak Vám rovno položím otázku: Mám 1.6 mpi a vypisuje mi sporadickú závadu na vstrekovači č.1 (prerušený kontakt/skrat na kostru) - čím to je :help: ? Už som menil vstrekovače medzi sebou, meral som prechodové odpory drôtov,skúšal som iné čerpadlo aj lambdu ( podľa EK je OK, aj keď skáče len do 0,78 ), tlak paliva 2,5-3 atm. Ešte jedna vec na VAG mám v bloku nameraných hodnôt sk. 005 počet zopnutí ventilu nádobky s akt. uhlím hodnotu 19,9% pri voľnobehu. Malo by tam byť 6-19% :angry:

toto robi aj mne, rozober klapku a prejdi drahy potenciometrov DIAVOu...

nasledne vycisti klapku a zakladne nastavenie klapky...

uvidis pomoze... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

toto robi aj mne, rozober klapku a prejdi drahy potenciometrov DIAVOu...

nasledne vycisti klapku a zakladne nastavenie klapky...

uvidis pomoze... :palec2:

tu chybu vstrekovaca č1 vypisuje aj mne. Ale na chode motora to nejako nepocitujem. Moze to mat nejaky vplyv, na spotrebu alebo vykon?? A ktoru klapku treba vycistit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně by zajímalo co má vstřikovač společné s klapkou.

Tohle přesně mi vypisuje na dvou vstřikovačích, po přehození vstřikovačů se nic nezměnilo. Dříve motor vykazoval závadu chodu po startu.

Podle mého názoru nějakým způsobem jednotka měří proud do vstřikovačů a pokud přesahuje určité meze tak nejspíš vyhlásí tuto chybu. Zde nastává otázka jestli ty vstřikovače vyřadí a jejich chod nahradí zbylé dva nebo co se vlastně stane? Tohle bych taky rád rozlousknul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmite te diagnostice bezmezne verit ... muze to byt i mechanicka zavada napriklad: mel jsem tu fabii se svitici kontrolkou motor ... na KTS byla chyba vstrikovace 1 valce ovsem skutecna chyba byla v podpalujicim se ventilu =)

ved to aj mne sa to zda tak ze tie vstrekovace su funkcne len to je nejaka blbost, lebo to by bolo citit pokles vykonu, aspon si myslim, alebo sa mylim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zaklade napetoveho signalu =) dam priklad na snimaci teploty chladici kapaliny, motor ma pri ruzne teplote chladici kapaliny jinou potrebu mnozstvi paliva, procesor snima napetovy signal ze snimace a neustale kontroluje jestli hodnota signalu lezi v predepsanem intervalu ktery je ulozen v pameti. Pokud hodnota lezi v intervalu tak je pro procesor rekneme duveryhodna a zahrne ji do vypoctu pripravy pripravy smesy, pokud lezi mimo inerval oznaci snimac jako vadny tak ze ulozi ciselny kod do pamety EEPROM a ten si potom prectes diagnostickym pristrojem.

Editováno: , autor: neOras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zaklade napetoveho signalu =) dam priklad na snimaci teploty chladici kapaliny, motor ma pri ruzne teplote chladici kapaliny jinou potrebu mnozstvi paliva, procesor snima napetovy signal ze snimace a neustale kontroluje jestli hodnota signalu lezi v predepsanem intervalu ktery je ulozen v pameti. Pokud hodnota lezi v intervalu tak je pro procesor rekneme duveryhodna a zahrne ji do vypoctu pripravy pripravy smesy, pokud lezi mimo inerval oznaci snimac jako vadny tak ze ulozi ciselny kod do pamety EEPROM a ten si potom prectes diagnostickym pristrojem.

Tomu věřím, já si myslím totéž. No ale přesně tohle vylučuje věci které tady tvrdí výše. Jak by mohl podpálený ventil a jiné věci hlásit závadu vstřikovače (kromě přehřívání cívky vstřikování, ale to se zdá dost nemyslitelné).

Osobně si myslím, že vstřikovač je měřen průchodem proudu (to je primitivní měření). A takové měření se nedá nijak oblbnout. Jinak řečeno, buď je okruh vstřikovače otevřen nebo ve zkratu. Nevím jak by ho něco kromě vadného vstřikovače, prodřených či volných kabelů nebo vadných kontaktů a závady jednotky mohlo něco jiného způsobit?!

Pokud jednotka hlásí závadu vstřikovače, může být závada jen ve vstřikovači, jednotce nebo kabeláži. Nebo je tu někdo kdo může logicky vysvětlit tuto závadu způsobenou něčím jiným (nemyslím tím nějakým stupidním tvrzením)????

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neplet proud s napetim, s proudem to nema nic spolecneho... pokud si myslis ze co pisu je stupidni tak prosim.. nechce se mi to tu rozepisovat bylo by to na nekoik stranek: proste RJ snima samozdrejme i radu jinych udaju z jinych snimacu a podle toho take muze chybne vyhodntit naprikladten vadny vstrikovaci ventil

Editováno: , autor: neOras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neplet proud s napetim, s proudem to nema nic spolecneho... pokud si myslis ze co pisu je stupidni tak prosim.. nechce se mi to tu rozepisovat bylo by to na nekoik stranek: proste RJ snima samozdrejme i radu jinych udaju z jinych snimacu a podle toho take muze chybne vyhodntit naprikladten vadny vstrikovaci ventil

Nemyslím si že bych někdy napsal něco takového jako že si myslím že jsou to stupidní názory. To platilo jen pro budoucnost a navíc ta myšlenka že podpalující ventil má vliv na měření vstřikovače se mi nezdá jako logická, když to není vysvětleno proč!

Co se týká měření vstřikovače. Myslím si že rozpojení obvodu vstřikovače nelze měřit napětím. To je přece nemožné, z logiky ohmova zákona by to nebylo možné (tedy zkrat ano, ale rozpojení asi ne). Kdežto zjišťovat okruh funkčního obvodu zařízení měřením proudu je velice jednoduché a logické. Pro mě osobně není podstatné jestli je to měřeno proudově nebo napěťově.

Já bych velice rád a to nejlépe obvodově rozebral jakým způsobem to ta jednotka měří. Jsem elektrikář, opravoval jsem základní desky PC, a LCD monitory a televize, takže si nemyslím že bych nebyl schopný pochopit funkci řídící jednotky. Právě v LCD zařízeních se používají měniče napětí a na nich se snímají různé veličiny, takže o snímání elektrických veličin taky něco vím. Nevadí ani to že v autě to funguje trochu jinak, elektrické zákony tam platí stejné.

Zajímalo by mne jak je možné že jedna linka na procesoru která snímá vstřikovač může tuto závadu zaměnit se snímáním na úplně jiném vstupu??

Které části můžou ovlivnit měření vstřikovačů, jakým způsobem by došlo k záměně chyb (vadného vyhodnocení)??

Dost tomu opravdu nerozumím, a připouštím že možné to asi je, nejsem odborník na vnitřní uspořádání jednotky. Ale akceptuji jen nějaké logické vysvětlení, nestačí mi názor "tak to prostě je" nebo "tohle jsem taky viděl" a nebo "někdo říkal že" ....

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mně by zajímalo co má vstřikovač společné s klapkou.

Tohle přesně mi vypisuje na dvou vstřikovačích, po přehození vstřikovačů se nic nezměnilo. Dříve motor vykazoval závadu chodu po startu.

Podle mého názoru nějakým způsobem jednotka měří proud do vstřikovačů a pokud přesahuje určité meze tak nejspíš vyhlásí tuto chybu. Zde nastává otázka jestli ty vstřikovače vyřadí a jejich chod nahradí zbylé dva nebo co se vlastně stane? Tohle bych taky rád rozlousknul.

Pri takejto sporadickej chybe prvého vstrekovača riadiaca jednotka určite vstrekovač z činnosti nevyradí. To by bolo poznať z nepravidelného chodu motora na tri valce a zo zníženého výkonu.

V dielenskej príručke sa píše, že výpis pamäte sa má robiť pri naštartovanom motore. Myslím si, že ak sa obsah pamäte načíta len pri zapnutom zapaľovaní, potom to vypisuje takéto nezmysly. Takto sa do pamäti riadiacej jednotky občas ukladá aj chyba snímača otáčok. Ak nie je motor naštartovaný, snímač, ani ventil nepracujú. Ak sa vtedy načíta obsah pamäte, môžu sa tam zobraziť tieto chyby.

Neviem, či je to na 100% z tohoto dôvodu. Je to len môj tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri takejto sporadickej chybe prvého vstrekovača riadiaca jednotka určite vstrekovač z činnosti nevyradí. To by bolo poznať z nepravidelného chodu motora na tri valce a zo zníženého výkonu.

V dielenskej príručke sa píše, že výpis pamäte sa má robiť pri naštartovanom motore. Myslím si, že ak sa obsah pamäte načíta len pri zapnutom zapaľovaní, potom to vypisuje takéto nezmysly. Takto sa do pamäti riadiacej jednotky občas ukladá aj chyba snímača otáčok. Ak nie je motor naštartovaný, snímač, ani ventil nepracujú. Ak sa vtedy načíta obsah pamäte, môžu sa tam zobraziť tieto chyby.

Neviem, či je to na 100% z tohoto dôvodu. Je to len môj tip.

Názor je to zajímavý, ale nebude asi pravdivý. Provedl jsem následující postup. Načtením závad bez startu motoru. Porucha vstřikovače 1,2 a porucha ventilu uhlíkového filtru. Chyby jsem smazal. Bez nastartování výčet chyb. Nic nenalezeno. Nový start motoru. Výčet chyb nic nenalezeno. Opět vypnutí motoru a nové načítání chyb. Nic nenalezeno. Zkrátka, chyba v paměti vznikne pouze při opravdovém vzniku. Mám vyzkoušeno, že se závada objeví okamžitě po startu když sám rozpoznám špatný chod motoru (takový výčet se mi zdařil zatím jen dvakrát).

Závada Vstřikovačů 1,2 a ventilu uhlíkového filtru se opakuje pouze občas a většinou je to spojeno s chladnějším počasím kolem 0 a někdy dlouhým stáním.

Nejhorší je na tom to, že nedokážu chybu navodit a jednoznačně stanovit podmínky kdy vznikne.

Někdy se chyba může opakovat i po třech startech a někdy už jedním nastartováním zmizí.

Pokud k závadě dojde (oznámení o závadě některého ze vstřikovačů), běží motor do určitého zahřátí na tři válce. To se snadno pozná na velice sníženém výkonu motoru a házením přesně odpovídajícímu.

Válce po chvíli rozběhnou, ale do určité doby dochází k výpadkům válce kdykoliv (obvykle je to tak do 5min jízdy). Výpadek má za následek to, že nemůžu skoro jet pokud motor dostatečně nevytočím.

Ještě jedna věc. Motor je zároveň na LPG. Pokud bych přepnul na LPG tak motor normálně jede. To ale dělám nerad, protože studený motor potom hromadí víc vody do oleje. S LPG tato závada nemá žádnou spojitost, protože vznikla dávno před montáží.

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha..., tak ak to píše chybu dvoch vstrekovačov naraz, tak to je potom iné. Ja som myslel ten prípad, ako popisoval Peter33. Vtedy píše chybu vstrekovača prvého valca a pritom na chode motora nie je absolútne nič poznať. Táto chyba občas naskočí viacerím, aj ja som ju mal dvakrát. Ale odkedy chybovú pamäť načítavam len pri naštartovanom motore, už sa mi neobjavila.

Aké je presné znenie tej chyby dvoch vstrekovačov? Označuje vždy rovnaké valce? Ak sa vstrekovače prehodia na tie druhé dva valce, chyba sa presťahuje spolu s nimi?

Pokiaľ k tej chybe príde a výpadky spaľovania trvajú niekoľko minút, nebol by problém zmerať napätie na vstrekovačoch osciloskopom. Zistilo by sa, čo sa tam deje.

Na LPG sú benzínové vstrekovače vyradené, nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha..., tak ak to píše chybu dvoch vstrekovačov naraz, tak to je potom iné. Ja som myslel ten prípad, ako popisoval Peter33. Vtedy píše chybu vstrekovača prvého valca a pritom na chode motora nie je absolútne nič poznať. Táto chyba občas naskočí viacerím, aj ja som ju mal dvakrát. Ale odkedy chybovú pamäť načítavam len pri naštartovanom motore, už sa mi neobjavila.

Aké je presné znenie tej chyby dvoch vstrekovačov? Označuje vždy rovnaké valce? Ak sa vstrekovače prehodia na tie druhé dva valce, chyba sa presťahuje spolu s nimi?

Pokiaľ k tej chybe príde a výpadky spaľovania trvajú niekoľko minút, nebol by problém zmerať napätie na vstrekovačoch osciloskopom. Zistilo by sa, čo sa tam deje.

Na LPG sú benzínové vstrekovače vyradené, nie?

Bohužel, na mém autě je jiná závada než popisoval Peter33.

Vstřikovače hlásí závadu oba za ráz i s elektro ventilem na uhlíkovém filtru. Jedná se o závadu zkrat/rozpojeno. Bohužel je závada natolik nahodilá, že se nedá změřit. To bych musel neustále číhat s měřícím přístrojem při každém startu. Navíc ne každý má doma osciloskop.

Problém je v tom, že jsem už přehazoval vstřikovače i mezi sebou, vždy vykážou závadu jen 1 a 2 válec. Buď je závada v kabeláži (tu mám i na vyzkoušení druhou), nebo něco není v pořádku s řídící jednotkou (tu mám taky druhou, ale momentálně blokovanou).

Nejsem schopen se dopracovat k tomu, co se na motoru děje.

Naposledy když to udělalo, tak jsem došel na následující. Motor po startu strašně házel (chod na tři válce). Po dostatečném sešlápnutí plynu se motor rozběhne na čtyři, ale při uvolnění plynu došlo k tomu, že motor pod určitýma otáčkami šel na tři válce a pak úplně zdechl. To se dokonce dělo i dříve.

Zajímavé je, že po dostatečném zahřátí motoru šlape normálně. Potom už i normálně nastartuje a diagnostika dokonce nevypisuje žádné chyby.

Další zajímavost je, že tato závada vzniká pouze při teplotách kolem nuly a výš. V mrazech startuje bez nejmenšího problému.

Ještě jedna maličkost mi předtím utekla. A to může být i příčina. Jeden mechanik mi kdysi zabudoval do auta vypínač. Ten vypínač vypne zapalování,čerpadlo a kdo ví na co ještě to působí. Obvykle jsem startoval tak, že jsem otočil klíček do polohy I, potom zapnul vypínač a startoval. Jenomže tohle může být právě příčina toho, že jednotka otestuje vstřikovače jako rozpojené. Momentálně to testuji, nemám teď provozuschopný notebook, takže to vázne.

Ale i tak bych rád věděl jak jednotka snímá ty vstřikovače a jestli na základě vyhodnocení závady vstřikovače vyřadí z provozu nebo ne (vše tomu zatím nasvědčuje že vyřadí - potom ale nechápu, jak to že je znovu po určité době zapne - tady by opravdu pomohl osciloskop)

Co se týká vyřazení vstřikovačů při chodu na LPG, to je pravda. Někdo již v předchozích článcích naznačil, že závadu vstřikovačů může způsobovat právě jednotka LPG. To nemůžu vyvrátit, vzhledem k tomu, že jsem diagnostikoval závady až po namontování. Nicméně, kamarád má taky LPG na Felicii 1.3MPI a takové závady mu to neukazuje (to ale není 100 procentní průkaznost toho že to nedělá LPG jednotka, ale nechápu proč by to dělala, myslím že je napojená na řídící jednotku a normálně s ní komunikuje a využívá její měřící veličiny).

--- neví někdo jakým SW vyřadit na jednotce imobilizér ---

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Ale i tak bych rád věděl jak jednotka snímá ty vstřikovače a jestli na základě vyhodnocení závady vstřikovače vyřadí z provozu nebo ne (vše tomu zatím nasvědčuje že vyřadí - potom ale nechápu, jak to že je znovu po určité době zapne - tady by opravdu pomohl osciloskop)"

RJ vstrikovace nijak primo nesnima pouze ridi (vypocitava) velikost davky paliva a potom vysle do vstrikovace ridici signal. RJ v zadnem pripade nevyradi vstrikovac z cinnosti.

Editováno: , autor: neOras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Ale i tak bych rád věděl jak jednotka snímá ty vstřikovače a jestli na základě vyhodnocení závady vstřikovače vyřadí z provozu nebo ne (vše tomu zatím nasvědčuje že vyřadí - potom ale nechápu, jak to že je znovu po určité době zapne - tady by opravdu pomohl osciloskop)"

RJ vstrikovace nijak primo nesnima pouze ridi (vypocitava) velikost davky paliva a potom vysle do vstrikovace ridici signal. RJ v zadnem pripade nevyradi vstrikovac z cinnosti.

No když je to tak (myslím to že jednotka vstřikovač neměří), jak potom jednotka může hlásit závadu zkrat/rozpojení vstřikovače??

A proč motor šlape jen na tři válce?? A proč se to po určité době normálně zapne.

Chování je takové, že sešlápnu plyn. Motor skoro netáhne. Najednou se vzpamatuje nefungující vstřikovač, a motor vystartuje jako šipka.

Fakt je ten, že přesně po tomto stavu vyskočí na jednotce závada vstřikovačů.

Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak na nic rozumného nepřicházím. Vstřikovač ale jak píšeš nemusí být vyřazen. Nicméně může asi dojít k tomu že je někde narušený kabel a dojde k rozpojení vstřikovače od signálu jednotky. Jenomže ... vždy to má nějaké ale. Proč by se taková závada projevovala jen při určité teplotě a navíc byla tak spojitá a nikdy se neprojevovala při jízdě třeba v terénu, kde to s autem hází??

Ne ne, ani závada v kabelech to nebude. Nakonec je možná příčina opravdu asi v jednotce. Zatím musím čekat na zprovoznění notebooku, bez toho můžu jen hádat.

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RJ vstrikovace nijak primo nesnima...

To vieš na 100%?

Lebo podľa dielenskej príručky ohľadom vstrekovačov rozpozná riadiaca jednotka tieto stavy:

-skrat na plus

-prerušený vodič, alebo skrat na kostru

Z toho mi vyplýva, že nejak tie ventily snímané budú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká vyřazení vstřikovačů při chodu na LPG, to je pravda. Někdo již v předchozích článcích naznačil, že závadu vstřikovačů může způsobovat právě jednotka LPG. To nemůžu vyvrátit, vzhledem k tomu, že jsem diagnostikoval závady až po namontování. Nicméně, kamarád má taky LPG na Felicii 1.3MPI a takové závady mu to neukazuje (to ale není 100 procentní průkaznost toho že to nedělá LPG jednotka, ale nechápu proč by to dělala, myslím že je napojená na řídící jednotku a normálně s ní komunikuje a využívá její měřící veličiny).

Chyby na vstřikovačích a ventilku nádobky s aktivním uhlím vám tam skáčou proto že při provozu na lpg se vypíná napájení vstřikovačů a ventilku nádobky a aktivním uhlím.

Mě štval akorát ten ventilek, tak jsem mu zapojil napájení na ohřev lambda sondy podle zapojení BMM a s ventilkem mám klid.Prostuduj si schéma MPi a BMM a uvidíš rozdíl v napájení ventilku.

Editováno: , autor: trpaslik10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zameril bych se na ten vypinac o kterem jste mluvil, tahle zavada se projevuje opravdu dost zvlastne a tohle by prave mohla byt pricina. Dejte pak info jak jste dopadl =)

Podobný problém som riešil min.týžd. u fábie.Nebola na plyn,ale mala vadný vypínač,ktorý zabezpeč. auto tým,že odpájal čerp. paliva.Zlý kontakt vyp.sa prejavil nasl .chybami ,ktoré ukázala diagn.VaG(viz.príloha )

post-24741-1272818636,8458_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zameril bych se na ten vypinac o kterem jste mluvil, tahle zavada se projevuje opravdu dost zvlastne a tohle by prave mohla byt pricina. Dejte pak info jak jste dopadl =)

Na tom spínači byla závada již dříve. Mechanik co to zapojoval nejspíš neví co to znamená proud. Díky amatérskému zapojení kontaktů (bez pájení či šroubování) došlo k takovému vypálení kontaktů spínače že se málem zapálil. Dodnes to vozím v autě jako ukázku toho, že ani mechanici nejsou takový profíci za jaké se často vydávají.

Před pár dny jsem rozdělal spínač a zjistil jsem, že je kontakt i přes značné přišroubování mírně zoxidovaný. Způsobovalo to, že se na palubovce malinko rozsvěcuje jedna z kontrolek (jedna z těch co se rozsvěcují při otočení klíčkem do polohy I)

Po procínování plochy kontaktů spínače je po problému.

Momentálně ale nemohu zkontrolovat stav jednotky, čekám na nabíječku k notebooku. Hned jak to zkontroluji tak se ozvu jestli to k něčemu bylo.

Ale na motoru se stejně projevuje slabší tah při startu po dlouhé době, a to i když jede na čtyři válce.

Je dost pravděpodobné, že se sešlo více problémů naráz. Je taky možné, že i lambdasonda je skoro po smrti. Diagnostika sice nic nevykazuje, nicméně jak již bylo řečeno, není všemocná. Možná to zkusím proměřit multimetrem. Problém je spíš v tom, že bych to potřeboval zachytit v době kdy to nechce táhnout, a to bude pořádný oříšek, protože dříve to bylo spojeno s chodem na tři válce. Auto má již 140 tisíc. Jinak se o to dost starám. Pravidelná výměna oleje, svíček, pravidelná kontrola stavu a drobné opravy všech průběžných vad. Je to zkrátka všechno staré, pomalu to postupně odchází a je potřeba to měnit.

Chyby na vstřikovačích a ventilku nádobky s aktivním uhlím vám tam skáčou proto že při provozu na lpg se vypíná napájení vstřikovačů a ventilku nádobky a aktivním uhlím.

Mě štval akorát ten ventilek, tak jsem mu zapojil napájení na ohřev lambda sondy podle zapojení BMM a s ventilkem mám klid.Prostuduj si schéma MPi a BMM a uvidíš rozdíl v napájení ventilku.

Tu chybu vstřikovačů nezpůsobuje LPG, již dříve jsem to vysvětlil jak jsem to vyloučil.

Pokud je LPG vypnuté (a to je při startu pokaždé), a chyba tam naskočí okamžitě bez přepnutí na LPG, tak je nejspíše vyloučeno že by to LPG způsobilo. A pokud ta chyba neskáče, tak nevyskočí ani když se přepne na LPG. Skáče to přesně jen v době závady.

Nevím, proč by to mělo. I kdyby LPG vypnulo vstřikovače, je to přes řízení hlavní jednotky. Tedy by je vypnula řídící jednotka ne přímo jednotka LPG. Proč by řídící jednotka oznamovala závadu kterou sama záměrně způsobila?? To je nelogické(i když i možné). A navíc jsem provedl načítání dat na stejném autě u kamaráda, a ani po zapnutí LPG tato chyba nevyskočila. Jak jste přišli na to že to LPG způsobuje když jsem to dokázal vyloučit??

Kde si můžu prostudovat zapojení LPG?? Našel jsem něco jen o tom, že řídící jednotka LPG má datovou komunikaci s řídící jednotkou.

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...