cokapid Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má někdo v okolí Zlína tuto úpravu ? Byl bych rád za předvedení a porovnání. Dííky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Ing. Muck, Studénka /U s dvoma bodkami/ 1,6 55kW vie sa dostat k cca. 120 hp, uprava hlavy, vacka, soft, komplet vyfuk. Je to seriozny clovek. Mozna dohoda aj na nizsom vykone. Cena zalezi od konikov. Je to len otazka penazí ako rýchlo chces jazdit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 http://www.tommutuning.cz/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cokapid Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 http://www.tommutuning.cz/ Díky hele je to ten muck co upravuje požární stříkačky že? Pokud jsou motory do aut od něj kvalitní jako na požární sport tak super. Nechci to zase hrotit (plně , jen vačku + chip.Ale zajímá mě i od odstatních jestli někdo má zkušenost s některou z těchto firem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Znamy od neho berie vacky uz roky. Osobne som mal jeho vacku v Rapide resp. este mam - auto sa predava. Slape to super neni problem. Pan Muck ak sa pamatam tak mal osobne 1,6 feliciu, o inych ludoch v cechach neviem, teda o takych, ktori robia ako mechanicke tak aj softove veci pod jednou strechou. Ano robi motorceky aj pre striekacky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cokapid Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 Znamy od neho berie vacky uz roky. Osobne som mal jeho vacku v Rapide resp. este mam - auto sa predava. Slape to super neni problem. Pan Muck ak sa pamatam tak mal osobne 1,6 feliciu, o inych ludoch v cechach neviem, teda o takych, ktori robia ako mechanicke tak aj softove veci pod jednou strechou.Ano robi motorceky aj pre striekacky. Napsal jsem mu a počkám co odpoví. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vici Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 (edited) Napsal jsem mu a počkám co odpoví. Tak k Muckovi bych nešel ani zdarma. Nedobrá osobní zkušenost. Pokud nechceš vyhodit peníze tak je jediná volba - www.motor-excel.cz . Jen pokud bysj j echtěl kontaktovat, raděj zavolej, pilně pracují aby věe bylo jak má a na maily tudíž nemaj tolik času. Nejsem jejich reklamní agent, jen jsem do úprav 1,3 a 1,6 motorů škoda za léta nacpal dost peněz a jedíné co fungovalo mělo značku motor-excel. Muckovy vačky jsou horší, a jednou mě k úpravě 1,3 mpi prodla jednotku ve které byl nahraný vykleštěný soft z O1 74kW (má taky siemens simos). Auto jelo jen do 3000 ot. pak nic... po výměně za serii Ok. vačku i soft jsem vyhodil, koupil o 1000 dražší motor-excel a jelo to jako pila. Další vačky jsem zkoušel s karburátorem. Dopadlo to stejně. Měl jsme od Mucka i celý výfuk se svody na Fa/Fel. Trubky jako kráva, jen šopované hliníkem, poslední díl nepasoval. A jelo to spíš hůř a spotřeba jako kráva. Po zimě to krásně zrezlo. Stál 15. Dal jsme jej pryč, koupil celonerez od motor-excel za 20 a bylo to asi nejlepší co šlo koupit......... Takže asi tak, mé draze zaplacené zkušenosti. Muck dělal i tlumiče.. asi taky nebrat, www.hpsporting.cz = jistota Jo jsem od Rožnova.. kdyby ses chtěl svézt v 1,6 feldě s jednotkou a chipem motor-excel tak ji zatím mám.. :-) Ale pokud chceš aby to jelo, prodej a kup TDi.. :-) Edited October 29, 2009 by Vici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tesna Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 (edited) Všechny 3 firmy, co píšeš v úvodu jsou OK. Jde o to, kam to máš nejblíž. Mi dělal feldu před 9 lety p. Polášek v Holešově, úprava Cimbu. Jak jsem tehdy komunikoval s lidmi, co měli srovnatelné úpravy od jiných firem, tak jejich zkušenosti byly velmi podobné. Nějaké grafy z brzd najdeš tu: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=407 Už ale tehdy mi web někoho, kdo mimo stříkaček dělá i úpravy aut pro běžný provoz připadl lehce mimo a já osobně bych tam nikdy nejel a několikrát jsem jel kvůli úpravě motoru raději přes celou republiku, když jsem věděl z referencí a pak z vlastní zkušenosti, že je to tutovka, než k nějakému garážistovi 20km. A tehdy jich na Feldy 1.3 a 1.6 bylo ... Obecně - vačkou, čipem a středem se u 1.6ky dostaneš zhruba na 70kW. Vyššími úpravami se dá dostat někde k 85, ale to je už úplně za jiné peníze a na tohle hlavně ten motor není stavěný, konkrétně v Motordesign kámoše před takovými pokusy varovali. Je ale otázka druhá - nikde nepíšeš, o jak staré auto se jedná. Protože podle mne je to, co chystáš dnes už jen vyhazování peněz. Chceš ladit skoro nejslabší benál, aby ses výkonově přiblížil tomu následujícímu (1.6 74/75kW), což je dnes standard u 1.4. Koukni, kolik stojí jiné srovnatelné auta s lepší motorizací, nejen Okty (moje 9 let stará turbína s 200PS a ve slušném stavu se 3 měsíce neprodala ani za 90). A k tomu koncáku - možná ti to víc prdí, ale jed to stopro stejně, vliv na výkon je nula. Edited October 30, 2009 by Tesna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cokapid Posted November 20, 2009 Author Share Posted November 20, 2009 Hm díky všem za rady a názory, hned bych šel do jiné motorizace ale v autě už je narvané tolik že se mě nechce koupit druhé a vše dělat znova a nepotebuji zase z toho mít střelu jen už mě štve že se to pořád dusí .-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shimpan Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Hm díky všem za rady a názory, hned bych šel do jiné motorizace ale v autě už je narvané tolik že se mě nechce koupit druhé a vše dělat znova a nepotebuji zase z toho mít střelu jen už mě štve že se to pořád dusí .-)) Pokud se pořád dusí, je něco špatně a čip s vačkou to nevyřeší. Mám také 1,6/55 a nemůžu si stěžovat, že by se nějak flákala. Není to Ferrari, ale není to ani chcíplá mrcha. Je tak akorát. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Přesně tak. Dušení čip nevyřeší. Ani série nejezdí špatně-osobně doporučuji čistý vzduchový filtr a výrobcem předepsané svíčky. Sám jsem osadil BOSCH WR7LTC+ -tříelektroďáky a je to úplně jiná písnička-hlavně ve vyšších otáčkách. Tah motoru se citelně zlepšil a jak jde za plynem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robo_PP Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 No ja som tiez menil sviecky, nedaval som vyrobcom predpisane, Dal som Brisk A-line LR15TCY-1, s predlzenou zivotnostou, samozrejme tiez trojelektrodove a motor tiez ide podstatne lespie, krasne taha az ku 5000 otackam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cokapid Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 No ja som tiez menil sviecky, nedaval som vyrobcom predpisane, Dal som Brisk A-line LR15TCY-1, s predlzenou zivotnostou, samozrejme tiez trojelektrodove a motor tiez ide podstatne lespie, krasne taha az ku 5000 otackam. No asi jsem špatně napsal dusí, on se nedusí spíš na to prostě nemá ))) pokud jezdím sám v poho ale jan to naložím tak umírám. Každej koník navíc bude určo prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Tak toto už tuplem nechápu dusí se, nedusí, má, nemá. když na to nemá, tak je dobrý podřadit ne? to je jako bych s naloženou jel 14% zabiják na pětku-motor už skoro na 1200ot a řval že se to dusí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.