Přejít na obsah

úpravy motoru 1,6 55KW


cokapid

Doporučené příspěvky

Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má někdo v okolí Zlína tuto úpravu ? Byl bych rád za předvedení a porovnání. Dííky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamy od neho berie vacky uz roky. Osobne som mal jeho vacku v Rapide resp. este mam - auto sa predava. Slape to super neni problem. Pan Muck ak sa pamatam tak mal osobne 1,6 feliciu, o inych ludoch v cechach neviem, teda o takych, ktori robia ako mechanicke tak aj softove veci pod jednou strechou.

Ano robi motorceky aj pre striekacky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamy od neho berie vacky uz roky. Osobne som mal jeho vacku v Rapide resp. este mam - auto sa predava. Slape to super neni problem. Pan Muck ak sa pamatam tak mal osobne 1,6 feliciu, o inych ludoch v cechach neviem, teda o takych, ktori robia ako mechanicke tak aj softove veci pod jednou strechou.

Ano robi motorceky aj pre striekacky.

Napsal jsem mu a počkám co odpoví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal jsem mu a počkám co odpoví.

Tak k Muckovi bych nešel ani zdarma. Nedobrá osobní zkušenost.

Pokud nechceš vyhodit peníze tak je jediná volba - www.motor-excel.cz . Jen pokud bysj j echtěl kontaktovat, raděj zavolej, pilně pracují aby věe bylo jak má a na maily tudíž nemaj tolik času.

Nejsem jejich reklamní agent, jen jsem do úprav 1,3 a 1,6 motorů škoda za léta nacpal dost peněz a jedíné co fungovalo mělo značku motor-excel.

Muckovy vačky jsou horší, a jednou mě k úpravě 1,3 mpi prodla jednotku ve které byl nahraný vykleštěný soft z O1 74kW (má taky siemens simos).

Auto jelo jen do 3000 ot. pak nic... po výměně za serii Ok. vačku i soft jsem vyhodil, koupil o 1000 dražší motor-excel a jelo to jako pila.

Další vačky jsem zkoušel s karburátorem. Dopadlo to stejně.

Měl jsme od Mucka i celý výfuk se svody na Fa/Fel. Trubky jako kráva, jen šopované hliníkem, poslední díl nepasoval. A jelo to spíš hůř a spotřeba jako kráva. Po zimě to krásně zrezlo. Stál 15. Dal jsme jej pryč, koupil celonerez od motor-excel za 20 a bylo to asi nejlepší co šlo koupit.........

Takže asi tak, mé draze zaplacené zkušenosti. Muck dělal i tlumiče.. asi taky nebrat, www.hpsporting.cz = jistota

Jo jsem od Rožnova.. kdyby ses chtěl svézt v 1,6 feldě s jednotkou a chipem motor-excel tak ji zatím mám.. :-)

Ale pokud chceš aby to jelo, prodej a kup TDi.. :-)

Editováno: , autor: Vici
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechny 3 firmy, co píšeš v úvodu jsou OK. Jde o to, kam to máš nejblíž. Mi dělal feldu před 9 lety p. Polášek v Holešově, úprava Cimbu. Jak jsem tehdy komunikoval s lidmi, co měli srovnatelné úpravy od jiných firem, tak jejich zkušenosti byly velmi podobné. Nějaké grafy z brzd najdeš tu:

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=407

Už ale tehdy mi web někoho, kdo mimo stříkaček dělá i úpravy aut pro běžný provoz připadl lehce mimo a já osobně bych tam nikdy nejel a několikrát jsem jel kvůli úpravě motoru raději přes celou republiku, když jsem věděl z referencí a pak z vlastní zkušenosti, že je to tutovka, než k nějakému garážistovi 20km. A tehdy jich na Feldy 1.3 a 1.6 bylo ...

Obecně - vačkou, čipem a středem se u 1.6ky dostaneš zhruba na 70kW. Vyššími úpravami se dá dostat někde k 85, ale to je už úplně za jiné peníze a na tohle hlavně ten motor není stavěný, konkrétně v Motordesign kámoše před takovými pokusy varovali.

Je ale otázka druhá - nikde nepíšeš, o jak staré auto se jedná. Protože podle mne je to, co chystáš dnes už jen vyhazování peněz. Chceš ladit skoro nejslabší benál, aby ses výkonově přiblížil tomu následujícímu (1.6 74/75kW), což je dnes standard u 1.4. Koukni, kolik stojí jiné srovnatelné auta s lepší motorizací, nejen Okty (moje 9 let stará turbína s 200PS a ve slušném stavu se 3 měsíce neprodala ani za 90).

A k tomu koncáku - možná ti to víc prdí, ale jed to stopro stejně, vliv na výkon je nula.

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Hm díky všem za rady a názory, hned bych šel do jiné motorizace ale v autě už je narvané tolik že se mě nechce koupit druhé a vše dělat znova a nepotebuji zase z toho mít střelu jen už mě štve že se to pořád dusí .-))

Pokud se pořád dusí, je něco špatně a čip s vačkou to nevyřeší. Mám také 1,6/55 a nemůžu si stěžovat, že by se nějak flákala. Není to Ferrari, ale není to ani chcíplá mrcha. Je tak akorát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Dušení čip nevyřeší. Ani série nejezdí špatně-osobně doporučuji čistý vzduchový filtr a výrobcem předepsané svíčky. Sám jsem osadil BOSCH WR7LTC+ -tříelektroďáky a je to úplně jiná písnička-hlavně ve vyšších otáčkách. Tah motoru se citelně zlepšil :palec2: a jak jde za plynem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som tiez menil sviecky, nedaval som vyrobcom predpisane, Dal som Brisk A-line LR15TCY-1, s predlzenou zivotnostou, samozrejme tiez trojelektrodove a motor tiez ide podstatne lespie, krasne taha az ku 5000 otackam.

No asi jsem špatně napsal dusí, on se nedusí spíš na to prostě nemá ))) pokud jezdím sám v poho ale jan to naložím tak umírám. Každej koník navíc bude určo prima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...