Přejít na obsah

kontrolka motoru


Dom

Doporučené příspěvky

klucí ještě potřebuji poradit, a nechci zakladat další téma,ohledně toho snímače(čidla)teploty chladící kapaliny G62,které jsem řešil v předchozím příspěvku!podle schématu,které jsem sehnal by měl být ten snímač tento!!!!

post-46875-0-15972200-1307880822_thumb.j post-46875-0-77407700-1307880865_thumb.j

post-46875-0-98252300-1307880912_thumb.j

na prvních dvou fotkách je odpojen konektor!!po odpojení konektoru jsem zjistil že je pouze dvou polohový(má dva piny)!!ale na internetu nabízí jen 4polohový snímač cca500kč!tudíš se ptám jestli je to on a popřípadě mi pisnite kat.číslo dle etky??a kolik má superb r.v.2002 tedy snímačů,dva nebo jeden?protože budík mi fuguje normálně,ale teplota dle vagu co jde do řidící jednotky tak je chybná!!

díky borci!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 4 týdny později...

Čus pánové

2.8i, r.v.02 naj.178000, motor AMX

Kontrolka mi zprvu začala svítit na plyn - chudá směs

pak začla i problikávat, špatné zapalovácí u 3 válce(svíčka v oleji, na základě toho vyměněny těsnění ventilů)

chvilku klid a pak znova problikávání, tak jsem vyměnil i svíčky

dnes znova cukání a problikávání(na vag se dostanu snad zítra)

 

hodil jsem sem tu citaci, protože mám tušení, že to budou ty kabely, přece jenom výměna těsnění a svíček,je tam málo místa, ještě do toho kabely a hadičky na plyn, ještě jsem to teď každý den kontroloval, jestli někde neprotéká olej, tak si myslím, že se mohli polámat

 

Máte někdo podobnou zkušenost ?

A nějaký tip či zkušenost s neorigo zapalovacími kabely ?

 

jj, kabely jsou hodně choulostivý. Snadno se lámou pokud je někdo při výměně svící moc namáhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Umí někdo poradit? Chyby podle výpisu z Vagu 16815-zahřívání kat.řada válců 2 P0431-35-00-účinek příliš malý

                                                                           16805-zahřívání kat.řada válců 1 P0421-35-00-účinek příliš malý

                                                                           16825-systém odvzdušnění nádrže P0441-35-00-špatná průchodnost.

 

2x jsem mazal kontrolku motoru,a dvakrát se rozsvítila při stání na volnoběh-možná to někomu pomůže při přemýšlení :kol-28: .Předem díky za reakce.

Editováno: , autor: brslen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se někdy rozsvítí taky když stojím dlouho na volnoběh. A píše to ty první dvě chyby jak píšeš. Smažu a neřeším, auto jede a žere furt stejně. Ale jinak to můžou dělat lambdy, nebo netěsnost vlnovců. Ta 3. chyba je u 2.8 normální, prý je to když se auto moc přetankovává. Mě toto vag zatím nenapsal a to tankuju dost doplna, ale je pravda že hned potom dost benálu hned vyjedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Vyndejte budíky, není to nic těžkého, ale je jednoduší nejdříve sundat volat, je to pak o poznání lépe.

Rezeber budíky, to také není nic těžkého a podlep černou paskou kontrolou motoru. Ledka pak tu folii neprosviti a je hotovo ;-)

Práce na půl hodiny a měl jsem z toho ohromnou radost - z té tmy na přístrojovce :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

10 závad nalezeno.

17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru

P1425 - 35-10 - - - Sporadická

17843 - rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299): zkrat na kostru

P1435 - 35-10 - - - Sporadická

17938 - serizeni vack./klik. hridele - zkrat na kostru

P1530 - 35-10 - - - Sporadická

17829 - vstupni ventil sekundarniho vzduchu: zkrat na kostru

P1421 - 35-10 - - - Sporadická

17923 - vicenasobny ventil pro prep.saciho potrubi (N156): zkrat na kostru

P1515 - 35-10 - - - Sporadická

17529 - rada valcu 2 - sonda 2: obvod vyhrivani: zkrat na kostru

P1121 - 35-10 - - - Sporadická

17525 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: zkrat na kostru

P1117 - 35-10 - - - Sporadická

16805 - zahrivani katalyzatoru: rada valcu 1: ucinek prilis maly

P0421 - 35-10 - - - Sporadická

 

Chtěl bych se zeptat jak jste vyřešili ty zkraty na kostru, protože když dám akční členy tak mi je to taky vypíše, v paměti závad nejsou. Jezdím na LPG. 

Jinak jak vyřešit svítící kontrolku motoru: 

 

Svícení kontrolky motoru u 2.8 AMX je většinou způsobeno kombinací špatných lambda sond a vypáleného katalyzátoru. Mi tohle dělal passat někdy se kontrolky rozsvítila po 100 někdy po 400 kilometrech. A hlavně když jsem třeba přijel na křižovatku nebo stál v koloně. Vyřešil jsem to nástavcema na zadní lambdy aby měly rychlejší ohřev. 

Více si o tom můžete přečíst zde: http://www.subaruclub.cz/forum-tema/katalyzator-13787?kols=8 

Avšak na superba se tak dlouhé nástavce nevlezou, já kupoval kratší a i ty šly špatně nasadit. 

Kontrolka se mi od té doby nerozsvítila cca 11 tkm. 

Editováno: , autor: passat 2.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Chlapi vyřešeno.
Měl jsem chybu 16815 předkytalyzátor řada válců 2 učinek příliš malý.
Začala se rozsvěcet kontrolka motoru. Prve to bylo cca po 3000 km. Pak se to postupně zkracovalo až na cca 110 km. 

Tohle dělá lambda za katem. Když máte VCDS tak v OBDII funkci je tlačítko OXYGEN sensors a tam je vidět její napětí. Minimum mělo být cca 0,5V a ono to byla 0V. I když se na ní napětí měnilo tak hlásila nesmysly a díky tomu to vyhazovalo tuhle chybu. Vyměnil jsem Lambdu a je pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

ja ted resim podobny problem..  superb 2.8 v6 2005 (142kW) .. pred cca mesicem se mi rozsvitil vrtulnik a po par jizdach zhasl.. stejne jsem ale zajel do servisu a mechanik mi rekl.ze na diagnostice byla sporadicka chyba lambda sondy .. tak rikal ze to ted smaze a kdyby se to objevilo zase at dam vedet.. dneska se mi zase rozsvitila tak budu muset zase zajet a snad to bude jen ta sonda.. katalyzator bych nerad resil na takhle starym aute :( 

 

dam vedet pristi tyden az sjedu do servisu.. snad to pomuze..

 

btw zajimava vec - sviti mi chyba svetel na pristrojovce pri nastartovani i kdyz nemam zaple svetla (hned potom to zmizi a dokud nezhasnu motor tak o tom nevim).. vsechna svetla funguji a diagnostika nic neukazuje.. mechanik na to koukal jak zizala na dest a nechapal.. rikal ze nektery ty chipy na desce muzou byt zoxidovany a tim padem to hlasi chyby i kdyz tam nic neni.. napada vas cim to muze byt? nebo je to jen fakt zoxidovany?? hlavne me se*e to posr**y piskani pri kazdem startovani...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...