Jump to content

Nepravidelný chod a cukání do 3 tis. otáček


SUNRISE
 Share

Recommended Posts

Jedná se o OCTAVIE II. Rok výroby 2004 1.6 MPI. I po přečtení veškerých témat a navštívení servisů si stále nevím rady se svým autem. Závada se týká nepravidelného chodu motoru a mírného cukání do 3 tis. otáček, nejedná se o stálý problém. Škrtící klapka byla vyčištěna a nastavena. V servisu mi už vyměnili snímač otáček kliky, čidlo teploty, kabely ke svíčkám, ERG ventil a pedál plynu. Nic nepomohlo. I přesto, že vše bylo nasteveno VAGEM. Na diagnostice se prostě nic nezjistilo. Několikrát mi to dokonce zdechlo a to jsem to měl dva dny po servisu. Po výměně je vše dočasně OK, ale pak stále stejné problémy. Díky za jakoukoliv radu-

Link to comment
Share on other sites

Jedná se o OCTAVIE II. Rok výroby 2004 1.6 MPI. I po přečtení veškerých témat a navštívení servisů si stále nevím rady se svým autem. Závada se týká nepravidelného chodu motoru a mírného cukání do 3 tis. otáček, nejedná se o stálý problém. Škrtící klapka byla vyčištěna a nastavena. V servisu mi už vyměnili snímač otáček kliky, čidlo teploty, kabely ke svíčkám, ERG ventil a pedál plynu. Nic nepomohlo. I přesto, že vše bylo nasteveno VAGEM. Na diagnostice se prostě nic nezjistilo. Několikrát mi to dokonce zdechlo a to jsem to měl dva dny po servisu. Po výměně je vše dočasně OK, ale pak stále stejné problémy. Díky za jakoukoliv radu-

Ahoj možno že sa mi podarí čiastočne diagnostikovať tvoj problém. Skús rozhriať motor na tých 90stupnov. Potom zastav motor nevypínaj nechaj neutrál a skús vytočiť plný raid na volantu to je jedno na ktorú stranu a drž ho na doraz aspon 5 sekund. Ked ti počas toho motor zdochne tak potom mi napíš súkromnú správu a poviem ti čím to môže byť.

Zatial ahoj

Link to comment
Share on other sites

Jedná se o OCTAVIE II. Rok výroby 2004 1.6 MPI. I po přečtení veškerých témat a navštívení servisů si stále nevím rady se svým autem. Závada se týká nepravidelného chodu motoru a mírného cukání do 3 tis. otáček, nejedná se o stálý problém. Škrtící klapka byla vyčištěna a nastavena. V servisu mi už vyměnili snímač otáček kliky, čidlo teploty, kabely ke svíčkám, ERG ventil a pedál plynu. Nic nepomohlo. I přesto, že vše bylo nasteveno VAGEM. Na diagnostice se prostě nic nezjistilo. Několikrát mi to dokonce zdechlo a to jsem to měl dva dny po servisu. Po výměně je vše dočasně OK, ale pak stále stejné problémy. Díky za jakoukoliv radu-
Link to comment
Share on other sites

Díky za radu, motor mi běžel dál. Ještě jsem zapoměl připsat, že jsem zkoušel zaslepit ERG ventil a cukání přestalo, jezdil jsem tak asi 2 měsíce aniž by se rozsvítila kontrolka. VAG sice hlásil malé průtokové množství výfukových plynů, ale auto se chovalo normálně, ikdyž na volnoběh někdy kolísaly otáčky. Nakonec se mi rozsvítila kontrolka emise do dílny, tak jsem to vrátil zpátky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...