Přejít na obsah

Nepravidelný chod a cukání do 3 tis. otáček


SUNRISE

Doporučené příspěvky

Jedná se o OCTAVIE II. Rok výroby 2004 1.6 MPI. I po přečtení veškerých témat a navštívení servisů si stále nevím rady se svým autem. Závada se týká nepravidelného chodu motoru a mírného cukání do 3 tis. otáček, nejedná se o stálý problém. Škrtící klapka byla vyčištěna a nastavena. V servisu mi už vyměnili snímač otáček kliky, čidlo teploty, kabely ke svíčkám, ERG ventil a pedál plynu. Nic nepomohlo. I přesto, že vše bylo nasteveno VAGEM. Na diagnostice se prostě nic nezjistilo. Několikrát mi to dokonce zdechlo a to jsem to měl dva dny po servisu. Po výměně je vše dočasně OK, ale pak stále stejné problémy. Díky za jakoukoliv radu-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedná se o OCTAVIE II. Rok výroby 2004 1.6 MPI. I po přečtení veškerých témat a navštívení servisů si stále nevím rady se svým autem. Závada se týká nepravidelného chodu motoru a mírného cukání do 3 tis. otáček, nejedná se o stálý problém. Škrtící klapka byla vyčištěna a nastavena. V servisu mi už vyměnili snímač otáček kliky, čidlo teploty, kabely ke svíčkám, ERG ventil a pedál plynu. Nic nepomohlo. I přesto, že vše bylo nasteveno VAGEM. Na diagnostice se prostě nic nezjistilo. Několikrát mi to dokonce zdechlo a to jsem to měl dva dny po servisu. Po výměně je vše dočasně OK, ale pak stále stejné problémy. Díky za jakoukoliv radu-

Ahoj možno že sa mi podarí čiastočne diagnostikovať tvoj problém. Skús rozhriať motor na tých 90stupnov. Potom zastav motor nevypínaj nechaj neutrál a skús vytočiť plný raid na volantu to je jedno na ktorú stranu a drž ho na doraz aspon 5 sekund. Ked ti počas toho motor zdochne tak potom mi napíš súkromnú správu a poviem ti čím to môže byť.

Zatial ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedná se o OCTAVIE II. Rok výroby 2004 1.6 MPI. I po přečtení veškerých témat a navštívení servisů si stále nevím rady se svým autem. Závada se týká nepravidelného chodu motoru a mírného cukání do 3 tis. otáček, nejedná se o stálý problém. Škrtící klapka byla vyčištěna a nastavena. V servisu mi už vyměnili snímač otáček kliky, čidlo teploty, kabely ke svíčkám, ERG ventil a pedál plynu. Nic nepomohlo. I přesto, že vše bylo nasteveno VAGEM. Na diagnostice se prostě nic nezjistilo. Několikrát mi to dokonce zdechlo a to jsem to měl dva dny po servisu. Po výměně je vše dočasně OK, ale pak stále stejné problémy. Díky za jakoukoliv radu-
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za radu, motor mi běžel dál. Ještě jsem zapoměl připsat, že jsem zkoušel zaslepit ERG ventil a cukání přestalo, jezdil jsem tak asi 2 měsíce aniž by se rozsvítila kontrolka. VAG sice hlásil malé průtokové množství výfukových plynů, ale auto se chovalo normálně, ikdyž na volnoběh někdy kolísaly otáčky. Nakonec se mi rozsvítila kontrolka emise do dílny, tak jsem to vrátil zpátky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...