Přejít na obsah

2.0 MPI - jak zvysit vykon motoru


ales

Doporučené příspěvky

Koukám,že jsme si dost podobný.. ;)

Taky to mám hlavně jako pracovní auto a taky lítám po stavbách..BMW je jiná liga a moje srdeční záležitost,ale je fakt,že provozní náklady jsou někde jinde a taky mi to přijde jako škoda špinit báwo do práce.Měl jsem 528i,2x318i a nakonec 325i-to poslední co jsem měl jsem vyměnil právě za tuhle Fábku..modlou v tomhle směru je samozřejmě M3,ale to bude muset počkat až dokončím barák.

Ještě se tě zeptám: kdy jsi dělal na Fábii rozvody(v kolika km)?

Jinak koukám,že tenhle topic je dost komorní záležitost,co chlapi?? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice neznám tento motor ve fabce, ale najezdil jsem se s ním něco v Oktě. Bohužel, smiř se s tím, že dnes je to již těžce zastaralý 8V motor, sice spolehlivý držák, ale výkonem nebo spotřebou hluboko pod současným standardem.

Motor můžeš čipovat, dávat jakýkoliv filtr (vložku nebo kužel), svody nebo komplet výfuk, na živonost to nebude mít skoro žádný vliv, ale i přínos bude na druhé straně vůči nákladům minimální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty kone by se daly nahnat opravdu jedine takovou tou klasikou...zkratit sani vzduchu,svicky,vacka,predelat ridici jednotku,svody,sport katalyzator,a cely vyfuk..otazka je,kolik to stoji a jestli se to oplati....co se tyka technicke..hodne dlouho jsem lital kvuli toho,aby se to oficialne prepsalo....nechtejte vedet jaka je u nas byrokracie.....jeste mi chybi jeden papir a bude to..takze technicka bude oficialni ;) ;) puvodne jsem tam chtel dat 1.8T...ale na potvoru nesel sehnat...a kdyz uz jsem tam dal origo fabiacky dvoulitr,tak se 1.8T ukazalo v inzeratu.....ja myslel ze se z toho zblaznim....... :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak schválně: zkus sehnat někde vačku,popř. svody-myslím že se to na 2,0 snad ani nedělá,jedině možná něco na zakázku,že by ti ji navařili a udělali jiný časování..já jsem teda na netu nic nenašel..

Jinak teda čumím,že ti to přepsali na 2,0,to ses musel asi hodně snažit! Kolik tě stál ten motor,co tam máš? (jen pro info) Měnil jsi i brzdy,péra atd.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupil jsem cely predek fabie s motorem...stalo me to 20 tis....coz neni takova tragedie....menil jsem i brzdy,to je zaklad...ve predu z dvoulitra,vzadu kotouce z octavky 1.8T...jinak podvozek jsem vymenil taky,ale dal jsem tam rovnou stavitelny a snizil to,aby to aspon vypadalo :):) ...vacku jako takovou nikde nesezenes...vse se dela na zakazku..v tomhle mam jednu malou vyhodu,mam kamarada ktery ma tuningovou prodejnu a dilnu..a zameruje se hlavne na upravu motoru.samo ze dela i ostatni klasicke prace na autech,protoze co si budem vykladat,lidi co si delaji upravy motoru,tak tech moc neni...takze je schopen mi udelat svody,vcetne cele vyfukove soustavy z nerezu atd......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos koupil myslím hodně dobře,za 20,- Jsem zvědavej-teda jestli do toho půjdeš-na výsledek,až to bude upravený,udělej kdyžtak video před a po,to by bylo zajímavý pak porovnat...jinak na tyhle testy je ideální G-tech,nebo jinej akcelerometr,trochu o něm do budoucna uvažuju,ale zatím všechno polyká dům..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

?? takže všichni co tu mají 2.0 jsou s výkonem spokojeni a víc nechtějí ??

JE TO JEN FABIA, NEMŮŽEŠ ČEKAT ZÁZRAKY... :) třeba CHIP jsou vyhozené peníze, protože nárust je opravdu malý (je to benzín) a prakticky ti jen hrozí o něco vyšší riziko poškození.

O ostatní úpravy jsem se nezajímal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím všechny majitele F I 2,0 mpi. Taky jednu máme a s výkonem jsme spokojení. Tedy já z pohledu ženy maximálně.Mám na Vás ale jiný dotaz. :help:

Náš mazel má najeto asi 110k, kupována s 35k v r. 2007, plná výbava, ale na tom nesejde. Byla ze Švajcu. Problémy začali nedávno-svítilo EPC, pak zkolabovaly budíky-imo blokovalo startování-budíky jsme vyměnili. Měnili jsme všechny ty běžné věci-svíčky, kabely, lambdy,filtry, tankujem 98ku. Teď máme podezření, že čidlo vačky je na vině..jedná se o škubání motoru. Je to jako by vás někdo chytil a za 0,3s pustil, auto sebou škubne. Dělala to nejdřív jednou tak za 200 km, nedalo se to skoro zaznamenat. Nyní auto mocně škubne klidně každých 50km. Někdy to po nastartování dělá hned, jindy vůbec-jak se jí chce. Měnili jsme i jiné věci-nějakou láhev s uhlím v nádrži, byla přepitá, to ale problém neodstranilo a stupňuje se to. Samo sebou, že na diagnistice byla- třem lidem to už nic neukazuje, ale problém se pořád vyskytuje.

Měla jsem pocit, že auto nás nenávidí, protože u mechaniků to udělalo 2x. :aggressive: u nás skoro pořád.

Ta závada je strašně nepravidelná, jakýchkoliv otáčkách, rychlosti, na neutrálu, prostě kdykoliv. Nyní na volnoběhu, když stojí občas vylétnou otáčky sami nad 1000, aniž by někdo mačkal pedál plynu-tohle udělala zatím párx, ale stále častěji. Podotýkám, že volnoběžnou klapku nám kontrolovali, čistili a shledali ok.

Zítra se má měnit nějaké čidlo vačky, tak snad to bude ono. Takové ty kabely, co často odejdou snad také kontrolovali-měnili i nějaké svazky od budíků, cívky..ach jo. :feve:

Můj pohled laika je ten, že když sešlápnu plyn, jakoby se opozdí reakce auta, auto občas škubne málo, jindy málem jde do smyku-třesu se strachy ze zimy. Ať jí ženu, nebo šetřím, zaškubne se.

Tak se chci zeptat, máte někdo zkušenost s touhle věcí? Mechanik mi doporučil jezdit s tím a počkat, až to klekne úplně. Jenže na ledu takový mocný záškub ve 12% ulici nechci zažít. Omlouvám se za obsážnost, popisuji asi půl roku problému s naší F.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...

IMHO to moc nedává smysl. Ten motor není nijak přiškrcený ani softwarově, ani hardwarově, tzn. nemá nějaké velké rezervy pro zvyšování výkonu. Chiptuning pár kW asi dá. Hardwarově by asi nejvíc výkonu dalo ladění výfukových svodů, potrubí a tlumičů, ale to dnes už asi ani nikdo nedělá.

Filtr bych nechal origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 3. 4. 2019 na 20:57, pentadius napsal:

Taky vlastním jeden předsériovej dvoulitr f sedanu :)

 

Takže nějakej tip na zlepšení výkonu by nebyl? A nemyslím otevřenej filtr KN který sice má lepší zvuk, ale špatně čistí nasávaný vzduch. Spiš mě napadlo výměna vnitřností apod.

 

Vyber si: http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
V 20. 7. 2019 na 12:44, Tonda-B napsal:

Pro každého, kdo chce zvýšit výkon osmiventilu, ať už 1.6MPi či 2.0 MPi  mám osvědčené řešení:

přestavba na vstřik KAPALNÉHO LPG. Než se tomu vysmějete, zkuste si přečíst rubriku a kouknout 

na grafy výkonu a točivého momentu. Takhle se vyřeší náklady i výkon v jednom, u 2.0  to bude přes 100kW,

ale podmínkou je montáž nového katu s odpovídající průchodností. U 1.6 bez dalších úprav.

Tady:

http://www.lpgperfect.cz/vstrik-kapalne-faze-liquid-LPG/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...