Přejít na obsah

Superb 2


kuldam

Doporučené příspěvky

Dobry den mam na vas cleny otazku superb2 se mi moc moc libi je pravda ze toho moc nenajezdim ale kdyby doslo k tomu ze bych si koupil superba nevim jakeho jestli benzin nebo naftu ted mam naftu sice TD ale jsem spokojen tak vas zadam o nejake rady predem vam moc dekuji :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den mam na vas cleny otazku superb2 se mi moc moc libi je pravda ze toho moc nenajezdim ale kdyby doslo k tomu ze bych si koupil superba nevim jakeho jestli benzin nebo naftu ted mam naftu sice TD ale jsem spokojen tak vas zadam o nejake rady predem vam moc dekuji :palec2:

Jednoznacne TSI. Nafta ma jedinou vyhodu a to spotrebu, ale kdyz zapoctes vyssi porizovaci cenu TDIcka, vyssi pojistku, vyssi servisni naklady, tak to spotreba nikdy nezaplati. A to zbyva benzinu hromada dalsich argumentu jako pruznost, zvuk resp. ticho, hmotnost, nejsou problemy s palivem v zime, neni DPF, moznost lepsiho DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznacne TSI. Nafta ma jedinou vyhodu a to spotrebu, ale kdyz zapoctes vyssi porizovaci cenu TDIcka, vyssi pojistku, vyssi servisni naklady, tak to spotreba nikdy nezaplati. A to zbyva benzinu hromada dalsich argumentu jako pruznost, zvuk resp. ticho, hmotnost, nejsou problemy s palivem v zime, neni DPF, moznost lepsiho DSG.

Diky za rychlou odpoved no a nesezere mne to ta 1,8TSI ?Je to docela tezky vuz nerad aby mi to bralo 10l a vice !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za rychlou odpoved no a nesezere mne to ta 1,8TSI ?Je to docela tezky vuz nerad aby mi to bralo 10l a vice !

1.8 TSI ma oproti 2.0TDI 125kw asi o 1.5 az 2l vyssi spotrebu. Ja jezdim s 1.8 dalky za 7.5l/100km. Kdyz Superba, tak s poradnym motorem a ne traktorem. Ono pokud chce nekdo po ujeti 200.000 km usetrit 10.000 korun na benzinu tak si nema kupovat Superba, ale fabii s trivalcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jděte s tou spotřebou do hajzlu sakra a mluvte pravdu.Mám superba 1,8 TSi,kolega 2,0 TDi a prodávám jej právě pro tu spotřebu a beru naftu.

Město-krátké trasy-lehká noha-1,8 TSi 8,5-nafta 5,9(obojí lehká noha),nebo 10 u benzínu,7 u nafty když se nehlídá noha.

Dálkové trasy-moje trasy D1,rychlost 180km-1,8 TSi 10,5litrů,2,0 TDi 7,5litrů..

Když jsem to počítal ta u mě to vychází 3.Litry navíc u benzínu ×26=78,-Kč na 100km.

Samo,dílková když pojedu po dálnici 140 bude 7 litrů,ale u nafty to bude pod 5.

O nějakých nevýhodách s palivem nemůže být vůbec řeč.jezdil jsem s nafťáky "X"let a v zimě často na hory atd a nikdy!!!jsem neměl s nafťákem problémy.

Ano,pořizovací cena je vyšší,to je fakt,benzín je tichoučký,to je paráda.jinak Superb v naftě je dost dobře odhlučněn,takže už to traktor není.Co se týče akcelerace tak naf´ták je na tom řekl bych tak do 120km líp než benzín.Tak asi tak.nikdo mi nic jiného nevymluví,protože mám k dispozici obě auta tak můžu přímo porovnat.

Jinak pokud někdo najezdí málo km,je opravdu lepší volba benzín

Editováno: , autor: cosby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnavam 2.0TDI 125kw a 1.8 TSI. Dle spritmonitoru je prumerna spotreba TSI 6.6 a TDI 8.3. Dle spritmonitoru se da s TDI v prumeru jezdit za 6 a s TSI za 7.5, coz muzu potvrdit. Pokud se nekdo pohybuje vetsinou nad rychlosti 180 bude asi ten rozdil mezi TDI a TSI ty 3 litry, ale pro normalni rychlosti si myslim, ze to bude do 2 litru. A pri tomhle rozdilu se ti vyssi cena a dalsi naklady s TDIckem hned tak nezaplati, pokud vubec nekdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jděte s tou spotřebou do hajzlu sakra a mluvte pravdu.Mám superba 1,8 TSi,kolega 2,0 TDi a prodávám jej právě pro tu spotřebu a beru naftu.

Město-krátké trasy-lehká noha-1,8 TSi 8,5-nafta 5,9(obojí lehká noha),nebo 10 u benzínu,7 u nafty když se nehlídá noha.

Dálkové trasy-moje trasy D1,rychlost 180km-1,8 TSi 10,5litrů,2,0 TDi 7,5litrů..

Když jsem to počítal ta u mě to vychází 3.Litry navíc u benzínu ×26=78,-Kč na 100km.

Samo,dílková když pojedu po dálnici 140 bude 7 litrů,ale u nafty to bude pod 5.

O nějakých nevýhodách s palivem nemůže být vůbec řeč.jezdil jsem s nafťáky "X"let a v zimě často na hory atd a nikdy!!!jsem neměl s nafťákem problémy.

Ano,pořizovací cena je vyšší,to je fakt,benzín je tichoučký,to je paráda.jinak Superb v naftě je dost dobře odhlučněn,takže už to traktor není.Co se týče akcelerace tak naf´ták je na tom řekl bych tak do 120km líp než benzín.Tak asi tak.nikdo mi nic jiného nevymluví,protože mám k dispozici obě auta tak můžu přímo porovnat.

Jinak pokud někdo najezdí málo km,je opravdu lepší volba benzín

dik za vystiznou odpoved nenajezdim opravdu mnoho km ale mam rad pohodli a urcite pri predjizdeni to zrychleni a to si myslim ze 2,0 125KW bude asi lepsi nez 1,8 TSI zitra se jdu projed se superbem do prodejny tak sem zvedav

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si piš že ve spodním zrychlení bude 125kw naf´ták oproti 1,8 raketa a to pořádní.

Jinak to´tapání sportmotoru mě nezajímá.Jak jsem psal,mám přímé srovnání protože s tím denně jezdím a to jsem napsal.

Umím s tím 1,8 TSi jet cestu Kopřivnice-Ostrava-cca 35km za 6,4 litrů v běžném provozu,ale s 2,0 TDi za 4,6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do průměru 7,5 litru s 1,8 TSI se nedostanu, kdybych se zbláznil. Maximálně krátkodobě v noci přes Prahu za předpokladu dodržování rychlosti. Dlouhodobá kombinovaná spotřeba se u mě pohybuje mezi 9,1 - 9,3 l/100km. Je fakt, že moc často nejezdím těch 180km (nemám radar). Pohybuju se tak do 160km. Hrozný je, pokud někdo chce jezdit s takovým autem ekojízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja s TSI jezdim prevazne okresky kolem 120ti kmh a tak 30% dalnice kolem 150kmh a spotrebu nemuzu dostat pres 7.5. Dle papirovych udaju je TSI rychlejsi nez TDI, kdy vyssi maximalni vykon TDI prekonava lepsim prubehem vykonu. Ale mam pocit, ze puvodni tazatel trpi nemoci zvanou TDI a TSIcka by asi pro nej bylo skoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bral bych TDI (103kW). Cena oproti 1.8tsi je stejná, hlučný ten motor není a když jezdíš dálnice a tak svižněji, vyplatí se nafta.

Benál budeš muset "asi" víc točit, u nafty to pěkně táhne odspodu. Záleží co chceš ;-). Nejezdit 35kkm ročně a dálnice, vezmu si taky benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bral bych TDI (103kW). Cena oproti 1.8tsi je stejná, hlučný ten motor není a když jezdíš dálnice a tak svižněji, vyplatí se nafta.

Benál budeš muset "asi" víc točit, u nafty to pěkně táhne odspodu. Záleží co chceš ;-). Nejezdit 35kkm ročně a dálnice, vezmu si taky benzín.

Ahoj tak dneska jsem se prave svezl 2,0 103 kw a ze by to nejak moc tahlo to nevim ta 125kw bude lepsi pro to auto si myslim jeste bych to chtel srovnat s tou 1,8 tsi jinak paradni svezeni moc krasny vuz.abych se priznal tak ja najedu tak 15tis.rocne mozna 20 tis.v lete jezdim na motorce ale kdyz autem tak chci pohodli a pruznost(ne sportak) ale kdyz na to slapnu at to citim, mozna to nikdo z vas co tu jste nepochopi ze chci zrovna toto auto kdyz toho moc nenajezdim mi se libi velke auta prostorne

diky vsem co mi odpovedeli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja s TSI jezdim prevazne okresky kolem 120ti kmh a tak 30% dalnice kolem 150kmh a spotrebu nemuzu dostat pres 7.5. Dle papirovych udaju je TSI rychlejsi nez TDI, kdy vyssi maximalni vykon TDI prekonava lepsim prubehem vykonu. Ale mam pocit, ze puvodni tazatel trpi nemoci zvanou TDI a TSIcka by asi pro nej bylo skoda.

sory asi si sedim na vedeni ale s tou nemoci jsem to nepochopil :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sory asi si sedim na vedeni ale s tou nemoci jsem to nepochopil :feve:

No ze zijes v predsudku, ze benzin s provonanim s naftou nejede a sezere te zaziva. S tvym najezdem, ale je nesmysl brat naftu. Nejen, ze TSI jede minimalne stejne jako TDI, ale nafta by se ti ani nevyplatila. Mimochodem, uz jsi slysel o DSG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba bude rozdílná tak v průměru okolo 1,5-2l v neprospěch 1.8TSI DSG (reálně tak 8-8,5l/100Km u TSI), ale téze o horším zrychlení TSI oproti TDI - to beru jako vtip.

Možná že to dělá DSG, ale to zrychlení po Kickdownu je na motor s 118Kw a skoro 1,5t auto hodně pěkné. TDI s 125Kw nejede dle mého osobního názoru a srovnání lepe.

Při rozhodování je potřeba brát v úvahu nejen roční proběh v Km, ale i zda člověk jezdí spíš na krátké (vhodnější pro TSI) nebo na dlouhé (vhodnější proTDI) a taky na osobních sympatiích k té či oné motorizaci.

PS: Mám OII s 2.0TDI a zvolil bych raději 1.8TSI s DSG

Editováno: , autor: indet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Superb 1,8 TSI DSG, mam najeto 7000, koupeno o prazdninach

spotreba zatim klesla v prumeru o 0,5l

jezdim nyni prumerne za 8,5l

jizdou podle predisu se dostanu mimo mesto na 6,5

jizdou na dalnici mimo predpisy na 11l

jizdou na dalnici pri 130km/h jedu za 8l

zere mi to 1l oleje na 6.000km

servisni interval co 30.000km

pred tim jsem mel 1,9TDI, spotreba byla nizsi (5,7 prumer) ale servisni intervaly polovicni (co 15.000km)

pri spocitani uspory na nafte a uspore na servisech jsem nastejno s tim ze s TSI mam v aute ticho, start z krizovatky v modu "vsechny predjedu" se kona take.

pokud jezdis do 15.000km rocne, nevahal bych TSI, ja jezdim 35-40tis rocne a zde uz jsem zvazoval s TDI bych asi neco malo usetril...

Editováno: , autor: mgazda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 2.0TDI 103 KW najeto 20000km pruměr převážně okresky 6l ale celkem pořád spěchám.podle předpisů těsně pod 5l ,chorvatsko -dálnice 180-200 okresky dle možností140 průměr 6.6l ,s 1.8TSI jsem trochu jezdil a spotřeba v průměru o 3l vyšší, výkonově to jede líp jen pokud se to opravdu hodně točí,pak jo,ale pak tam je rozdíl ve spotřebě víc než ty 3l, při normálním ježdění to ve spodku proti TDI nejede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ze zijes v predsudku, ze benzin s provonanim s naftou nejede a sezere te zaziva. S tvym najezdem, ale je nesmysl brat naftu. Nejen, ze TSI jede minimalne stejne jako TDI, ale nafta by se ti ani nevyplatila. Mimochodem, uz jsi slysel o DSG?

no abych se priznal o DSG jsem ani nikdy neslysel tak jestli ti to nevadi popis mi to dik :palec2::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, pri predjizdeni musis s TSi podradit, jak prekvapive...?

no na tom není pane opravdu nic překvapivýho, jen snad to, že pak nejedeš o 1,5 litrů víc, jak se možná mylně domníváš, ale min. tak o 3 litry, než s naftou. Asi před rokem jsem jezdil chvilku s A4 avant 1,8 TSI . Jezdil jsem dle zvyku stejně jako s OII 2.0 TDI a nedostal jsem se pod 10 litrů. Ve stejným režimu s OII za 6,5 litrů. Když jsem chtěl, aby ten benzín trochu jel, teklo to tam jak do hajzlu. Plně souhlasím s Cosbym. Teď mám TDI CR 125 kW. Motor je úžasně tichej, takže tenhle argument taky neberu a jezdím tak za 6,2 - 6,3 dlouhodobě. Servisní interval mám 30 t. km a nalil jsem tam na 20 t. km litr oleje. Takže kolik dělá úspora na naftě na 200 t. km, jak jsi taky psal, si každej snadno vypočítá, ale 10000,-Kč to určitě není, tos asi zrovna ve škole chyběl, když se tyhle počty braly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jezdíš s CC za 6,2-6,3l budeš jezdit z SII 1.8 TSI DSG do 8,5l. Stačí dát na OII 2.0TDI 17" kola a spotřeba leze na 6,5l.

Ja jsem zvyklej na benzín a 1.8TSI DSG mi vyhovuje mnohem víc, jak hospodské zaklínadlo se spotřebou kolem 3l - TDI.

Editováno: , autor: indet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...