Přejít na obsah

Rozdiely dynamiky


Cjoctavian

Doporučené příspěvky

toto som cital na autowebe a dost ma to zaujalo: "S první Octavií RS jsem měl možnost se prohnat po Hungaroringu. Z tohohle svezení mi v hlavě utkvěl jeden moment. Jak velký rozdíl byl v rychlostech aut obutých na sedmnácti nebo osmnáctipalcových pneumatikách."

(Samozrejme, ze O1 RS ma 16" a 17")

Mate niekto info o nejakych rozdieloch v dynamike napriklad u O2 RS so 17" a 18"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco by mohla dělat i hmotnost kol.

Zrovna včera jsme o tom diskutovali s tchánem.

Má Yaris 1.0 a pořád si stěžoval, že mu to na zimákách nejede. Měl elektrony. Tak se sebral a nechal pneumatiky přehodit na plecháče a je spokojený.

Já jsem v tom nejel a ani se mi tomu moc nechtělo věřit, ale když to říká tak na tom asi něco bude. Nevím, no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco by mohla dělat i hmotnost kol.

Zrovna včera jsme o tom diskutovali s tchánem.

Má Yaris 1.0 a pořád si stěžoval, že mu to na zimákách nejede. Měl elektrony. Tak se sebral a nechal pneumatiky přehodit na plecháče a je spokojený.

Já jsem v tom nejel a ani se mi tomu moc nechtělo věřit, ale když to říká tak na tom asi něco bude. Nevím, no.

alu 14ky a 15ky su spravidla tazsie ako plechace :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeeejda dit se tu tu uz resilo nekolikrat. Sam jsem to tema zacal. Menil jsem ze 17" Zenith na 16 Apollon a rozdil v dynamice jizdy je ZNATELNY, neli hodne! Samosebou pokud je ale ridic lopata a ma tezkou nohu, tak nic moc nepozna, ale kdo sve auto zna a vi jak jezdi, tak ten rozdil pozna okamzite po 200m jizdy! A to nemluvim o spotrebe, kterou tady neresime. Ty hlavni rozdily dela fakt ze jsou za prve kola (disky) lehci - cili mensi neodpruzena hmota) a za druhe mensi sirka pneu (205 vs. 225)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja viem, ze sa to tu riesilo...skor ma zaujima, ktora RS bola rychlejsia na okruhu, teda, ci 17" jej davali nejaku vyhodu aspon v zakrutach :)

Trosku OT: dnes som dal benzin EVO a to bol rozdiel v dynamike - ako keby mi pribudlo minimalne 15 koni, ziadny placebo efekt (bol som predtym velmi skepticky...) ;)

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne ano, poznas to na 1,6 ,ale ja to zkousel na RSce a tam to opravdu nepoznas

Rozdil poznas vzdy. A je jedno jestli ma auto 100 a nebo 300 koní... Fyzika pusobi porad stejne bez ohledu na vykon motoru

A jinak rozdil v prumeru kola byt nemuze, takze teoreticky maximalku budou mit auta vzdy stejnou at jedes na 15" nebo 18" ale diky tomu ze 18" jsou sirsi, tak by to mohlo neco malo mohlo udelat a maximalka v primce by mela byt vetsi na uzsich 15" kolech

Jinak na okruhu s tema RSkama si myslim ze ta ktera nela mensi kola (17") byla rychlejsi v casech na jedno kolo nez ta s 18"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...