Mischo77 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Najpr vam predstavím klienta do vašej ordinácie : 1.2 HTP 47 kW AZQ mr04 najazdene cca 105.000 Km taka vec je ze sa mi dost zdvyhla spotreba ale aj ZVYSIL VYKON citelne,,,, Rozhodol som sa po veelmi dlhej dobe vymenit vzduchovy filter.... bol hrozne zasrany, tak som vycistil skrtiacu klapku ktora bola celaa komplet od sazde.... to sacie potrubie pod nou som moc nevedel...a moze sa stat ze mi spadlo coto bordelu do tej medenej rurky ktora ide zo spodnej ceasti sktriacej klapky... Tu rurku som demontoval, a rozhodol sa ze ju vyberiem a vycistim.... no nejak som sa k tomu nedopracoval koli zlemu pristupu.. ODPAJAL SOM SKTIACU KLAPKU a LAMBDA SONDU od kabelaze... ....moze to byt tym ? auto som nemal na VAG. kde je problem ??? ale auto taha perfektne... inak sviecky su tam od kúpy a aj palivovy filter.... uz asi treba menit ze ? len nevem ci ten filter je aj s regulatorom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 A olej a olejovy filter si menil niekedy!!!!! Sviecky aj palivovy filter vymen!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NNNTomas Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Na palivový filtr bych se vykašlal, dokud nezlobí... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartmanko Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 co to znamena vysoka spotreba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted October 31, 2009 Author Share Posted October 31, 2009 vysoka spotreba znamena vela penazi nechaných na pumpe proste neprirodzený narast spotreby pri zachovani stejnych jazdnych podmienok a jazdneho stylu .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarL33N0 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Počkej jak to myslíš žes odpájel lamdu a škrtící klapku? to je nemáš přípojený vůbec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTP 12V Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 (edited) vysoka spotreba znamena vela penazi nechaných na pumpe proste neprirodzený narast spotreby pri zachovani stejnych jazdnych podmienok a jazdneho stylu .... to je odpověď jak od politika, hromada řečí, ale h....o se dozvíme Edited November 1, 2009 by HTP 12V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mates_XIV Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Co je todle za tema? Jestli se chceš něco dozvědět tak sem napiš nějaký informace. A co je to za blbost že si odpojil klapku a lambdu? To by ti snad ani nejelo. A kdyby ano musel by si nechat klapku pořád otevřenou a nefunguje ti regulace směsi. Každopádně by ti na budíkách svitil motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 ...este raz Klapku som odpajal len pocas cistenia v garazi.... preto lebo niektori tu na foru vravite ze po odpojeni je nutne ju nastavit potom VAG-om taktiez aj lambdu som odpojil len pocas prace v garazi... a tiez tu ludia spominali ze to sa nema moc odpajat a vraj potom treba secko skontrolovat VAG-om. Spotreba je priemerna cca 10 L na 100Km pricom doteraz bola 6 L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 A teraz nam prezrad preco si sa v tom rypal????? DOVOD???? Po opravach tvojich si to dal na VAG???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mates_XIV Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Jo tak no to je ta slovenstina ... formulace "odpajal som" jsem si představil jak tam něco letujes ... mas v jednotce nejaky chyby? obcas se stava ze kdyz to promazes smaznes i adaptacni hodnoty jednotky a nez se to zase vsechno nastavi muzes mit zpocatku vyssi sportebu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 Nedaval som to na VAG... ja sa pytam kde mam teoreticky hladat chybu... a rozoberane to bolo preto lebo to sacie potrubie bolo elee brutal špinavé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Daj si na VAGu urobiť základné nastavenie ŠK: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 môže mať tá škrtiaca klaúpka na svedomí vyššiu spotrebu a zároveňaj lepší výkon ???? samozrejme bez akýchkoľvek problémov čo sa týka jazdy štartovania.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NNNTomas Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Ne, nemá, ona se nastvaí i sama, po zapnutí zapalování... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatoK Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 treba to dat na VAG... motor moze byt po nejakej chybe prehodeny na nudzovy rezim to sa = velka spotreba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.