tomina Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 V nejakym auto-moto casopise jsem cetl, ze se dvouhmotovy setrvacnik rychleji opotrebovava v pripade, ze se s autem casto parkuje na mirnem kopci a je zabrzdene pouze zarazenou rychlosti. Bylo to neco v tom smyslu, ze se nici pruzina, ktera spojuje tyto dve hmoty. Nevite nekdo neco o tom? Nikdy jsem dvouhmotovy setrvacnik venku nevidel a docela rad bych si neco o jeho stavbe precet, kde bych to mohl najit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 toto je stavba. je mozne ze to nebo spise jiste ze to to pero unavuje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 1. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Docela sikovny video, diky! je dvouhmota u vsech VW TDi? Treba i u novy Octavky nebo Supa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Jooo hochu to já nevim.... já ji tam mam, lze vymenit za jednohmotu ale dle miho je to zbytecna prace dokud jeste funguje. ja ho mam v pr... a jezdim spokojene dal. ja tam nemam vuli v pootaceni ale mam axialni. ale je mi to fuk. spojka chodi tak neni co resit. Hlavne nova dvouhmota je docela draha. Co jsem koukal tak asi kolem 10 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.