slavo Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Nevie niekto poradiť, na mojej 1,6 55kW po naštartovaní a zahriatí drží voľnobeh stále mierne zvýšené otáčky, cca 900, celým autom keď stojím mierne trhá, keď pridám na vyššie otáčky a uvoľním plyn (za jazdy keď vyradím) otáčky klesnú takým spôsobom, že keď klesnú na cca 1500 mierne húpnu na 1600, a potom ešte z 1000 na asi 1100, čiže miesto toho aby hneď klesli na voľnobeh ešte sa takto dvakrát húpnu. Najnovšie to robí aj to, že otáčky na cca 1500 začnú húpať o cca 100 nahor a spraví to aj desaťkrát po sebe. Neviete čo to môže byť? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasch Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Ahoj, dělalo mi to samé, až se se mnou po cca 2 měsících rozloučila zapalovací cívka (dělalo to zejména při vyšší vlhkosti - léto a pak pršelo). Nyní nová cívka a OK. Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miroosek Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Měl jsem stejné problémy, ale otáčky šli časem až na 2500 t, vyčištění škrtící klapky nepomohlo tak jsem dal novou klapku - prodřený potenciometr snímače polohy (2500 neoriginál a asi 5 tis originál) a nastavil základní nastavení a volnoběh držel perfektně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.