Jump to content

Kryt masky chladiče O2


marv3k
 Share

Recommended Posts

ja ho mam a okrem estetickeho hladiska to ma jedinu vyhodu v tom, ze sa tolko nespini kryt motora a ostatne veci pod kapotou ked ides v zime za nejakym autom ktore ti pred tebou viri spinavu vodu z cesty (napr naves za kamionom)

inak co sa tyka rychlosti ohriatia motora tak na to ten kryt nema ZIADNY vplyv (ak to urychli ohriatie na prevadzkovu teplotu tak max o par sekund :))

Na to sluzi termostat v motore ktory otvara a zatvara velky resp maly okruh chladenia (za predpokladu ze ho mas v poriadku a funguje tak ako ma)

To co sa ochladi prudenim vzduchu okolo motora tak to vela tepla neodvedie, na to sluzi v prvom rade chladiaci system

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

je to uchytene na dvoch plieskoch tvaru Z

jeden koniec pliesku sa "zahakne" za rebro masky zozadu a druhy koniec ide potom rovnobezne s tym plastom

v plaste su dve diery cez ktore idu sroby s vnutornym krizom

sroby maju sirsi spodok hlavy v casti ako sa nadpajaju na zavitovu cast, aby sa tlak rozlozil na vacsiu plochu toho plastu, inak by to v zime asi prasklo

...inak ak mi povies ako sa sem daju lahko vlozit foto priamo tak ti to zajtra mozem odfotit, lebo pri vkladani foto si to odomna pyta link, ale ja fotky nemam nikde zdielane na nete a nechce sa mi kvoli tomu zakladat niekde ucet, ak sa to da vlozit sem priamo z mojho disku tak mi napis v SZ ako a ja to dam priamo do vlakna a uvidis ako to tam drzi...

Link to comment
Share on other sites

jo tak to jsme na tom stejne

ja to taky kupoval minulou zimu, sice byl trochu problem s postou (nastipli mi jeden roh na tom krytu ale neni to vubec poznat) ale jinak spokojenost

kdyz kouknes na ty moje foto tak ja to mam taky strikli na cerno (ale jenom hlavu sroubu), dal jsem to gumoasfaltem

tedkom jsem koupil gumu na tesneni kapoty a uz se mi snad vubec nebude spinit kryt motoru pod kapotou :)

Link to comment
Share on other sites

Pokud jsem to uchycení dobře pochopil tak se to dá odmontovat zvenku bez otevření kapoty? Jde mi o to že Octávek je teď všude plno, tak aby mi to někde u obchoďáku nebo venku nezmizlo.

Jinak ještě že je to v černé, umím si představit ten tuning :smich:

post-32058-1260441307_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ja ho mam a okrem estetickeho hladiska to ma jedinu vyhodu v tom, ze sa tolko nespini kryt motora a ostatne veci pod kapotou ked ides v zime za nejakym autom ktore ti pred tebou viri spinavu vodu z cesty (napr naves za kamionom)

inak co sa tyka rychlosti ohriatia motora tak na to ten kryt nema ZIADNY vplyv (ak to urychli ohriatie na prevadzkovu teplotu tak max o par sekund :))

Na to sluzi termostat v motore ktory otvara a zatvara velky resp maly okruh chladenia (za predpokladu ze ho mas v poriadku a funguje tak ako ma)

To co sa ochladi prudenim vzduchu okolo motora tak to vela tepla neodvedie, na to sluzi v prvom rade chladiaci system

:palec2: Trosku sa mylis ze vzduch okolo motora vela tepla neodvedie. ;):)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...