xylocoris Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Dobrý den, Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nohic Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Dobrý den, Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy COZE??? nemaji zkustenosti s timto typem motoru? prosim te, v kterym servisu jsi byl?? tohle uz je nehoraznost!! napis normalne stiznost na skoda auto a.s. vubec se s nema neser!!! sorry, ze ti neporadim nic k zavade, ale to co jsi napsal ohledne servisu me dojalo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmartin Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Mám tiež Octaviu I. 1,9 TDi 4x4 PD a mal som problém, ktorý je možno aj tvoj. Mne z času na čas motor išiel na "tri valce" sem tam trhal. Nestávalo sa to príliš často ale tak raz za týždeň. Nevenoval som tomu veľkú pozornosť a bol som v tom že to je znečistený naftový filter. po absolvovaní testu mi povedal kamoš že je to závada na 1. valci a že buď odchádza vstrekovač alebo niečo iné. Nakoniec som zašiel za jedným machrom a povedal mu o tom. Bez toho aby urobil test povedal že to je chybná plastová rozvodka, ktorou sa napájajú vstrekovače. Je to cca 40 cm dlhá plastová lišta zasunutá z boku do motora do ktorej ide niekoľko káblov. Je to tým , že je to v oleji a naneštastie plastové, takže teplý olej to po čase úplne spečie a vyhlasuje to sporadickú závadu. U týchto motorov je to vraj bežná závada ale nie všetci ju diagnostikujú správne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajpservice Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Přesně jak píše pmartin. Uplně souhlasím. Měl jsem tuto OCT 4 roky.. toto jsem řešil asi 3x.. Jeden válec nejde a auto by se mínilo rozpadnout jak se klepe.. A vůbec nejede.. Je to tališta, nebo vstřikovače... rozdělat, zahýbat a mrknout na ty dráty v liště.. zahýbat s kontakty.. Já nakonec nikdy nic neměnil.. vždy stačilo zahýbat s kontakty a bylo vše OK.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Tak tak, je to běžná závada. Začalo mi to nedávno taktéž dělat. Auto občas cukne, případně jede na 3 válce, dělá to obvykle jen za studena. Výměna elektriky tento problém řeší... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil 4x4 Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Mohl by jste tu součástku někdo vyfotit a ukázat jí kde je umístěná? Závadu mám stejnou ale nevim kde hledat a co vyměnit. Moc prosím, smutně koukám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nohic Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 taky bych se priklanel k nejakemu fotonavodu :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jambo72 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 (edited) taky bych se priklanel k nejakemu fotonavodu :-)) zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨ odkaz vymazany Edited November 19, 2009 by olisoft odkaz na autorsky chraneny material nemozno vkladat, je to proti pravidlam fora... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jambo72 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨odkaz vymazany Tak pardon, chtěl jsem jenom pomoci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 (edited) Je to svazek drátů, které vedou k jednotlivým vstřikům, je to takový ten veliký kulatý konektor z boku hlavy. Při výměně je potřeba sundat víko. Cena je jak píše kolega - bohužel. Možná by stačilo vybrat ten svazek, koupit nové konektory ke vstřikům a zrepasovat - ale k tomu ať napíše někdo s větší praxí... konektory by měly stát pár korun, takže jak bude čas - zkusím to pořešit. U mě občas vynechá vstřik č.3... Edited November 20, 2009 by lukash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil 4x4 Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Tak jsem si to nakonec nechal vyměnit v autorizovaném servisu a stálo to 3111,- Ale je spokojenost a auto zase jede... Přikládám pár fotek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.