Jump to content

1.9 TDI 4x4 ATD PD chyba číslo 16685


xylocoris
 Share

Recommended Posts

Dobrý den,

Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy

Link to comment
Share on other sites

Dobrý den,

Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy

COZE??? nemaji zkustenosti s timto typem motoru? prosim te, v kterym servisu jsi byl?? tohle uz je nehoraznost!! napis normalne stiznost na skoda auto a.s. vubec se s nema neser!!!

sorry, ze ti neporadim nic k zavade, ale to co jsi napsal ohledne servisu me dojalo...

Link to comment
Share on other sites

Mám tiež Octaviu I. 1,9 TDi 4x4 PD a mal som problém, ktorý je možno aj tvoj. Mne z času na čas motor išiel na "tri valce" sem tam trhal. Nestávalo sa to príliš často ale tak raz za týždeň. Nevenoval som tomu veľkú pozornosť a bol som v tom že to je znečistený naftový filter. po absolvovaní testu mi povedal kamoš že je to závada na 1. valci a že buď odchádza vstrekovač alebo niečo iné. Nakoniec som zašiel za jedným machrom a povedal mu o tom. Bez toho aby urobil test povedal že to je chybná plastová rozvodka, ktorou sa napájajú vstrekovače. Je to cca 40 cm dlhá plastová lišta zasunutá z boku do motora do ktorej ide niekoľko káblov. Je to tým , že je to v oleji a naneštastie plastové, takže teplý olej to po čase úplne spečie a vyhlasuje to sporadickú závadu. U týchto motorov je to vraj bežná závada ale nie všetci ju diagnostikujú správne.

Link to comment
Share on other sites

Přesně jak píše pmartin. Uplně souhlasím. Měl jsem tuto OCT 4 roky.. toto jsem řešil asi 3x.. Jeden válec nejde a auto by se mínilo rozpadnout jak se klepe.. A vůbec nejede.. Je to tališta, nebo vstřikovače... rozdělat, zahýbat a mrknout na ty dráty v liště.. zahýbat s kontakty.. Já nakonec nikdy nic neměnil.. vždy stačilo zahýbat s kontakty a bylo vše OK..

Link to comment
Share on other sites

taky bych se priklanel k nejakemu fotonavodu :-))

zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨

odkaz vymazany

Edited by olisoft
odkaz na autorsky chraneny material nemozno vkladat, je to proti pravidlam fora...
Link to comment
Share on other sites

zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨

odkaz vymazany

Tak pardon, chtěl jsem jenom pomoci

Link to comment
Share on other sites

Je to svazek drátů, které vedou k jednotlivým vstřikům, je to takový ten veliký kulatý konektor z boku hlavy. Při výměně je potřeba sundat víko. Cena je jak píše kolega - bohužel. Možná by stačilo vybrat ten svazek, koupit nové konektory ke vstřikům a zrepasovat - ale k tomu ať napíše někdo s větší praxí... konektory by měly stát pár korun, takže jak bude čas - zkusím to pořešit.

U mě občas vynechá vstřik č.3...

Edited by lukash
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...