Přejít na obsah

1.9 TDI 4x4 ATD PD chyba číslo 16685


xylocoris

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy

COZE??? nemaji zkustenosti s timto typem motoru? prosim te, v kterym servisu jsi byl?? tohle uz je nehoraznost!! napis normalne stiznost na skoda auto a.s. vubec se s nema neser!!!

sorry, ze ti neporadim nic k zavade, ale to co jsi napsal ohledne servisu me dojalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tiež Octaviu I. 1,9 TDi 4x4 PD a mal som problém, ktorý je možno aj tvoj. Mne z času na čas motor išiel na "tri valce" sem tam trhal. Nestávalo sa to príliš často ale tak raz za týždeň. Nevenoval som tomu veľkú pozornosť a bol som v tom že to je znečistený naftový filter. po absolvovaní testu mi povedal kamoš že je to závada na 1. valci a že buď odchádza vstrekovač alebo niečo iné. Nakoniec som zašiel za jedným machrom a povedal mu o tom. Bez toho aby urobil test povedal že to je chybná plastová rozvodka, ktorou sa napájajú vstrekovače. Je to cca 40 cm dlhá plastová lišta zasunutá z boku do motora do ktorej ide niekoľko káblov. Je to tým , že je to v oleji a naneštastie plastové, takže teplý olej to po čase úplne spečie a vyhlasuje to sporadickú závadu. U týchto motorov je to vraj bežná závada ale nie všetci ju diagnostikujú správne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše pmartin. Uplně souhlasím. Měl jsem tuto OCT 4 roky.. toto jsem řešil asi 3x.. Jeden válec nejde a auto by se mínilo rozpadnout jak se klepe.. A vůbec nejede.. Je to tališta, nebo vstřikovače... rozdělat, zahýbat a mrknout na ty dráty v liště.. zahýbat s kontakty.. Já nakonec nikdy nic neměnil.. vždy stačilo zahýbat s kontakty a bylo vše OK..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych se priklanel k nejakemu fotonavodu :-))

zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨

odkaz vymazany

Editováno: , autor: olisoft
odkaz na autorsky chraneny material nemozno vkladat, je to proti pravidlam fora...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨

odkaz vymazany

Tak pardon, chtěl jsem jenom pomoci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to svazek drátů, které vedou k jednotlivým vstřikům, je to takový ten veliký kulatý konektor z boku hlavy. Při výměně je potřeba sundat víko. Cena je jak píše kolega - bohužel. Možná by stačilo vybrat ten svazek, koupit nové konektory ke vstřikům a zrepasovat - ale k tomu ať napíše někdo s větší praxí... konektory by měly stát pár korun, takže jak bude čas - zkusím to pořešit.

U mě občas vynechá vstřik č.3...

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...