Přejít na obsah

1.6i netopí


dryvole

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mám Octavii 1.6 75kw a teď jsem měl malý problém...

Auto se začalo přehřívat...výměna termostatu to vyřešila, ale

tímto přišel další problem, auto přestalo topit..zřejmě došlo k zavzdušnění.

Prosím tímto o radu, kde se nachází ventil k odvzdušnění nebo jak to

vyřešit jinak..

Nebo jestli má někdo jiný nápad, čím by to mohlo být?

děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mel jsem uplne stejny problem. Ztravil jsem v servisu dost casu a stalo me to dost penez, nez se zjistilo, ze za to muze spatnej vetracek v motorku kterej pohani to topeni. Mel utrzenou jednu lopatku. Po vymene vse slapalo tak jak ma. Mam stejnou oktavku jako ty.

Uz mi hrozili, ze budou muset vymenit radiator, coz by se muselo rozmontovat cela palubni deska a stalo by to zase desny prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
Dobrý den,

mám Octavii 1.6 75kw a teď jsem měl malý problém...

Auto se začalo přehřívat...výměna termostatu to vyřešila, ale

tímto přišel další problem, auto přestalo topit..zřejmě došlo k zavzdušnění.

Prosím tímto o radu, kde se nachází ventil k odvzdušnění nebo jak to

vyřešit jinak..

Nebo jestli má někdo jiný nápad, čím by to mohlo být?

děkuji

abych nezakládal nové téma využiji tot pár let staré ...:)

- hledal jsem po celém fóru ale nenašel jsem nikde postup na odvzdušnění chladícího sytému ?

- auto topí jak blázen s tím problém není ale občas když nastartuju nebo lehounce přidám slyším jak běhají v systému bubliny

- zkoušel jsem sundat víčko na expanzce, motor prohřát, nechat schladnout a nic. Bubliny stále...

- taky když šroubuju víčko tak jde strašně ztuha, jak kdybych tam stlačoval vzduch. Já myslel že nádržka se nějka odvzudšňuje sama.

Nebo je chladící systém přetlakový? víčko jsme zkoušel jiné a furt stejné, jde montovat ztuha a nic se neodvzdušnilo

dík za rady a návod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím pánové. Přestala mi topit Octavie. Teplota se drží na 90st. Okna se nemlží. Z ofuků jde vzduch přesně podle zvolené rychlosti na větráku. Jen je při jízdě studený. Při zastavení je teplejší. Ošahal jsem hadice co vedou do interiéru. Jedna byla po zastavení studená. Po nějaké chvíli ale začala být teplá. Je tam ještě napojená nějaká divná věc do které vedou dvě tenké hadičky a elektrika. Je úplně nahoře pěkně po ruce. Mám Octavii 2002 po faceliftu, 1.6i AVU, s manuální klimou. Poraďte co s tím. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dílenské příručce jsem zjistil, že ventil má mít na konektorech 31-39ohm. Změřil jsem 33ohm. Namáte někdo obdobné zkušenosti s touto závadou? Ještě abych upřesnil. Termostat byl měněn před 2lety. Dosud topilo bez problémů. Chlad.kapaliny bylo stále dost - zavzdušněno určitě nebude.

Editováno: , autor: j@m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

- já mám BQF a tam žádný takový bazmek není. Pokud to má el termostat tak ani nechápu k čemu to tam dávali

ten elmag vntil máš asi OK když odpor sedí, pokles napětí při přetočení na studený vzduch je taky OK. Jedině zkusit jestli mechanicky ten ventil na hadicích s vodou do radiátoru funguje,

nebo jestli nejsou prošvihlé hadice

- pokud ale netopí a teplotu drží tak jestli to nebude vodní pumpou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Riešil som podobný problém na 1.6 75kW BFQ. Auto nekúrilo,ale zároven nefungovala ručička teploty a bežali ventilátori na chladiči. Problém bol v telese v ktorom je montovany el.riadený termostat. Uloženie sa ulomilo a termostat volne plával v komore. Po výmene telesa všetko O.K.

tiež mám tento istý problém, nájdem niekde foto tej vady? viem si to opraviť doma?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já mám jiný problémek,než je v tomhle tématu.na ovladači vzduchu a topení mi zřejmě nic nedělá knoflík znázorněnej na obrázku.at mačkám jak mačkám,čudl je v jednom místě-nezmění polohu.taky mám pocit že mi ofukama topení do vnitř proudí hodně venkovního vzduchu a smradu z jinných aut.a méně to topí,ale to si myslím že je právě tím že se mísí venkovní vzduch a teplo z motoru.je tam něco co by mohlo být zlomený nebo vyskočený?poradte prosím

post-28832-1261156717_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...