Standis Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 velký kryt pod motor je stejný jak pro předface jako poface nebo jsou tam rozdíly??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 kryty pod motor se liší jen podle motoru, resp. tvarování výfukového potrubí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramon Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Upresním, diesel ma iný a benzín má iný. U toho benzínového potom treba vyrezať ak ti zavadzia výfuk. Je to na ňom naznačené. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 díky, už jsem jeden koupil ,tak to o víkendu vyzkouším jak to sedí, popř. malinko upravím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Chcem si kúpiť kry pod motor , no nastal problém vo výbere motorizacia : 1.2 HTP 47 kW mr 04 povodny kryt tam KEDYSI bol taky maly ktory len z casti zakryval spodok motora 6Q0 825 237 R a teraz by som tam rád dal väčší ako napr. na diesel : 6Q0 825 237 R len neviem či t tam bude pasovať... ale pri hľadaní som našiel aj tretiu variantu ktorá sa podla udajov tyka 2.0 a 1.4 74 kW a tento kryt je tiez vo velkom prevedeni.. 6Q0 825 237 T Mozem tam vpasovat niektory z tych vacsich krytov ??? a existuju aj aj s odhlucnovacim materialom ? ci len cisto plast.... ????? DAKUJEM ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartmanko Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 existuju iba cisto plastove a ine ti bez uprav nebudu pasovat. s upravami ti tam bude pasovat aj vlnity plech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sep Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 2Standis:jaký jsi tedy nakonec použil?Ten "obyč" nebo s kostičkami?Pozoroval jsi nějaký přínos?Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted April 7, 2010 Author Share Posted April 7, 2010 ten jak jsi dával odkaz. s kostičkama a přínos, zdálo se mi, že v zimě se malinko víc zahřál, ale já ho dával hlavně kvůli sníženýmu podvozku,abych se vyhnul proražení vany o kus ledu. jinak si myslím, že je dobrý jen kvůli zašpinění motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sep Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Tak pro majitele MPI,kryt pro naftovou fabii bude pasovat bez řezání,díky tomu že výfuk jde zezadu oproti 1,4 16V.Jediné co mě zatím malinko brzdí od montáže je výměna silentbloků ramen a pak absence "násosu" krytu u převodovky,kdy naftový kryt je bez otvoru.Buď to zkusím namontovat jak to je a budu sledovat jestli nemá auto problémy s nárůstem teploty v prostoru motoru a nebo část s násosem vyříznu ze starého originál krytu a navařím/nanýtuju ji na ten celokryt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tondas2 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 A cena toho krytu??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 jak kde já ho sehnal za 500 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repkin Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Na tohle tema sem diskutoval jinde, nemuzu to ted najit, ale nasel sem tohle, tak aspon vim, ze to tam pasuje, takze diky za info, jak budou $, tak obednam a namontuju, protoze ten stavajici je pomerne na kasi a vzhledem k rozsekanym silnicim plnych louzi aspol je velkej kryt pod motorem jenom pro dobrotu, alespoň se nebude tak zasírat motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sep Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Provozní zkušenosti s naftovým krytem na MPI,zatím žádný problém s teplotou,zvuk motoru v interieru je příjemnější,znatelné u vyšších rychlostí kdy je hluk odfiltrovaný a neruší ,takže za mně dobrá volba.V kombinaci s mikrou na kapotě plus fabrická deka je to ještě o trochu lepší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petmen Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Da se sehnat plechovy kryt pod motor na oct.II 2.0 Tdi???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 ochrana hnacího agregátu č. dílu: 1K0 018 930 D ....pro předokolku.....pro 4X4 JE TO Č. DÍLU: 1K0 018 930 E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petmen Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 super diky. a nahodou cenu nevite??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 nemáš za co cenu nevím, ale zkus napsat SZ uživateli Jelda, určitě ti poradí PS: aby jsi namontoval ten plechový kryt, tak bude určitě potřeba i nějaký pomocný materiál - ůchyty a tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmi Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Zdravím forumákov,riešime v robote dilemu komu sa skôr ohreje rovnaké auto.Kolega nemá spodný plastový kryt motora pod HTP-čkom 12V a vraví že v zohriatí motora napr pri raňajších teplotách 8C nieje žiaden rozdiel oproti rovnakému autu ktoré kryt má,zato ostatný kolegovia si myslíme že predsa tam len rozdiel bude. Máte niekto odsledovanú takúto udalosť,že ste jazdili bez krytu a s krytom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repkin Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 No mě došel kryt nohužel prasklý, což momentálně se táhne skrz reklamaci na poště, nelíbí se jim, že sem místo do dvou dnů co si oni určili jsem reklamoval až po měsíci. Někdo musí chodit totiž taky d práce, když o prázdninách si vezmou všichni dovolenou. Jinak nevím jak s teplotama, ale určitě se ti tak nezašpiní motor, mě díky tomu odešel senzor úhlu natočení volantu, jelikož byl pořád mokrej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 já jsem rychlejší zahřátí nepociťoval, jen není špinavý motor ze spoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 používal som velky kryt pod motor ktory podla cisla patri na 2.0 fabiu..... na moju 12V htp sadol vcelku dobre... Zvukovy rozdiel je poznatelny... Rozhodne BEZ tohot krytu sa auto zohrieva dlhsie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 neřekl bych, že by tam až tak znatelnej rozdíl v ohřevu s a bez krytu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 môže to byť u stejnej motorizacie rôzne ? tak steny usek pri teplote -3 stupne .... s krytom sa mi teplota chladiacej kvapaliny podvyhla skôr ako bez... a dalším pozorovaným faktom bolo že som mal na 1stupni topenia v interieri vacsi pocit tepla (pri pouziti krytu) s krytom mi auto pri odstavení neskôr vychladne.... ale teraz kryt nemám nakoľko som ho zlomil (( tak zhánam...ak niekot mate ponuku..... piste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david3658 Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Bude pasovať bez nutnosti rezania a vrtania? mam HTP dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartmanko Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 ak to je origo tak ano. ak to origo nie je tak nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.