Přejít na obsah

Dochlazování turba


radim1234

Doporučené příspěvky

Tak já nevím, opět jsem na rozpacích aneb Mr.Cimbu podruhé. Jak to s ním vlastně je, Je to taková hvězda? Teď mám zase pocit, že kecá buď on nebo Škoda.

Zatímco on píše zde http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=46&lng=cze, že se má po ostřejší jízdě dochladit turbo tak jak uvádí, tak škodovka v dílenské učební pomůcce č.59 na straně 39 v kapitole nazvané "Chladící systém s čerpadlem dochlazování chladící kapaliny", že po odstavení horkého motoru asi 15 minut kapalina proudí nějak protisměrně mimo jiné i přes turbo.... Tak nevím, jsem absolutní laik na auta,tu příručku jsem si objednal ve škodovce jen tak, abych se poučil a teď se dočtu tohle. Přitom pro řadu lidí (jak jsm se dočetl i zde je Mr. Cimbu něco jako modla. Ale pokud chci být modlou, musím mít naprosto a absolutně perfektní znalosti. A on konkrétně tady u tohoto motoru uvádí to,co je v odkazu výše. Tedy podle něj mám dvě minuty dochlazovat, ale ono to pak ještě 15 minut dochlazuje samo. Tedy on má nějak zjištěno, že to musí být 17 minut(tedy 2 plus 15) nebo si ze mne dělá blázny a vlastně ani neví, že tam nějaké takové čerpadlo je? Může mne někdo poučit? Neb mám jen jednu vysokou školu a to ještě za komunistů a neautařskou..Děkuji Vám mnohokrát.

No a ještě jak jsem blbej, tak jsem to založil jako nové téma a mělo to být k motoru 147 kW TFSi. Tak veliká omluva neboť přesunout to neumím...

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sám považuju Cimbu za odborníka na slovo vzatého.

Již od roku 1989 se zabývá spec. úpravami motorů.

To dochlazování volnou jízdou či na volnoběh 2 min. platí všeobecně u všech motorů s turbem. Jak je to přesně u 147 kW TFSi nevím.

Není to čerpadlo nějaká spec. úprava?

V té příručce nepíšou, že by to byla speciální úprava neo nějaká option. Myslím, že to tam je standardně. Ale pod autem jsem se neplazil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky