Přejít na obsah

šírka disku vs podložky


Michal25

Doporučené příspěvky

Tak som sa konečne rozhodol aké disky na leto.Majú všetko čo som chcel okrem jednej veci a tou je ich šírka(7,5"). Mal som v pláne šírku disku minimálne 8" najlepšie 8,5" aby koleso pekne lícovalo s blatníkom a pneu 225x45 by mala A tvar.

Riešením by bolo použiť podložky ktore by ho "vysunuly" trochu von ale od istého mechanika som bol upozornený že podložky narúšajú geometriu podvozku čo sa može prejaviť napr. nerovnomerným opotrebením pneumatiky.

Ďalšia možnosť by bola použiť disk s menším ET ale podľa mna je to podobné ako tými podložkami.

Tak sa teda chcem spýtať na názor technicky zdatnejších.Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa konečne rozhodol aké disky na leto.Majú všetko čo som chcel okrem jednej veci a tou je ich šírka(7,5"). Mal som v pláne šírku disku minimálne 8" najlepšie 8,5" aby koleso pekne lícovalo s blatníkom a pneu 225x45 by mala A tvar.

Riešením by bolo použiť podložky ktore by ho "vysunuly" trochu von ale od istého mechanika som bol upozornený že podložky narúšajú geometriu podvozku čo sa može prejaviť napr. nerovnomerným opotrebením pneumatiky.

Ďalšia možnosť by bola použiť disk s menším ET ale podľa mna je to podobné ako tými podložkami.

Tak sa teda chcem spýtať na názor technicky zdatnejších.Vďaka

Podložky používám asi už 8 let na třech různých autech.Vždy jsem měl šířku 25mm a nebyl nejmenší problém.Musím zaklepat(klep klep).Co se týče menšího ET tak si myslím,že abys měl kola zároveň s blatníkem tak by ET muselo být 0 a nebo ještě líp -5(což je utopie).Takže já bych se těch podložek nebál.Na superbu mám teď momentálně 17mm podložky a ráfek 8 palců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vicku pozeral som foto ked si mal este 25 mm a bolo to dosť von. Ako to vyzerá teraz ked máš 17mm, posli foto prosim Ta.

Od akej firmy by som ich mal zháňať a aký materiál zvoliť, vezmem keď tak niečo kvalitné, nechcem na tom šetriť.

A čo STK? Vadí im už len to ked tam tie podložky sú alebo len nesmú trčať kolesá spod blatníka a vtedy je to v pohode?

Editováno: , autor: Michal25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vicku pozeral som foto ked si mal este 25 mm a bolo to dosť von. Ako to vyzerá teraz ked máš 17mm, posli foto prosim Ta.

Od akej firmy by som ich mal zháňať a aký materiál zvoliť, vezmem keď tak niečo kvalitné, nechcem na tom šetriť.

A čo STK? Vadí im už len to ked tam tie podložky sú alebo len nesmú trčať kolesá spod blatníka a vtedy je to v pohode?

No člověče věříš že snad teď ani nemám foto kde by to bylo vidět?Ale teď už to rozhodně ven neleze.Já to mám děláno z oceli.Není to žádná strašná váha.Co se týká STK tak záleží.Proto,že nemám atest tak by mohli remcat ale osobně si myslím že to problém nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No člověče věříš že snad teď ani nemám foto kde by to bylo vidět?Ale teď už to rozhodně ven neleze.Já to mám děláno z oceli.Není to žádná strašná váha.Co se týká STK tak záleží.Proto,že nemám atest tak by mohli remcat ale osobně si myslím že to problém nebude

Nazdar chlapi, podložky jsou krásná věc, ale pozor na Policii a STK. Ono se to na těch STK zpřísňuje a dnes už tak lehce nelze projít (aspoň u nás). Já měl podložky na Fabii a už rok bojuju ve správním řízení s úřadama (zatím celkem úspěšně). Je potřeba si uvědomit, že ani na jednu podložku nedostaneš atest, aspoň o tom nevím. Takže pozor!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha :)

Co treba koupit HaR kde mas atest jak krava v baleni ? :)

Peťane nevím nevím mi se pořád nechce zdát,že by podložky mohly mít atest.Není to nějak jinak?Samozřejmě to netvrdím,ale představa že od někoho to atest mít může a ty stejné ale od někoho jiného ne mi příjde divné.

netvrdím že to tak není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechny podložky pro zvětšení rozchodu TRAK+ jsou vyrobeny z vysoce pevné a přesto mimořádně lehké hliníkové slitiny a pro optimální ochranu proti korozi jsou eloxovaná. H&R tak poskytuje hi-tech až do detailu. Zvětšení rozchodu H&R TRAK+ jsou až o 70 procent lehčí než běžné distanční vložky z oceli. Zvětšení rozchodu H&R TRAK+ mají pro prakticky všechny běžné automobily certifikaci TÜV. Certifikáty k těmto dílům dovolují kombinaci se sériovými i speciálními koly. Samozřejmě jsou pro všechna zvětšení rozchodu H&R TRAK+ k dostání vhodné matice kol popř. šrouby kol pro dané vozidlo a namontované ráfky.

Clanek z escape6 :) my sme meli tez od haR :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Muj nazor na podlozky:

NE ne ne ne a jeste ne. Zmenis geometrii, osa kola se ti nebude setkavat s osou rizeni, zvysis zatizeni loziska i ramen a na slovensku vim jen o par geometriich, kde by ti umeli prizpusobit podvozek podlozkam, ale stejne to skoro nikde neumi pouzit :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...