Přejít na obsah

Může bezp. šroup rozvážit kolo?


bigboban

Doporučené příspěvky

Mám zajímavý problém. Měl jsem letní 205/55/16 na alu ráfcích. Mám jeden z 5 šroubů bezpečnostní, takže vypadá prostě trochu jinak. Na letních jsem ale nepozoroval problém

Zimní 195/65/15 jsem dal na plech. ráfky 15", šrouby ty samé, kola mě po přezutí vyvážili.

Víceméně hned po tom jsem vyjel po dálnici pár tisíc km. Celou dobu pozoruji jakoby cukání kol které se přenáší trošku i na volant. Zajímavé je že to dělá jen v tychlosti kolem 120 km/h. Při 90 ještě nic a třeba při 150 už zase taky nic.

Normálně bych řekl že není vyvážené kolo, ale fakt to vyvážili těsně před tím.

Může tohle "skákání" kol způsobit bezpečnostní šroub, který zjevně váží jinak než ostatní? Kolo přece vyvažovali bez šroubů!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten šroub vypadá sice jinak, ale hmotnost bude mít přibližně stejnou.

Spíš jde o to, jestli Ti nevylítnul vývažek (olůvko).

Navíc já když jsem to přehazoval, tak mi ty šrouby z letních liťáků do plechových

zimáků moc nepasovaly (je tam trošku jinej kužel)

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bezp šroub ti nerozváží kolo...

1) má stejnou váhu

2)je příliš blízko náboje a příliš daleko od ráfku

3)blbě ti to vyvážili a nebo jim to spadlo

4) máš špatnou gumu - některé se skoro nedají vyvážit... musí si s tím pohrát.... což se mu možná nechtělo. Mě takhle bojoval s novou gumou .. nakonec tam bylo 6 závaží a řekl ať ji dopředu nedávám...

4)máš nakopnutej disk

prohod přední za zadní a uvidíš... nebo zajeď znova na vyvážení předku a když to bude mít na vyvažovačce tak ať zkontroluje jestli to není šišoid..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám zajímavý problém. Měl jsem letní 205/55/16 na alu ráfcích. Mám jeden z 5 šroubů bezpečnostní, takže vypadá prostě trochu jinak. Na letních jsem ale nepozoroval problém

Zimní 195/65/15 jsem dal na plech. ráfky 15", šrouby ty samé, kola mě po přezutí vyvážili.

Víceméně hned po tom jsem vyjel po dálnici pár tisíc km. Celou dobu pozoruji jakoby cukání kol které se přenáší trošku i na volant. Zajímavé je že to dělá jen v tychlosti kolem 120 km/h. Při 90 ještě nic a třeba při 150 už zase taky nic.

Normálně bych řekl že není vyvážené kolo, ale fakt to vyvážili těsně před tím.

Může tohle "skákání" kol způsobit bezpečnostní šroub, který zjevně váží jinak než ostatní? Kolo přece vyvažovali bez šroubů!

Nesmysl, zkontroluj kola!!! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...