Přejít na obsah

Olej do 1.2HTP


Kokeš

Doporučené příspěvky

Poraďte někdo, mám motor 1.4 55kW benzín, najeto 44 000, před rokem tam někdo nalil polosyntetiku, teď budu měnit olej co tam dát? opět polosyntetiku nebo bych tam mohl vrazit plnou syntetiku... v knížce píšou, že by se tam měla lít specifikace VW 502 00,nebo 501 01, z výroby tam asi kdysi syntetika byla našel jsem to podle Etky jestli je to směrodatné... chtěl bych tu syntetiku, ale nevím... díky

ak mas chvilku cas, nastuduj si stranku www.oleje.cz

sam zistis co ma zmysel a co nie, sam zistis, co je to vlastne ta polosynetika, a sam sa mozes rozhodnut na zaklade faktov ze co tam vlastne chces dat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci máme Sprintera 313CDi, má najeto přes 450 tis. km.

Olej se tam leje Německej Divinol 5w40, litr téhle syntetiky stojí asi 170 kč s dph. Motor neprotestuje, když kluci prorazili vanu a musela se sundat tak je motor čistý- bez úsad.

Pak si vyberte...

a proto jezdím na Mogul Racing 5W40 za nějakých 170.-Kč s DPH a nepředpokládám že by měl být nějaký problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

osobně měním:

u nového po prvních 7.500 km, podruhé taky tak, tedy na 15.000km najetých, potom již po 15.000km, olej 5W-40, stejné značky a stejného druhu (v mém případě Aral High Tronic),

takto najeto u předchozí Feldy mnou 360.000km, dnes má už 400.000km a do motoru nikdy nikdo nešáhl,

Fábka a VW T4 najeto 165.000km,

osobně preferuju jeden a ten samý výrobek - značku oleje, možná je to blbost, ale dělám to tak, rozhodně tím nic nezkazím, takže pořád ARAL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu pouzit olej Titan supersyn 5W-30. Dik za odpoved

ak je to tento:

TITAN SUPERSYN SL SAE 5W-30

splna normy:

ACEA A3/B3/B4

API - CF/SL

MB 229.3

VW 502 00/505 00

BMW Long Life-98

GM-LL-B-025

PORSCHE

tak potom ano ;)

alebo potom mozes pouzit este tento:

TITAN SUPERSYN SL SAE 5W-40

splna normy:

ACEA A3/B3

API CF/SL

MB 229.1

VW 502 00/505 00

BMW Spezialöl

PORSCHE

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Chlapci chcel by som zmenit znacku oleja momentalne mam v aute OMW syn com 5W40 a chcel yb som tam davat Shell budu stym nejake problemy treba davat premyvacie oleje alebo kludne mozem tam dat olej SHELL 5W40 ide o motor 1,2 HTP 40 KW rok vyr 04 predfacelift Dakujem

Editováno: , autor: Reso
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci chcel by som zmenit znacku oleja momentalne mam v aute OMW syn com 5W40 a chcel yb som tam davat Shell budu stym nejake problemy treba davat premyvacie oleje alebo kludne mozem tam dat olej SHELL 5W40 ide o motor 1,2 HTP 40 KW rok vyr 04 predfacelift Dakujem

jen vypustit a nalít nový

ale proč přecházet z jednoho na druhý, není náhodou ten Shell ještě dražší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem chlapic za odpoved no je drahsi ale som verny znacke sheel a mozem ho mat za lepsiu cenu :) ako OMW syn com :( OMW sa mi velmi nepozdava ... takze este raz dik

Editováno: , autor: Reso
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
To je zajímavé já jsem vždy u HTP 47kw nalil max tak 3.5 l oleje.

Při výměně u HTP 47 kW dávám přibližně 2,8 l oleje/samozřejmě taky měním ol.filtr/ a na měrce na zahřátém motoru mi to ukazuje hladinu asi v

půlce toho prolisu,který označuje MAX. a MIN. Myslím,že lejt tam víc než tři litry není dobrý.Moc oleje škodí taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

ja nechapem ako tam niektori z vas dali aj viac ako 3L

dnes som menil olej , nechal som ho odkvapkat asi cca 40min a nalial som kludne 3l noveho oleja, pretoze v prirucke pise ze tam je 3,4l a ked som sa siel previezt a ze kuknem kolko ho tam je , tak ten olej je az pri tej hornej oranzovej gulicke ak nie nad :(

no a teraz neviem , ci to nechat tak alebo trochu vypustit :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nechapem ako tam niektori z vas dali aj viac ako 3L

dnes som menil olej , nechal som ho odkvapkat asi cca 40min a nalial som kludne 3l noveho oleja, pretoze v prirucke pise ze tam je 3,4l a ked som sa siel previezt a ze kuknem kolko ho tam je , tak ten olej je az pri tej hornej oranzovej gulicke ak nie nad :(

no a teraz neviem , ci to nechat tak alebo trochu vypustit :help:

Radsej odpust... HTP 40kW 2,4L

47kW 2,8L

Zalezi ako sa vypusti olej..... terba hlavne sledovat rysku....naliat predpisane mnozstvo....nastartovat motor a nechat chvilu bezat, nasledne vypnut pockat cca 20min a skontrolovat hladinu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

preco potom v dielenskej prirucke pisu 3,4 ma to nasralo dost lebo ja kkt som kupil 4litre oleja a teraz este budem musiet vypustat nieco z auta kde su 3l :076

...inac ako to urobit,take daco som nerobil este -mam uvolnit tu srubu iba trochu a vytecie? a to tesnenie bude dobre tesnit ked je tam teraz nove a ja zase budem supat do toho :help:

tu uz clovek nicomu nemoze verit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

preco potom v dielenskej prirucke pisu 3,4 ma to nasralo dost lebo ja kkt som kupil 4litre oleja a teraz este budem musiet vypustat nieco z auta kde su 3l :076

...inac ako to urobit,take daco som nerobil este -mam uvolnit tu srubu iba trochu a vytecie? a to tesnenie bude dobre tesnit ked je tam teraz nove a ja zase budem supat do toho :help:

tu uz clovek nicomu nemoze verit

trocha odpusti cez vypustny srob.... tesnenie myslis ake?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..tak uz som spustil ten olej ale bol to adrenalin pre mna,ked sa mi to vylialo na ruku a potom trafit tu dieru /skusenosti chybaju :rolleyes: /,no podarilo sa :specool: (len skoda oleja)

a co sa tyka cipu tak by som povedal ze je auto pruznejsie v beznom rezime, pri vytacani sa mi pred cipom zdalo ze akokeby po cca 4000 ot klesal vykon a teraz to ide tak do 5000 ale neviem ci to nemoze byt zabehnutim lebo cip som daval ked malo auto mozno 15 000km ale co ma prekvapilo ze volnobeh je 750

Inac ak si od MI alebo tu pobliz, tak ti dovolim sa povozit na tom zihadle :scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..tak uz som spustil ten olej ale bol to adrenalin pre mna,ked sa mi to vylialo na ruku a potom trafit tu dieru /skusenosti chybaju :rolleyes: /,no podarilo sa :specool: (len skoda oleja)

a co sa tyka cipu tak by som povedal ze je auto pruznejsie v beznom rezime, pri vytacani sa mi pred cipom zdalo ze akokeby po cca 4000 ot klesal vykon a teraz to ide tak do 5000 ale neviem ci to nemoze byt zabehnutim lebo cip som daval ked malo auto mozno 15 000km ale co ma prekvapilo ze volnobeh je 750

Inac ak si od MI alebo tu pobliz, tak ti dovolim sa povozit na tom zihadle :scooter:

Ďakujem ale neni som z blízkeho okolia ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...