Jump to content

Velkej problem


Ivanek007
 Share

Recommended Posts

Ahoj, vse zaclo tim ze Felda (1.3 mpi) prestala radit, kou´pil sem komplet spojku i lanko. Bouchnul sem to tam, kvalty tam jdou ale spatecka jde pres zuby, jako dys spojka poradne nevystavi, ale zabira mi az nahore.

A ted dalsi problem, dnes sem jel a zniceho nic chcipla zrovna v krizovatce, tak sem zastavil, skousel nastartovat a nic. Zahejbal vsema konektorama v motoru, skusim start a mela snahu chytat, ale nechytla. a to se opakovalo asi 10min. pak sem odpojil benz hadice od toho nesmyslu co je na leve strane auta a je u toho i nejaky ventil. zjistil sem ze tam neni nikde zadny benzin, skusil sem nasat i privodni hadici, ale sel jen vzduch s benzinovou prichuti. pak dys sem parkrat nechal pumpu bzucet tak to na 3 sekundy chytlo, ale slo to jako pumpa na sracky, potom sem si vsiml za za autem je jakoby voda, a tuna sazí. Jo a benz.rucicka ukazuje 1/4 nadrze. A nejvetsi problem je ze felda je moji tchyne, a musim to dat do kupy abych nebyl mrtvej. diky

Link to comment
Share on other sites

Doplnuji: nyní sem jeste sehnal benzin, a nakrmil karbec hadičkou, a chtel to skusit nastartovat, ale.....

byla mrtva baterka, tak sem dosel pro svou, a chtel to nastartovat ale jen se ozvala rana od starteru, tak sem ho vyndal zandal a furt beze zmeny. po par pokusech sem ho vyndal a a pripojil, starter se protocil, tak sem ho zpet namontoval a parkrat to motorem otocilo a pak se obet zakousnul.

Takze nemuze to byt ze sem pripojil baterku z meho TDI ktera ma 65ah??

pokud to tim neni, bude stacit ho rozdelat promaznout kotvu???

Jeste podotykam je to felda TCHYNE takze to musi jet a za co nejmine penez.... Diky vesem za rady

Link to comment
Share on other sites

... pak sem odpojil benz hadice od toho nesmyslu co je na leve strane auta a je u toho i nejaky ventil. zjistil sem ze tam neni nikde zadny benzin, skusil sem nasat i privodni hadici, ale sel jen vzduch s benzinovou prichuti. pak dys sem parkrat nechal pumpu bzucet tak to na 3 sekundy chytlo, ale slo to jako pumpa na sracky, potom sem si vsiml za za autem je jakoby voda, a tuna sazí. Jo a benz.rucicka ukazuje 1/4 nadrze. A nejvetsi problem je ze felda je moji tchyne, a musim to dat do kupy abych nebyl mrtvej. diky

tím nesmyslem jsi asi myslel nádržku s aktivním uhlím (která se nachází vpravo, když si stoupneš před přední masku a díváš se na motor, viz.obr."pg24-MPI)). Pokud je to tak, tak tam za normálních okolností benzín nehledej. Přívod benzínu je do vstřikovaví lišty, obr.přikládám (pg40-MPI), aby jsi věděl kde to hledat, označeno červeným oválem, sundat musíš tu správnou trubičku se šipkou do motoru. Předpokládám, že když v níže uvedeném příspěvku píšeš že startér motor protočil, tak ve startéru bych chybu nehledal. Pokud však startér motorem ani neotočí, tak bych mrkl na baterku, nabít. Projít silový kabel od baterky ke startéru, zkontrolovat ten tenký kabel k cívce startéru. Když tak napiš zda to tedy protočí či ne.

Předpokládám tedy že startér točí, ale auto nechytne. Takže se zaměř zda jde k motoru benzín. Odpoj tedy přívodní hadičku a někdo ať ti otočí klíčkem do polohy rozsvícených kontrolek. Měl by ti na okamžik (jak sepne relé) vyšplíchnout benzín. Pokud ne budeš hledat v pojistkovém boxu (obr. "pg73,74-MPI"). Prověříš zda je OK pojistka č.4, je to když vyklopíš panel čtvrtá zleva. Proťukni si ji ohmetrem, zda není přerušena, nespokoj se jen s pohledem, může být přepálená na neviditelném místě. Jestli bude OK, vrať ji zpět a prověř zda ti cvaká relé č.5 (vrchní řada druhé zleva-viz obr.) při vypínání a zapínání klíčku v zapalování. Pokud ne je špatné relé (dá se prohodit tuším s relé pro zadní stěrač, už si to ale neapmatuji přesně). Pokud bude relé cvakat, můžeš ještě prověřit voltmetrem zda je na desce boxu správné napětí a to vždy mezi konektorem 85 a kostrou a pak 30 a kostrou. Na obojím by jsi měl naměřit hodnotu kolem 12V (podle stavu baterky). Pokud toto vše bude v pořádku tak ještě prověř, zda ti při zapnutém klíčku zavrčí čerpadlo. Odklop si sedák vpravo vzadu, oddělej kobereček a najdeš tam plechové víčko. Pokud je přidělané šroubkem, tak odšroubovat a víčko vyloupnout. Pak zapnout klíček a poslechem či pohmatem na vršek celého bloku čerpadla odzkoušet zda zavrčí (asi na 1-2s). Pokud ano, pak nezbývá oddělat hadici co jde směrem k motoru a vypnutím zapnutím klíčku zjistit zda čerpadlo tlačí benál. Pokud u čerpadla ano, ale u motoru z hadičky nejde benzín, tak bych hledal příčinu v zacpaném filtru. ten najdeš zespodu auta u nádrže, je tam na chuja přístup. Pokud ale benzín jde všude, tak pak musíš hledat chybu v motoru a tam toho může být více. Např. zapalovácí lišta, nebo Halův snímač otáček ... a to už by asi chtělo diagnostiku.

no sice jsem se rozepsal ... ale snad ti něco z toho pomůže. Když tak se ptej.

pg24_MPI.pdf

pg40_MPI.pdf

pg73_74_MPI.pdf

Edited by Malta
Link to comment
Share on other sites

tuším se přes ní filtrují benzínové výpary, rozhodně přes ní neteče benzín proudem ;) .

OK, takže rozebírat startér a kotvu apod. nemá smysl. Takže musíš zjistit zda jde šťáva do motoru. Pakliže jo, bude problém někde v elektrice, tedy jak jsem psal, lišta, Halův snímač, ....

Link to comment
Share on other sites

tak to nebylo benzinem v sani, ale nepripojil sem hadicku od toho uhli... ten to bezelo krasne. pak sem uklizel a chtel vyjet z garaze a zese to neslo. tak pri patym startu sem dal plnej a chytlo to. sice bylla strelba do vejfuku ale jinak ok. jo a z vejfuku jde nejak moc vody, je to para a i kapky litaj...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...