noneac Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Potřeboval bych radu ohledně vstřikovací jednotky. Mám felicii 1,3MPI. Začalo blbnout startování asi před půl rokem. Jde o to, že to někdy jede jen na tři válce. Ale po krátké chvíli se to normálně rozjede (to je poznat na silném klepání motoru i výkonu, náhlý prudký start po chvíli sešlápnutí). Jakmile se motor předělal na LPG tak bylo s čím porovnávat, zatímco na benzín to nemůže ani nastartovat, tak na LPG to i bez zahřátí jede bez problémů. Před pár dny jsem konečně zakoupil diagnostiku, a ta vykazuje zkrat na vstřikovací jednotce 2 (mimo jiné), víceméně to potvrdilo i podezření. Jak se dá vyměnit vstřikovací jednotka, kde a za kolik ji sehnat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Stoji 60€. Vybereš mostik vstrekov a jedna ocelova zavlačka to drži tam ten vstrekovač. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 pokud se ti ten zkrat tam objevuje při provozu na LPG, tak je to v pořádku. Vymaž chyby a nech to jen jen na beneli a nepřepínej. Pokud ta chyba tam bude tak pak jo, mohl by to být ten vstřikovač. Pokud to tam naskočí ta chyba až po přepnutí na LPG tak je to nasprosto normální, páč aby mohlo fungovat LPG jsou benzínové vstřikovače tímto způsobem (zkrat) vyřazeny z činnosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Malta. Mne na FI LPG ale piše chybu na všetky štyri valce a nie len jeden. Myslim bude mať vadny vstrek na tom jednom valci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 ano, to je pravda, emulátor funguje pro všechny válce, proto jsem se ptal zda se mu to objevuje i při provozu na benzín Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 (edited) Malta. Teraz som to riešil prave na felde. Furt len na plyn behali a boli zapečene dva vstreky. Velmi zaujimavo to išlo na štyri valce a ked som odpojil konektor 4 valca tak to krajšie bežalo. VAG že 1 a 2 vstrek vadny a po vymene parada. Edited November 23, 2009 by hubo44 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noneac Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 chyby jsem vymazal sehnal jsem si plnou verzi programu VAG, a hle, ne jeden ale hned dva vstřikovače hlásí chybu zkratu na kostru, a magnetický ventil uhlíkového filtru. Než něco budu měnit, tak to nejprve proměřím, a prohlédnu kabeláž. Nicméně, že bych našel plný zkrat na kostru je asi nemyslitelné, protože to by dva válce nejeli vůbec. Obvyklé chování je to, že se nastartuje a pokud to hned nezdechne tak to šlape na tři nebo dva válce. Obvykle na tři, když to jede na dva, to už ten motor tak hází, že to většinou potom hned zdechne. Když to jede na tři, tak se nemůže motor dostat na 800 ot volnoběhu. Vše to vyřeší když pošlapu pedál plynu. Jen nechápu tu souvislost, proč při pošlapání plynu se to dostane na normál (tedy otáčky). Výkon motoru do zahřátí je totálně mizerný. a při nedostatečném vytočení má tendenci se zadusit a vůbec netáhne. Dokonce to má takové projevy že stojím na plynu, přidávám a nic, a najednou se motor vzpamatuje a je cítit prudký silný tah. No bude potřeba to vyřešit, protože to tomu motoru neprospívá, a i kdybych jezdil na plyn, tak v zimě je potřeba obzvlášť to na pár metrech potahat na benzín. Doporučili mi to, a zcela logicky. Benzín časem ztratí své parametry, tak se musí měnit. Musí se protahovat palivová soustava aby se nezanesla .... Teď už jen kde sehnat díly na opravu, bude to chtít nějaké bourané auto. Díky všem za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.