Jump to content

Nákup Octavie v Polsku


Mitomi
 Share

Recommended Posts

hledal jsem podobné téma ale našel jsem jen nákup v Dánsku. :feve:

Toto je odpověď na můj dotaz.

Dobry den

Auta sa skaldom, treba je rezervovat, a potom cakat na doklady od

hlavneho imporetra znacky Skoda.

Je mozne platit jen v PLN.

Cena je bez DPH, podla zakonu EU, v inym statie nakupujete nove auta

bez DPH (ale u prodejcy terba podpisat doklad VAT-22).

Auto je priamo od predacy znacky Skoda, firmy Auro Lellek Plus.

Mozna rezervovat dalkovo, na email by bol poslana zalohova faktura,

lebo mozete prijst osobnie do Glivice.

Zaloha 10%.

Musite byt osobnie pri odberu auta, preto ze je vela dokladov do

podpisania.

Auto by bolo dodane do 2 tyzdni.

Dajte znac, kedy mozete prijst do Polska rezervovat vuz.

S uctou

Piotr Kurek

Edited by Mitomi
Link to comment
Share on other sites

Tak to je jednoduché já polski rozumím velmi dobře a domluvím se taky. V tom problem neni. Problem je v tom že to musíš zaplatit ve zlotych / zaloha a pak zbytek./ :aggressive:

No jasný...tak polsky bych trochu taky rozuměl, ale technický věci moc ne...

Tenhle inzerát, jak si sem šoupnul, to asi bude OII classic s ořezanou výbavou..co??

Link to comment
Share on other sites

Ten co jsem tady šoupnul je ambiente /je to tam napsané / motor TSI 1.4 90kw. Není to TDičko a DPH doplatíš u nás v CZ. Ja vlastně pořád nejsem rozhodnutý jestli benzín nebo naftu. Spousta známých mě od benzínu odrazuje. Přitom nevím proč? Jsem z toho paf. Ja to potřebuji dát do firmy a určitě chci combi. Tohle to vím jistě.

Link to comment
Share on other sites

Ten co jsem tady šoupnul je ambiente /je to tam napsané / motor TSI 1.4 90kw. Není to TDičko a DPH doplatíš u nás v CZ. Ja vlastně pořád nejsem rozhodnutý jestli benzín nebo naftu. Spousta známých mě od benzínu odrazuje. Přitom nevím proč? Jsem z toho paf. Ja to potřebuji dát do firmy a určitě chci combi. Tohle to vím jistě.

Zaleži kolik toho za rok nalitaš,jestli min než 15 tis taky bych šel do benzinu ale jestli je to nad 15 tis tak bych volil naftu,ja nejsem zastance nafty(taky ji nemam),zaleži na každem co jsi zvoli.Ale u nafty je drahši servis a problem u systemu PD-nafta je ten že je dost haklivy na kvalitu nafty,což u nas u nas neni.Ale samozřejmně pro naftu hraje prim spotřeba,kdo jezdi hodně po dalnicich tak je to bezkonkurenčni.A nasledne opravy u dieslu jsou taky v jine cenove relaci než u dieslu.Nove motory TSI jsou skvěle leč ještě neodzkoušene takže nikdo nevi jak na tom budou se spolehlivosti u většiho počtu km.

Link to comment
Share on other sites

Většinou najezdím kolem těch 15 tisíc za rok. Takže moc nejezdím. Prostě auto do práce Ostrava a okolí. Jezdím většinou sám anebo max. ve dvou. Jsem živnostník a spíše celý den dělám než jezdím. S tím novým motorem máš pravdu. Nikdo zatím neví jak se to projeví po několika 10 tisíc km. Uvidím nechám tomu volný průběh - nutně to tento rok nepotřebuji. Zas*ane vanoce :feve:

Link to comment
Share on other sites

Já najedu cca 10tis ročně a pořídil jsem si diesel, rozhodně bych neměnil, doporučuji benzín

i diesel protáhnout na zkušební jízdě a až podle toho se rozhodnout, každému vyhovuje

něco jiného. Jezdit v autě jehož motor mi po čase nebude vyhovovat a pak se denně chlácholit

že je finančně výhodnější není nic příjemného (vl.zkušenost).

Link to comment
Share on other sites

Nákup vyjde nejvýhodněji v Litvě. S tím asi problém není, otázka je se servisem-sice je všechno EU, ale mohu poskytnout kolegovy problémy v Belgii s OII v záruce a se záruční opravou tam (auto bylo nepojízdné) dovedu si docela představit české "byrokraty" v servisech, jak na záruku opravují auto zakoupené v Polsku nebo Litvě. Rád bych se ale pletl,možná že Belgie je "extra" byrokratická ale vyřizovalo se to hodně dlouho (oprava v hodnotě-a on se "šprajcnul"že nic platit nebude, že to je v záruce- asi do 500 EuRO už si přesně nevzpomínám na cenu) a zaměstnal s tím půl firmy, než odjel zpět. Tak já nevím.

Link to comment
Share on other sites

Ja myslím že je to taková osobní věc. Každý by si měl pocitově vybrat to co mu víc sedí než všechno neustále propočítávát. Každý motor má své klady i zápory. S tou zkušební jízdou máš naprostou pravdu. Díky za názor. Na 100 % není nikdy nic jisté :) /tedy že vyberu benzín/

Link to comment
Share on other sites

Nákup vyjde nejvýhodněji v Litvě. S tím asi problém není, otázka je se servisem-sice je všechno EU, ale mohu poskytnout kolegovy problémy v Belgii s OII v záruce a se záruční opravou tam (auto bylo nepojízdné) dovedu si docela představit české "byrokraty" v servisech, jak na záruku opravují auto zakoupené v Polsku nebo Litvě. Rád bych se ale pletl,možná že Belgie je "extra" byrokratická ale vyřizovalo se to hodně dlouho (oprava v hodnotě-a on se "šprajcnul"že nic platit nebude, že to je v záruce- asi do 500 EuRO už si přesně nevzpomínám na cenu) a zaměstnal s tím půl firmy, než odjel zpět. Tak já nevím.

Už jsem o tom slyšel i četl. No osobně si nedovedu představit že např. nepojízdné auto v záruce vezu do Litvy na záruční opravu. Ha ha to bych se asi prohnul vzad. No je potřeba to vše promyslet. Ve městě mám myslím 7 dealeru Škoda. Uvidím jak to vše dopadne. Thx

Link to comment
Share on other sites

Jasně,ja nikomu nic nevnucuji ale koupit jsi diesla a najet ročně 10 tis.je podle mne blbost,ale každeho věc.Navic diesel je drahši na servis,proto jse vyplati při najezdu většiho počtu km.Ale samozřejmně je na každem at zvaži pro a proti jak benzinoveho tak diesloveho motoru ;)

Link to comment
Share on other sites

O kolik je ten dieslel servis dražší ? Najedu za pět let 50.000 km a pak dám auto pryč tak mi spočítej

o kolik zaplatím na těch čtyřech servisních prohlídkách víc - to bude asi balík který mě přesvědčí že jsem

udělal blbost jak troufale tvrdíš. Nevíš už že mě 2.0 TDi stálo stejně jako v čechách 1.6 MPI kterou bych si

osobně nikdy nekoupil kvůli tomu jak zrychluje z nízkých otáček, celkové pružnosti motoru když se naloží

a jakou má spotřebu. Ještě k té záruce. Já jsem kupoval nové auto v SRN a někteří mě strašili že mi nebudou chtít

v servisu v ČR dělat záruční opravy. Volal jsem tedy přímo do Škodovky a tam mi bylo sděleno

že každý autorizovaný servis musí udělat záruční opravu pokud má auto v pořádku

servisní knížku - třeba i rusky vyplněnou. V případě že by český autoriz. servis odmítl, je

potřeba to písemně sdělit do Škody a oni už si to prý se servisem vyřídí - sami mají zájem na tom aby

síť fungovala. Navíc síť Škoda je tak hustá že odmítne-li jeden mohu jet do jiného. Jak zde v jiném vláknu

psali kluci co jim rezla kastle, někde to na záruku odmítli a jiný servis bez problémů opravil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...