Přejít na obsah

Teplota klesá z 90 na 80-70C i po 50km


kenny_fx

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

takže konečně byl čas ... termostat je novej a vše je v 100% cajku ... doporučuji vyměnit komu blbne ... po cca 2km jizdy ve měste teplota skoro uprostřed ... spotřeba je taky hend jiná ... zkoušel jsem i delší kopec bez kvaltu a pořád drží střed ...

good luck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ja mam nove cidlo mam i termostat a na 12 km se to konecne ohreje - jizda je ted kolem rana -12 az -15

Vcera jsem jel stejnou trasu s Fabii 1,4 44 kW a uplne to stejne - az pri prijezdu ke mestu cca 12km konecne vedro

Jinak u obou aut pokud jedu skoro 2 km stale zkopecka tak se to chlazuje u obou aut - spise to vypada ze to stoji na tech 70 C a az kdyz je motor v tahu - prijezd do mesta tak teplota je uz ok

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem se dneska dokopal k výměně termostatu - Wahler z cc-autodily.cz (v návaznosti na http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=82629&st=0 ) a auto se ohřívá rychleji a topení se zdá taky lepší :) . Vzal jsem to zgruntu a vyměnil i čidlo (original z cc-autodily.cz), ale poněkud mě rozhodilo, že mi průměrka stoupla skoro o 1 a 1/2 litru! Na stejný vzdálenosti jsem měl při starým čidle cca 5,8 litrů (po 8 km ve městě při 0°C) a teď jsem se nedostal pod 7,5 :( . Tak nevím kde může být chyba...??! Ještě jsem zkoušel vytáhnout čidlo jestli se tam nedrží vzduchová bublina, ale vytekla jen voda.

Tak Teď nevím jestli to předtím ukazovalo dobře nebo teď . Budu to muset asi nejspíš spočítat při tankování...doufám, že to ukazovalo správně předtím :)

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože, jsem nešťastnej :wacko: . Při starým čidle dobře startovalo studený a hůř teplý a teď je to naopak. Dneska ráno jsem točil 3 sekundy a po nastartování z výfuku vyletěl dým a smrad nespálený nafty! Po cestě do práce jsem se stavil pro pečivo a teplý to naskočilo na drc. Auto jede dobře žádný kuckání nebo netáhlo :wallbash: a spotřeba 8,8l/100km :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 1,9 TDI 66 Kw. Nedavno sem si vsim, ze mi po delsi jizde z kopce s kvaltem bez plynu spadla telota z necelych 90 na 70.

Ale u sluzebni O2 TDI v automatu (tusim 77 kw) se delo uplne to samy, na stejnem miste.

Asi to bude normalni, pokud clovek jede dele z kopce hned po tom co teplota vystoupala k 90. Hlavne kdyz je zaply topeni a venku je vyrazne pod nulou.

Znamej servisak rika, ze pri vadnym termostatu ebo cidle by se to vubec neohralo nebo by teplota skakala vselijak nahoru a dolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 1,9 TDI 66 Kw. Nedavno sem si vsim, ze mi po delsi jizde z kopce s kvaltem bez plynu spadla telota z necelych 90 na 70.

Ale u sluzebni O2 TDI v automatu (tusim 77 kw) se delo uplne to samy, na stejnem miste.

Asi to bude normalni, pokud clovek jede dele z kopce hned po tom co teplota vystoupala k 90. Hlavne kdyz je zaply topeni a venku je vyrazne pod nulou.

Znamej servisak rika, ze pri vadnym termostatu ebo cidle by se to vubec neohralo nebo by teplota skakala vselijak nahoru a dolu.

pravda, to s tim kopcem jsem taky zpozoroval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já mám jiný problém.Celé léto jsem měl spadlou ručku na budíku teploty,ale motor byl horký,spotřeba počítaná(ne podle PP)4.3L/100km,tak jsem to neřešil.Když,ale na podzim jsem chtěl koupit čidlo,tak začal a celou zimu ukazuje normálně.Tak nevím co s tím. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem taky dneska řešil pomalé ohřívání chladící kapaliny. A víte co to asi bylo? Zase náš oblíbený termostat :) . Ale úplně záludná věc, kterou bych tedy opravdu nečekal. Termostat WAHLER se zdál být OK. Nepoškozený, v hrnci s horkou vodou se tyčka taky pohybovala. Na studeném motoru po zmáčknutí spodní hadice ale něco jakoby v termostatu "sýpalo". Při zkušebním fouknutí propouštěl vzduch mezi tím kovovým tělískem a pryžovou těsnící částí, tudíž musel propouštět i tu chladící kapalinu! Když jsem našel starý rozpadlý termostat MEYLE, který jsem měnil před 3 roky, tak to tělísko je tam fest naražený, že jsem ho vytlačil ven jen za použití velmi hrubé síly. A pak kupte origo díl ve Škodovce!

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, mám O1 2001TDI 81kw, motor mi občas po delším stání hůře chytal. Avšak teplota se při jízdě držela na 90 stupních dle přístrojovky. V servisu řekli, že je to čidlem teploty, proběhla výměna, ale závada odstraněna nebyla, hned po odjezdu ze servisu se mi teplota vyšplhala na max 65st. dle přístrojovky. Po volání do servisu mi řekli, že je vše v normálu, že je zima.(podle mě hovadina) Nedalo mi to a koupil jsem nové čidlo, které po výměně ukazuje stejných 65st., kde může být chyba, že to po výměně začalo ukazovat o cca 25-30st. míň? Do té doby jsem s teplotou na přístrojovce neměl problém, motor mi přijde, že je rozpálený normálně na 90st. Jen ta teplota podle čidla nesedí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak normálne to určite nieje. V prvom rade je treba vymeniť termostat. Tej je na 100% špatný. A tiež je vhodné spolu s ním vymeniť a čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Uvdíš rozdiel hned spozoruješ po výmene týchto dielov. Len originálne diela a čínu ani nepozeraj.

Zdravim mohly by ste poradit aj mne mam dvojnasobnu spotrebu,octavia 1.9tdi asv 81kw,teplota po zohriati stoji na 90, ale ked vypnem motor tak pocujem bublanie nejakej kapaliny spod kapoty ,upozornujem ze namam ani potuchi kde terermostat alebo cidlo je,diki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...